"Att Nerijus blod fanns på röret strax intill det linjära mönstret och att dennes DNA finns
i blandning med Lisas DNA på en av snörbitarna på golvet talar för att det är han som
utfört handlingen."
ON, dvs On Topic,. En ingenjör som tänker logiskt är jag, tyvärr är jag en tråkig tjänsteman med +30 år i jobbet som analytiker inom andra områden (som väl är), att hitta blod med dna på jeansen och även dna på Lisas kläders insida är ju en så genomskinlig lögn att det är hemskt när karln inte vill gå med på vad han gjort
Att hävda som NB att man aldrig träffat LH, hur i hela världen har då hans blod hamnat på hennes jeans? I min värld så är det klockrent. Och det är helt enkelt förfärligt detta.
Inser att han inte vill erkänna, det vore hemskt för honom att erkänna sina drifter, han skäms såklart. Det är ju självklart och då förnekar man så länge det går.
Bättre att onanera vid ett fönster, men att sen gå hela vägen till att strypa någon, då har man passerat en gräns. Såklart är han sjuk, alla som mördar är sjuka, det är vad jag tycker och Flashback är till för att uttrycka åsikter.