2015-10-23, 20:01
Medlem
keyzexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unni
Tack, men när jag laddar upp den får jag ett felmeddelande och är sedan tillbakagång förstasidan igen
Då ligger felet på din sida för det fungerar klockrent att ladda hem den.
https://minfil.org/Fbf8kfbfb7/Skaraborgs_TR_B_1902-15_Aktbil_87.pdf
2015-10-23, 20:01
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --aa--
Det jag menar är att det är lite konstigt att hon hade den på sig när hon hittades. Men du menar att han har satt tillbaka den?
Det är en stor FUP och jag har mest skumläst den .. ungefär var i FUP hittar du uppgiften om BH:n - jag har missat den.
2015-10-23, 20:02
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --aa--
Det jag menar är att det är lite konstigt att hon hade den på sig när hon hittades. Men du menar att han har satt tillbaka den?
Jag tror att han haft henne naken ett tag, ja. Ingen penetration men känna o smeka lite. Sedan har han klätt på henne men slarvigt.
2015-10-23, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
HERRE JÄVLAR!!!!

Snuten har gjort samma misstag som med Elin! Sekretessbelagda bilder i FUP går att se med Acrobat eller Illustrator...

Detta är INTE bra.

så jävla vidrigt... vafan alltså... var dom grova?
2015-10-23, 20:03
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.Branting
Men nu tittade han inte på porr på sin dator, eller hur? Själva upphängningen och synen på henne där kan varit den stora sexuella kicken, utan att han behövde tillfredställa sig själv rent fysiskt. Sedan gick han till sitt runkrum och ev återupplevde akten i fantasin och tog på sig själv. Försöker bara hitta en naturlig förklaring till varför spår av sperma hittats i avgränsande rum. Självklart behöver dom inte blivit avsatta samtidigt som dådet
Nej, jag instämmer med dig där.
Det kan ju mycket väl vara så att sperman kommer från andra tillfällen - men att han inte runkade av sig när hon hängde där.
Det kan dels innebära att verkligheten inte alls blev som han tänkt sig .. eller att det kanske kilade i byxan utan att han behövde ta på sig själv..
Det är ju just byxan som han ville ha tvättad när han kom hem .. kan det handla om det?
2015-10-23, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompish
så jävla vidrigt... vafan alltså... var dom grova?

Inga bilder på kroppen är med alls, de sekretessbelagda bilderna är på skåpet med kläderna som täckte kroppen vid fyndet, kroppen är nog borta då dessa togs.
2015-10-23, 20:04
Medlem
Citat:
Men nu tittade han inte på porr på sin dator, eller hur? Själva upphängningen och synen på henne där kan varit den stora sexuella kicken, utan att han behövde tillfredställa sig själv rent fysiskt. Sedan gick han till sitt runkrum och ev återupplevde akten i fantasin och tog på sig själv. Försöker bara hitta en naturlig förklaring till varför spår av sperma hittats i avgränsande rum. Självklart behöver dom inte blivit avsatta samtidigt som dådet

Men varför gå till ett annat rum, varför inte vara kvar i samma rum bredvid henne, okey att onanerat tidigare i dessa utrymmen eller efteråt ... men han kan ju gått bort för att ta fototn eller om någon annan tagit foton förstås för att inte hamna på bild !!
2015-10-23, 20:05
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Min gissning är att Lisa inte avled hängandes i röret. Tror att hon strypts med hjälp av snöret redan inne i ladan. Finns släpmärken i hö och repbitar där. Sedan är hon upphängd för att stilla GM sexuella behov. Möjligt att det fortfarande fanns liv i flickan när hon hängdes upp men tror att hängningen främst är en fantasi och inte val av mordmetod. Sedan gick han in till avgränsande del av tillbyggnaden och runkade, med hänvisning av antalet spår av sperma som påträffats där är det nog inte första eller enda gången han runkat här. Kanske brukade stå där med perfekt utsikt över cafet och fantisera

Låter vettigt. I så fall skulle händelseförloppet kunnat se ut så här:

1. NB observerar caféet vid stängningsdags. Han står dold på en plats där han vanligtvis brukar stå och onanera till tjejerna. Han ser att de åker hem, förutom Lisa som är ensam kvar.
2. NB inser att det är hans chans. Han börjar då förbereda i ladan. Han visste såklart inte exakt när tillfället skulle uppstå, men tror det är så planerat till den grad att han vet vad han ska göra när det är öppet mål.
3. Han traskar till Lisa och ber henne om hjälp med något i ladan, exempelvis att hon ska hålla något. Hon är hjälpsam och följer med.
4. Väl inne i ladan väntar han tills han är precis bakom henne och lägger då snaran runt hennes hals och drar sedan åt. Allt går snabbt och Lisa blir helt försvarslös. Hon är fysiskt underlägsen och har svårt att nå NB för att kunna göra något motstånd. NB fortsätter strypa till hon är helt livlös.
5. Sedan kommer vi till den sjuka biten med hängningen som är en del av hans sexuella motiv.
6. Han tar ner kroppen och lägger den i bilen
7. Han kör sedan till Martorp och dumpar kroppen i skåpet. Längs vägen dumpar han flickans tillhörigheter.
8. Han kör hem och som den empatilösa fitta han är så pratar han med sin mor i skype.

Händelseförloppet 18:10 - 19:30 ungefär. Många spekulationer fortfarande.
Medlem
Man märker när barnen kommer hem från skolan. Synd att nivån ska sjunka så mycket på kvällen.

Litauisk artikel: http://lietuvosdiena.lrytas.lt/kriminalai/n-bilevicius-oficialiai-kaltinamas-17-metes-svedes-nuzudymu.htm
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Enligt FUP sid 1108 så duschar han asså en gång per månad, enligt brorsan. Det där är guld för advokaten.

Inte helt sant. Om du läser noga så ser du att FL ställer klarläggande fråga och svaret blir då inte ett lika exakt påstående.
2015-10-23, 20:06
Medlem
Ur FUP: [quote]Gustav har sagt att då han körde förbi litauerna så vinkade de och klockan var då ca 19.15.QUOTE]

Är inte detta ett alibi?
Lisa levde 18:26 då pratade hon med tjejerna när de stängde cafeet enligt Rebeckas och Lowas utsagor. 19:15 så ser Gustav dem hemma. Skulle N.B: hunnit med allt detta däremellan?
2015-10-23, 20:06
Medlem
keyzexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therichbitch
Kan någon vara vänlig o sända mig FUP ? 😊

Ingen av länkarna fungerar😕
Den här funkar..
https://minfil.org/Fbf8kfbfb7/Skaraborgs_TR_B_1902-15_Aktbil_87.pdf

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto