2015-10-23, 16:49
Medlem
En sån här person ska inte ut i samhället igen. Om det finns en skala på brottet "mord" ligger denna fullständigt vidriga och fruktansvärda handling och snuddar toppen. Även om jag inte är förespråkare av dödsstraff så är det såna här incidenter som får en att svikta lite...
2015-10-23, 16:49
Medlem
Undra vad AJ haft i sin bagage på sin BMW som lämnat en hemsk odör efter sig, man blir ju nyfiken. Sida 919 i FUPen
2015-10-23, 16:50
Medlem
Skaraborg2s avatar
Ondskan personifierad!

Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Men det där är alltid lätt att säga med facit i handen.
Ingen skulle kunna tro utifrån youtubeklipp och Facebook att denne sadist förklädd till gästarbetare hade sådana tankar och planer.
Troligen finns en dator med material som litauern har förstört och gjort sig av med, med unga flickor, rep, sadism etc.
Förefaller osannolikt att detta är debuten, finns där någon försvunnen flicka i Litauen som aldrig hittats, var det en delförklaring till att de uppehöll sig i Sverige och GM tidigare i England.
Finns det något försvinnande i England? Är det mördare som gjort liknande detta tidigare?
Inte osannolikt att så är fallet.
Gästarbeteran, Litauern en sexualsadist och lustmördare, ondskan personifierad.

Det är alltid lätt att vara efterklok.

Nej jag tror verkligen inte på en debut vid 35 års ålder. Kan finnas försvunna flickor både i Litauen och England. Där var ju NB i hela fyra år.

Ja denne man är verkligen ondskan personifierad!
2015-10-23, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Hur fan lyckas man med att hänga en annan människa?

Snara runt halsen och antingen kan du fira upp personen så att hen stryps eller ställer du hen på ett bord/en stol eller liknande och rycker snabbt undan, så lyckas med det är nog inte speciellt svårt om man försöker.
2015-10-23, 16:51
Medlem
Hyltrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Skiter inne på golvet gör han tydligen också.
Vad är det här för människa??

Har du aldrig skitit en gödselränna eller?

inte ett dugg konstigt och har väll inget bevisvärde?
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SandyRandy
Undra vad AJ haft i sin bagage på sin BMW som lämnat en hemsk odör efter sig, man blir ju nyfiken. Sida 919 i FUPen

Kan ju vara precis vad som helst.. rester ifrån en majonässmörgås luktar vidrigt...
Kan ha varit en kniv som använts vid slaktning av en ko`?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Jag tror att det finns en anledning till att polisen frågat frugan om hur ofta GM tvättar sig. Troligen tror även de att hennes DNA hamnat där det hamnat pga att GM bara tvättar sig en gång i veckan.

Om jag har sex med en tjej och sedan pillar på hennes trosor så lär väl både mitt och hennes dna finnas på trosorna och inte enbart hennes?
2015-10-23, 16:52
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remixutoheaven
Låter som NB är otroligt dominiant, både psykisk samt fysisk, med alla i sin närhet. Han låter rent utsagt livsfarlig...

Precis. Men ändå en person son lyckats förklä sig bra, en ulv i fårakläder helt enkelt. Jag tror knappast folk runtom som pratat med honom har misstänkt något. Utåt tvivlar jag inte på att han betett sig hur trevlig som helst, men få vet nog om att snubben bär ett odjur inom sig. Kanske hans fru och bror i så fall, men tror inte ens de trodde att han var kapabel till sånt här.

Är det så att brodern, mamman, hustrun osv är helt normala och därmed oskyldiga så tycker jag helt ärligt synd om dem. Det kan helt enkelt vara så att det enbart är NB som är en riktig knäppgök. Familjens svarta får.

Kan någon komma på ett mord som ni berörts mer av än det här? Jag kommer fan inte på något. Jag är tämligen oberörd oftast, men just detta fall har jag fällt några tårar till ibland. Allt från utförandet, att mordet är så rått (vilket vi fick veta idag och befarat innan), till en enorm sympati med offret. Ung, svensk tjej med hela livet framför sig. Verkade glad, social och livfull av den information man fått. Jobbade precis innan vilket vittnar om att det var en tjej som redan tog ansvar och ville tjäna pengar. Fyfan alltså. Tror aldrig jag riktigt skulle lyckas tillbaka om det hade varit min egen syster som råkat ut för något sånt.

Jag tror också att det berör lite extra då jag har ganska stark anknytning till platsen. Var mycket på Kinnekulle som liten osv
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SandyRandy

Hehe var visst en sparris.
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Snara runt halsen och antingen kan du fira upp personen så att hen stryps eller ställer du hen på ett bord/en stol eller liknande och rycker snabbt undan, så lyckas med det är nog inte speciellt svårt om man försöker.

Hade en stol använts så hade hon brutit den översta vänstra nackkotan gått av. Gör den det så slutar all funktion att fungera (Hjärta, andning, hjärna osv)

Men jag förstår din poäng!
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Inte för att det finns särskilt mycket roligt i den här hemska händelsen, men har i alla fall hittat en rolig liten detalj angående "godsägarens" bil - den som enligt ganska säkra uppgifter var inne på undersökning som ni kanske minns och orsakade en enorm uppståndelse hos trådens alternativteoretiker.
sammanfattning av FUP sid 907 (dokumentets interna numrering)
(mitt fetade)
Så en sparris - där har ni fjädern som ett antal foliehattar försökte bygga en hel mordkonspiration på
En sparris?!
Är det LJ:s överraskning?
2015-10-23, 16:53
Medlem
juggeblonderads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
DNA behöver ju inte ha kommit ifrån hans händer.. Det kan lika gärna ha varit hudavlagringar ifrån hans fru som suttit i hans hår eller på hans kläder.

Eller så har GM helt enkelt planterat det.
Planterat spår från sin fru? Hur klokt är det? Han själv lär ju bli misstänkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in