Citat:
Ursprungligen postat av
PhantasyStar
Är det MGM:s sperma som hittats i rummet bredvid blir det case closed för min del. Den lilla astronomiska chansen någon visste att han brukade sitta och runka i rummet bredvid, eller att någon visste att han kunde runka och avsätta sperma lite varstans i området för att sedan plocka upp den och plantera det i rummet intill så liten så den finns knappt (hamnar inom allt rimligt tvivel). Dessutom skulle det vara enkelt att hitta rätt GM i det fallet. (kan inte varit många som visste det om han nu brukade sitta där och runka eller sprida spermier på olika ställen i området). Än mindre är sannolikheten att "frun" eller någon annan han haft sex med i eget syfte eller i maskopi med någon annan vid något sexuellt tillfälle tagit sperma från MGM och placerat ut det i rummet intill.
Därför blir det case closed för min del om det är MGM sperma som hittats.
Man funderar på hur han tänkte med sakerna som var utplacerade mot hans hem. Han verkar ju inte vara helt dum i huvudet vad jag förstått. Då borde det finnas massa fler spår överallt, dna i bilen, på kroppen osv. Man borde kort sagt kunna läsa allt som en öppen bok och binda honom lätt till allt om han inte tänkt till någonstans. Det verkar han ha gjort samtidigt med vissa saker och därför början man ana att han är en riktig psykopat ändå som ville "leka" med polisen och kanske till och med ville bli hittad.
Det verkar som de flesta herrar i FB har fått en utlösning någon gång i dag mellan klockan 11-12. Ursäkta mig, men många har reagerat väldigt starkt på just spermafyndet, som ändå inte går att anväda som bevis. Sperman har sjävklart undersökts och ingen Lisas DNA har hittats samband med den.