2015-10-23, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k0nsl
Dock ett felaktigt sådant. Här är en av "somalierna":

https://i.knsl.org/2015-10-23_11-17-55.png

-k0nsl

Om det var en av de som dog så visar bilden av allt att döma att han förtjänade det han fick.
Citera
2015-10-23, 12:28
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Han kan ju inte gärna traskat omkring utklädd sådär utan väckt en massa reaktioner på gatorna . Bytte han om på något avskilt område nära skolan?

Ja han hade ju uppenbarligen en bil som han parkerade en bit ifrån skolan så att han gjort sin "förvandling" till dödsknarkarnazist där är väl inte otippat.
Citera
Medlem
Big Bosss avatar
Jag är ju också intresserad av Nazityskland och har filmer som viljans triumf på datorn som jag sett. Borde jag bli oroad?

Det är främst för att jag har ett stort historieintresse dock och Nazityskland generellt sett är väldigt fascinerande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gravande
Trippelmordet i Uddevalla utförd av en invandrare verkar vara helt i sin ordning för samhället? Tre dog igår och tre dog i Uddevalla men väldigt stor skillnad på medias och politikernas reaktion.

Ofint relativisera dessa tragiska händelser, men visst har du en poäng:
det är skillnad på olika, och det ser vi gång efter annan.
Citera
2015-10-23, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glufseien
Självklart var ju en blatte nu är det en svensk som gjort detta avskyvärda brott då är plötsligt alla svenskar rasister

Det verkar bara vara invandrare som går på den skolan. Det var kanske därför han valde den skolan
Citera
2015-10-23, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Det sista inlägget jag läste på denna sidan innan jag åkte till jobbet igår var någon som ondgjorde sig över att polisen efter fyra timmar fortfarande inte tillkännagett GM's identitet. Skribenten antog att det berodde på att GM knappast hette, "Kalle Svensson, eller något sådant ha,ha,ha!".

När jag sedan vid midnatt kom hem igen så kunde jag läsa ett inlägg där någon förvånades över att polis och tidningar varit så tidiga med att tillkännage GM's identitet, men nu antog skribenten att det berodde på att, "Man har förmodligen bråttom med att få ut beskedet att han är en vit svensk".

Det måste vara väldigt synd om er SverigeDemokrater

Det var samma skribent antar jag? Annars är ditt inlägg efterblivet. Men å andra sidan vad kan man förvänta sig av en idiot som tror att Araben ser dig som en jämlik.
Citera
2015-10-23, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Om det var en av de som dog så visar bilden av allt att döma att han förtjänade det han fick.

Hur fan visar bilden att han förtjänade att dö? Är du totalt sinnessjuk?

Halva tråden verkar ju vara lika skadade som gärningsmannen, sök hjälp för fan.
Citera
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Bra. Med lite tur tar fler efter och så kan politikerna och journalisterna sitta och undra varför folk är så anti blattar och negrer och varför vi inte vill ha Islam i landet.
Den slutsatsen verkar klart förvirrad.
Jag skulle personligen undra över vad vi ska göra med alla extremister. Både utländska och svenska.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Jag är ju också intresserad av Nazityskland och har filmer som viljans triumf på datorn som jag sett. Borde jag bli oroad?

Det är främst för att jag har ett stort historieintresse dock och Nazityskland generellt sett är väldigt fascinerande.

Får Expo veta vem du är lär du ha en yxa i dörren eller en bomb i brevlådan snart din dödsknarkrasistnazist.
Citera
2015-10-23, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Hur fan visar bilden att han förtjänade att dö? Är du totalt sinnessjuk?

Halva tråden verkar ju vara lika skadade som gärningsmannen, sök hjälp för fan.

Folk här på flashback är arga för att han hade en svensk flickvän?
Citera
Medlem
plasticitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camogli
Det är vidrigt att se hur alla vänstertomtar går igång med etnicitet och politisk åskådning. Fy fan för såna efterblivna spekulationer om dådet. Etnicitet är inte viktigt eller vilken politik en person gillar. Ingen försvara dådet heller, men överdriv inte snacket om att han var en vit svensk. Det har inte med morden att göra.
Vad tycker du om rasisterna i denna tråd då?
Citera
Medlem
Det har frågats om Kronans skola var "utvald" av gärningsman och svaret är: GIVETVIS!
Gärningsmannen behövde bara korsa ett övergångsställe för att komma till Lyrfågelskolan (en skola/ett område som inte har speciellt mycket invandrare) denna skolan gjorde han ingenting emot.
Bara ett stenkast från hans hem ligger även Stavreskolan och Fridaskolan, inte heller här slog han till.

Skolorna/områdena med flest invandrare på är Kronan (Kronogårdsskolan), Frälsegårdsskolan, Lextorpsskolan och Sylteskolan. Kronogården är utan tvekan den stadsdelen med flest invandrare, skulle nog vilja säga att Kronogården är symbolen för invandringen i Trollhättan.
Därför råder det ingen tvekan: Kronan och Kronogården var utvalt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in