Citat:
Ursprungligen postat av
GoogleSEO
Tycker nog att hela begreppsapparaten kring "störning" är störd.
Ett naturligare sätt att ställa frågan kan också vara att kan man begå vissa handlingar utan att vara störd. Den som är djupt störd men vet om det och kan spela normal är den som också kommer längst i sin bana och definitivt är massmördare men kallas för statschefer eller annat. Stalin är väl bara ett exempel bland många som miljoner ha fått smaka på.
NB Förefaller ju tvärtom ha charmat de som gjorde personundersökningen och ha relativt vattentäta skott mellan avdelningarna i sin kannibala ådra, som inte direkt förefaller bekymra på annat sätt än att han åkte fast. Det tror jag nog men att han skulle vara "störd" i den meningen som ofta nämns är jag inte alls övertygad om.
VIlket har lett mig mot slutsatsen att begreppet störd är stört. Man kan helt enkelt inte begå vissa handlingar utan att vara störd & de mest störda som kan spela normala är de som hinner ställa till mest skada på bredden i längden. Därmed är det ju inte sagt att NB måste vara rasist för att han väljer ett svenskt offer när han inte valt någon av sin egna nationalitet dessförinnan. Men man kan ju undra vad mamman säger om det...

NORMALA MÄNNISKOR HAR MEDFÖDDA SPÄRRAR I HUVUDET SOM SÄGER ATT MAN INTE GÅR OMKRING OCH MÖRDAR ANDRA FOLK! Gör man det är man störd, så fick vi lära på Mentalskötarutb. jag gick. Handlingar kan begås av sluga normala människor och visst, de brukar komma långt i sin bana MEN till slut blir de övermodiga och tar för stora risker och bom så åker de dit. Ska man prata rasism, tjaa du se dig om i samhället, finns många svenskar som är emot sitt eget folk tja rasister om du så vill.....

att han valde LH är för att han har sin drömprinsessa i visuella världen STARDOLL och på sin FB-sida, det är jag övertygad om. Kan stämma eller vad säge du? Snart börjar det och det enda man kan önska är att Lisa med familj får den upprättelse de har rätten till. Allt gott!