2015-10-23, 00:41
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FemHaxx
Så för att repetera, du menar alltså att det är invandrarnas fel att svenneäcklet inte kunde hålla svärdet i schack och var tvungen att mörda några barn i ren frustration?

Ja det låter ju jävligt logiskt.
Sa du nåt liknande som svenneäcklet o resten om ikeamördaren?
Citera
2015-10-23, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaospojken
...

Ja, Sverige möta av ett hot från mångkulturen. Denna attack är ytterligare ett bevis på det hot det svenska samhället står inför. En kollaps av sammanhållningen hos folket.
Mångkultur leder till rasism, från alla sidor.
...

....

Och att mörda oskyldiga barn är lösningen på problemen tycker du förstås.
Sund logik där grabben...
Citera
2015-10-23, 00:43
Medlem
Cilangs avatar
Stackars pojke som utförde det här, han måste ha mått hur dåligt som helst. Att inte folk i hans närhet kunnat se att något ordentligt var fel är dåligt, det här skulle inte behövt hända. Jag kan inte ens börja att föreställa mig hur hans anhöriga mår nu, hans föräldrar kan inte må bra alltså.

Och offren, två vanliga killar som bara dör en dag på skolan, det ska inte hända någonstans i världen och framförallt inte i Sverige. Livet blir aldrig mer detsamma för de anhöriga där heller, så jävla tråkigt och onödigt.

Sverige är så trasigt nu och det känns som att det bara går nedåt. Allt för många mår piss
Citera
2015-10-23, 00:43
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
I den artikel jag läste stod det att de fick känna på svärdet inte att han hade lånat ut det. När de kände hur vass eggen var så anade de oråd och försökte springa därifrån. En av dem hann inte undan.
Så kan det vara. Jag tolkade "låta känna på" som att de fick hålla i det.

Men oavsett hur det var så tar GM en mycket stor risk när han släpper flera personer så tätt inpå sig.

Ett proffs hade aldrig tagit den risken. Och man frågar sig om han verkligen hade några planer på att använda våld där och då? Jag får i alla fall intrycket av att det mera handlade om någon slags uppvisning och kanske skrämseltaktik och att eventuellt våld var tänkt att utövas vid ett senare tillfälle.
Citera
2015-10-23, 00:44
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Men kanske kan du övertyga nån annan? Ge ett exempel
Treåring som blev våldtagen?
Inte ett mord men nog så hemskt och uppenbart samhällsnytta att veta hur och varför nånting sånt kunnat hända.
Inte ett pip i media överlag.

Kan ta o se om hittar lite fler och då mord då.
Citera
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwaesad177
Nej, nej det har det inte alls att göra.
Finns en enklare och mer passande förklaring.

Tror knappast du skulle på något bli övertygad eller inte hitta klaga på det jag tar upp av att jag ger ett exempel när flashback flödar av bevis på sådana händelser.

Mer passande för dig? I alla tider och oavsett person så gör man gärna offer svagare än de faktiskt är samtidigt som gärningsmän ska vara något hotfullt, det är väldigt logiskt.

Try me.
Citera
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Ja och vi var nog ganska duktiga på att fördöma IKEA idioten också.

Nej, det var faktiskt mest fokus på invandrares rädsla för hämndattacker. Sånt här är livsfarligt i mångkulturella samhällen och kan starta relativt stora konflikter väldigt snabbt.

Det polisen och rättssystemet måste göra nu är att punktmarkera alla potentiella rasistiska invandrare som kan tänkas utföra hämndattacker mot oskyldiga och rädda svenskar som inte har gjort ett endaste dyft mot någon invandrare. Rasistiska invandrare ska inte känna att de nu får attackera svenskar och komma undan med det.
Citera
Medlem
Citat:
Sa du nåt liknande som svenneäcklet o resten om ikeamördaren?

Om någon hade försökt försvara hans handlingar, JA, men nu var det ju ingen som satt och tyckte synd om honom, ellerhur? Har det NÅGONSTANS postats sympatier med psykfallet som mördade IKEA-offren?
Nä, justdet, det har det ju inte nä. För han var ju svart och då är man ju genetiskt våldsam, det vet alla SDare som läst sitt partiprogram ordentligt!
Citera
2015-10-23, 00:45
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il
Jag tror att han har blivit hjärntvättad och radikaliserad av skribenter här på flashback och 4chan, ingen går ut och gör såna här hemska saker utan att bli påhejad och uppmanad av andra knäppgökar innan. Vissa på det här forumet skriver precis vad som helst och stödjer såna här terror attacker. Känner en oro när det uppenbart finns fler som är precis som honom.

Mord begås ju varje da av folk som inte skriver på 4chan lever du på en annan planet?
Citera
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Citat:
Treåring som blev våldtagen?
Inte ett mord men nog så hemskt och uppenbart samhällsnytta att veta hur och varför nånting sånt kunnat hända.
Inte ett pip i media överlag.

Kan ta o se om hittar lite fler och då mord då.

Men är du efterbliven, mord var inte frågan, det handlar om att mördaren är död inte offret.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
I den artikel jag läste stod det att de fick känna på svärdet inte att han hade lånat ut det. När de kände hur vass eggen var så anade de oråd och försökte springa därifrån. En av dem hann inte undan.

Låter iofs rätt märkligt att man anar oråd för att ett svärd har en vass egg? Någonting stämmer inte i historien.. hur gick samtalet när fotot togs osv?
Citera
Medlem
Koptras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Lagom till Fallout 4 premiären och allt. Låter som en riktigt psykisk störd person det där. Blir intressant att se ifall han gick på tung medicinering. Rent av andra droger.

Skulle inte alls förvåna mig, hur som helst så verkar dräkten inte direkt nazistisk om man säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in