Citat:
Ursprungligen postat av
Shrink
Tja, upplösningen är förhoppningsvis nära nu. Det finns väl alltid en risk för överraskningar men nog är jag rätt så övertygad om att han är lustmördare. Jag tror dock inte att han slog ned henne först för att sedan släpa henne till ladan. Sadist som han är så använda han sig nog av snaran direkt med risk för att bli upptäckt eller lockade över henne till ladan. Vi får väl veta det i morgon.
Flera gärningsmän är väl inte omöjligt, med en mer passiv medjälpare som ex kör bilen osv.
Lustmord ja vad annars skulle utlöst det här? Tror fortfarande att lösningen ligger nära STARDOLL för att möta nån visuell man fått på hjärnan i verkligheten kan nog få det att balla ur. Att han lockat över henne till ladan har jag haft en känsla av länge, för öppet utanför och rätt vad det är kan en söndagsåkare komma passerande förbi. Vet inte varför jag fått in detta med en till i magkänslan men nåt säger mig ändå att det är så och den är fri. I värsta fall kan det ju ske igen..... beror på vem som gjort vad och om den är lika sjuk den i sina morbida fantasier. Nu har han ju lärt sig av den andre om rätt man är fast...Usch!
Fått så många förslag genom era tankar här i tråden som ni delat med er

.
Jag fördjupade mig i seriemördare för många år sedan då jag läste vidare på en utbildning jag gått. Dessa är ju födda utan spärrar i huvudet och har ingen empati känslomässigt. Debuten görs oftast på djur där de plågar osv, sadistiskt. Det väl nästan lite i stil med ett lustmord när seriemördaren fortsätter och går på människor. Finns ju olika njutningar och skäl där med, men tror ändå att lustmord kan vara i jämförelse däråt på något sätt. Vem vet om MGM bragt nån annan om livet? Var ju i USA utan att man, vad jag förstått, haft någon riktig koll på vad han pysslat med där.
Jaa, tack och lov får man väl tro att det tar en ände på denna eländiga soppa till slut. Det är väl egentligen vad alla vill för både Lisa och hennes familj och vi som varit med och följt detta fall från början med stor frustration när det råder yppandeförbud och undrat, undrat, debatterat och åter undra

för man har inte vetat vad man ska tro.