Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Det verkar så ja. Det ter sig som ett spontant återberättande både angående frågan om alibi och tvättande av kläderna när han väl kom hem på söndagskvällen.
Förhör i Litauen var utan bedövning enligt Öst och där fanns det nog sådant som verkar varit chockerande via broderns reaktion. Nu sägs frun var sjuk.
Här i tråden tror vissa på hans oskuld utan att ens känna personen och refererar till att han ser snäll ut, jobbar bra, är gift och trevlig:
Inte konstigt att de som verkligen trott på honom mår dåligt nu vid rådande omständigheter. Han är inte dömd än men det verkar finnas en väv av mycket besvärande omständigheter - från bristande alibi till teknisk bevisning.
Jag mår inte ett dugg dåligt över detta!
Finns det bevis? Känns lite oklart, om det! jag litar inte ett dugg på Skaraborgs poliserna, hela utredningen luktar skunk!
Men är han skyldig? Ska han klart, få ta sitt straff!
men att IB o AB ändrat på alibit, ang kaffe drickandet, kan ju bero på att dom va rädda, o ändrade på det? Tyder väl lite på, att dom är rädda för att komma till rättegången, för att bli kvar här!
Jag skulle inte heller åka till Sverige, om jag var en av dom!
jag hoppas detta blir ordentlig rättegång? Med Denna Åk o denna Kannibal advokaten! Som det värkar ska mangla NB!
Men vill säga, vad har vi för Rättsystem, här i Sverige?
Jag är ingen skribent! Jag skriver bara vad jag tycker!