2015-10-22, 18:15
Avslutad
Vad kommer hända med utredningen nu när den misstänkta gärningsmannen är död? Om man fastställer att han agerade ensam finns det väl ingen poäng att lägga resurser på en utredning, eftersom den misstänkta gärningsmannen har dött?
Citera
Medlem
gaylordfuckers avatar
Lite skillnad eller???

https://minfil.org/T0e3kdb7b7/original.jpg
Citera
Medlem
Oljeapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizsofius
Så för att du är invandrarkritisk så är du högerextrem? För mig så är SMR högerextrema JÅ är således inte det. Du får gärna länka mig dessa extremt högerextrema sidor så att jag kan avögra själv.
Om man är invandrarkritisk och mördar invandrare..så ja, då är man högerextrem!
Citera
2015-10-22, 18:16
Medlem
suckerforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erikon
Sköna föräldrar som tar bort sin son från Facebook friendlist

Ja där ser man, så mycket betydde ungen för sina egna, jävligt skrämmande och EGENTLIGEN, tragiskt för grabben, han kanske inte va så älskad med tanke på vad han ställde till med, man ger vad man har.
Citera
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erikon
Sköna föräldrar som tar bort sin son från Facebook friendlist

Det är antagligen för att folk skrivit ovett till dom. Rätt så rationellt.
Citera
Medlem
Någon på sjukhuset som sade att de lät GM dö - någon som kan bekräfta eller dementera?
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Ja, det är enbart högerextremister som med politiska motiv dödat folk i Sverige. Överlägset.

Du får gärna beskriva vilka brott du syftar på, och utelämna Malexanderrånet och John hron då det inte är högerextrema brott. Att en förövare är höger eller väster och begår ett brott så blir det inte per automatik ett hatbrott om inte syftet med brottet var just det. Bankrån/polismord och dödsmisshandel av en person som man inte gillar är inte det
Citera
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
En hel del information är jag säker på kommer att framkomma. Eftersom GM är avliden så kan det bli NKK som vi kommer att få förlita oss till till en viss del.
Undrar om han räknade med att dö, om han var suicidal? De flesta blir ju ihjälskjutna i sådana här fall.

Om detta är GM:s youtubekanal så "lajkade" han den här låten igår: SUICIDE COMMANDO - Feeding My Inner Hate ----- When Evil Speaks

https://www.youtube.com/user/HiphopDestroyer666

Det är frustrerande att han är död, så många frågor som aldrig kommer att få ett svar.
Citera
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Fruktansvärt jävla pinsamt att avpixlat håller käft när detta vidriga dåd skett. Bevisar bara hur oseriösa dom är. Däremot är det lika jävla pinsamt och läsa hur folk kopplar detta till SD. Ett vidrigt jävla kräk (rasist måhända) som förtjänar all förakt, men att hålla SD ansvariga är fullständigt ologiskt.
När jag går in på deras hemsida står det att de är offline. Men jag tror inte vi kan vänta oss någon större artikel från dem ändå. Som mest en liten, liten notis i hörnet med bristfällig information.
Citera
Medlem
massacre-shootingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltgalentok
Menar du att hans asperger (som det stavas) skulle ha haft något med det hela att göra? Eller att han bara "råkade" ha asperger och sen fick denna flipp?

Många som skriver att han har asperger.. Vart har ni fått det ifrån? Någon sa något i stil med att "han såg ut" att ha asperger. Då undrar jag bara, hur ser vi med asperger ut? Ni alla möter nog folk med asperger varje dag.

Haha, ja det kan man börja undra. Folk med asperger´s har inte direkt ett speciellt utseende utan ser ut som vem som helst
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson
Någon från Trollhättan som minns en artikel i TTELA där man jagade en svärdbeväpnad man. Har inte det stått i TTELA för max 1½ månad sedan eller spelar mitt minne mig ett spratt?

I somras, ja. Mig veterligen vad den gärningsmannen äldre. Men jag kan ha fel. Sökfunktionen på ttela laggar just nu så jag kan inte länka.
Citera
2015-10-22, 18:17
Medlem
CocZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fook-Yu
GM verkar ha skrivit på 4chan för några dagar sedan där han startade en tråd med ett trollface som bild och skrev att han skulle göra något på en plats relaterad till bilden (Trollhättan). Någon som vet mer?
Du är något på spåren! Trollface är det skribenten syftar till. Bra, mycket klokt tänkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in