2015-10-22, 17:43
Medlem
För dem som fortfarande pratar om att han skulle haft på sig Star-Wars hjälm så kan en snabb titt på de publicerade bilderna av GM avfärda det; han har på sig stahlhelm och paintballmask.

Enligt vittnen hade han även kajal på sig då han utförde dådet, men tycker det borde vara svårt för vittnena att se det under masken.
Citera
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaspianKuk
Sverigedemokraterna blir allt mer och mer påfrestande för mitt psyke nu. Det går inte längre att skicka sina barn till skolan och vara trygg på att någon av deras tränade i sånt här inte kommer komma dit och kniva ihjäl. Gissar att Åkesson kommer sopa under matta och säga "det var sorgligt naturligtvis" och låtsas att det regnar

Med tanke på den lång rad psykotiska, konspiratoriska och helt verklighetsfrämmande saker du har postat enbart i den här tråden, så är det kanske inte SD som utgör orsaken till att ditt psyke är påfrestat? Du behöver inte alls hålla med mig eller uppfatta att något skulle stå till fel, men jag bara föreslår att ett besök hos den öppna psykiatrin trots allt kanske skulle visa sig ha en inverkan som du inte förväntar dig. Jag menar, vad har du att förlora?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturnatten
Så otroligt förskräckligt, smärtsamt och sorgligt för
alla drabbade.
Så tragiskt att denna fasansfulla händelse triggar
igång människor som gör tragedin till nån slags
mumbojumbopolitisk happening.

Spelar etnicitet verkligen någon roll vid en sån
här attack med dödlig utgång?

Ja, det spelar roll, polisen identifierade mannen som en "vit svensk". jätteviktigt att säga det när GM är vit, annars ska det aldrig läckas ut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Japp vänster idioter som dig logik är att IKEA mördaren mördar två etniskt vita svenskar som hämnd för att han inte får stanna här = olyckliga omständigheter.

När en svensk går in och mördar på skolan, så skrivs det genast "RASISTISKA MOTIV" får jag fråga tror du verkligen vanligt folk är så jävla dumma i huvudet eller hoppas du bara?

Snarare så är det du som är dum i huvudet. Mord som Mord spelar ingen om personen utförd det är Svensk eller invandrare eller?

Kolla upp bakgrunden till Anton Terroristen Svensken som dödade barn innan du öppnar din käft. Får jag fråga tror du verkligen att vi är dumma i huvudet och inte förstår vad du står för?
Citera
Medlem
enaxtrolls avatar
Nån som har bilden när han posar med barnen?
Citera
Medlem
Har vi en ny Brevik att göra med ? Postade dommedagsmusik innan dådet.
Grabben verkar ju måttligt inavlad och dum i huvvet.

Jag tror de flesta gå händerna i förväg, vi vet ingenting om hans inställning till SD mer än att han gillat någon video på YT.Han lyssnar på mycket vänstermupp musik. Sen skulle jag vilja påstå att det är svårt att vara Nazist och SDare samtidigt.

Givetvis går detta att skylla på invandringen men givetvis inte på INVANDRARNA. Detta skulle jag vilja påstå är startskottet för det inbördes krig som håller på att blossa upp.

Ush och fy snart dags attt bli invandrare själv för här kan man ju fan inte bo.
Citera
2015-10-22, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Lego
Bara början. Nu startar det... Många som är tickande bomber som fått nog. Ingen tillfällighet det händer idag.

Finns säkert några galningar, men man får inte ha så liten kuk så man ger sej på barn
Citera
Medlem
Rumpelstiltskinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Stefan Löfven kan väl för fan inte åka till alla brottsplatser i Sverige! Hur dum är du? Självklart är det skillnad på detta och på IKEA-morden. Detta är en attack på en skola där det finns barn och barn som är offer också. Dessutom är detta politisk motiverat till skillnad från IKEA-morden.

Nu njuter ni SD-anhängare och firar med tårta. Mer våld är ju vad ni önskar er, er våta dröm. Det är SD och sådana som du som eldar upp galningar som denna GM. Hade det inte varit för er så hade detta aldrig hänt!

Dessa ständiga uttalanden från individer som dig får mig att koka.

De flesta av oss har väl förstått att du föraktar Sverigedemokraterna och således även de som ger Sverigedemokraterna sina röster. Det som är mest intressant med detta är att människor som du ofta gapar om att inte dra alla människor över en kam. Att inte tycka illa om alla människor med utländsk bakgrund bara för några av dem begår fruktansvärda brott. Ändå är du snabb och dra alla Sverigedemokrater över en och samma kam.

Jag är Sverigedemokrat rakt igenom men kan meddela dig att jag inte hatar någon för dess ras eller bakgrund. Jag hatar idioter. Detta oavsett om idioten är svart, vit eller grön.

Du måste också hajja att de flesta Sverigedemokrater är emot våld, åtminstone de som är normalt funtade, ja för till skillnad från dig så kan jag erkänna att det även finns idioter som röstar på Sverigedemokraterna. Att minska invandringen är ett bevis på att vi inte vill ha fler våldsbrott i det här landet. Detta dels för att det anländer invandrare med en totalt motsatt kvinnosyn och mentalitet men också för att det skapar frustrerade och hatiska svenskar. Har du hört uttrycket om att våld föder våld?

Till er som förövrigt hoppar och skuttar över att GM är avliden. Liksom i alla andra fall så ska vi väl respektera dennes anhöriga? Han är han och han står för sina egna handlingar, det ska ingen annan behöva göra. En oerhört traumatisk dag även för hans föräldrar och syskon.
Citera
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grovalark
Det heter stavre ja, skolan han begick morden på ligger inte i stavre. Skolan heter Kronan och ligger i "centrala" kronogården, ett ställe där det bor väldigt många invandrare.

Jag syftade nog mer på att skolan som var hotad hette Stavreskolan. F Ö jag har ingen koll på etnicitet i olika områden i Trollhättan då jag inte bor där.
Är Stavre en mer svensktät skola eller ?
Citera
2015-10-22, 17:45
Medlem
Svensk psykvård är ett skämt. Som (föredetta ) ung kille vet jag hur oseriöst man kan bli bemött. "åh, ännu en som har läst på Internet vad man ska säga för att få tabletter..." en sån känsla lämnade jag många läkarmöten när jag var yngre.

Skulle inte förvåna mig ett dugg om han hade försökt få hjälp. Har inte hunnit läsa in mig i tråden så vet inte om det har framkommit... Garanterat psykisk sjukdom men ändå inte så pass allvarlig att han inte kunde "hantera det". Då hade det väl blivit som i Åkeshov med "järnspettsmannen" (eller vad media nu kallade honom) som upplevde att alla runt honom var troll som ville honom illa.

Tråkigt att inte få höra GMs version av det hela.. Hade hellre sett att han överlevde detta.

(JA jag har flertal psykiska diagnoser, det skäms jag inte ett dugg över, bla asperger som det spekuleras om men de flesta av oss aspies nöjer sig med att snöa in på tågtabeller/hockeylag eller nått annat. Att vara "aspergare" varken ökar eller sänker riskerna för att man ska göra något sånt här horribelt)
Citera
Medlem
dullabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needcounseling
Cannabis är ju känt för att utlösa massa sådana här våldsamma psykoser. Detta har ju hänt massa gånger innan, och då har de varit cannabisrelaterat.

Idiot.

Det är snarare så att folk som använder sig utav cannabis med mental ohälsa så som schizofreni eller någon sorts borderline kan göra att sjukdomen försämras. Inte att cannabis orsakar schizofreni för det finns det absolut ingen redig fakta om.
Citera
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Napoleon
Den nordiska högerextremisen skördar nya offer, Breivik, asylbränder och nu skolmassaker. Det är sådant här vi får av SD hatpropaganda.
Nej, snarare av massiv okontrollerad invandring. Inget motiverar dådet, men sd har knappast med saken att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in