2015-10-22, 18:08
Medlem
utforskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FemHaxx
Men din jävla nolla. 90% av barnen på skolan var invandrare, så troligen de också, OCH ANLEDNINGEN TILL ATT HAN INTE HÖGG DEM OCKSÅ VAR FÖR ATT HAN FÖRSÖKTE MEN MISSLYCKADES FÖR ATT DE SPRANG IVÄG. Fan så jävla dum man kan vara
Sprang dom står ju för fan och poserar med honom medans någon tar bilden, så HADE HAN VELAT SÅ KUNDE HAN LÄTT KLIPPT DOM OCKSÅ..

Detta får mig att tvivla på att det var rasistiskt.

Din jävla nolla...
Citera
2015-10-22, 18:09
Medlem
ThordOlavssons avatar
Någon från Trollhättan som minns en artikel i TTELA där man jagade en svärdbeväpnad man. Har inte det stått i TTELA för max 1½ månad sedan eller spelar mitt minne mig ett spratt?
Citera
Medlem
RingRing2014s avatar
Sverige har alltså fått sin första skolmassaker?

Stämmer det att Löfvén till och med var i Västerås när IKEA-morden inträffade och att han trots det inte gjorde eller uttalade ett enda ord över huvud taget? Svetsarn är ta mig fan bedrövlig.

Mycket tragiskt och sorgligt med skolmassakern, det var lika bra att GM fick sitt straff på plats, kostar mindre för samhället och för de polisiära resurserna. Jag antar att GM var en vapenfixerad, utstött ensamvarg som levde i en grandios låtsasvärld, den typiska personprofilen som vi hört om så många gånger. En personlighetsstörd utböling helt enkelt.

Vila i frid brottsoffren. Sorgligt.
Senast redigerad av RingRing2014 2015-10-22 kl. 18:15.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.90-Kleist
Vad menar du annars skulle vara motivet? Det är bortom allt tvivel att detta är ett rasistiskt motiverat dåd.

Det stämmer väl ändå inte? Vi har identiteten på ett av brottsoffren.. sen då? GM gillade Rammstein?

Saker är inte bortom all tvivel bara för att du tror det.

Presentera gärna de fakta du har istället.
Citera
Medlem
vizsofiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FemHaxx
Då har du alltså inte läst att han stöttade invandrarkritiska sidor på FB samt gillade JÅs tal på youtube?

Så för att du är invandrarkritisk så är du högerextrem? För mig så är SMR högerextrema JÅ är således inte det. Du får gärna länka mig dessa extremt högerextrema sidor så att jag kan avögra själv.
Citera
2015-10-22, 18:10
Medlem
Kan någon länka till youtube-kanalen?
Citera
Medlem
Det är uppenbarligen en wehrmacht. Sök på google bilder på wehrmacht hjälmar och sedan på Darth Vader hjälmar. Liknar ju inte en Darth Vader för fem öre.
Citera
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Ser inte hjälmen ut som Wermachthjälm ?

ja, men det behöver inte betyda något,

är den skolan i Trollhättan för gettobarn? typ som rosengårgsskolan?

troligen inte, många galningar vet att en attack på en skola får stor genomslagskraft ,
det är inte lika intressant att gå till attack mot låt oss säga en fabrik eller ett kontor eller mot folk på restaurangen
Citera
2015-10-22, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Återigen?

Ja, det är enbart högerextremister som med politiska motiv dödat folk i Sverige. Överlägset.
Citera
2015-10-22, 18:11
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson
Någon från Trollhättan som minns en artikel i TTELA där man jagade en svärdbeväpnad man. Har inte det stått i TTELA för max 1½ månad sedan eller spelar mitt minne mig ett spratt?
Nej du har rätt jag kommer också ihåg den artikeln.
Citera
2015-10-22, 18:12
Medlem
Opilus5500s avatar
Var någon som såg veckans brott som gick i tisdagskväll? I de avsnittet handlade om eventuell skolmassak, och att vi tittare fick se en övning om de skulle hända. Sjukt att de händer bara 1 dag senare på riktigt .....
Citera
2015-10-22, 18:12
Medlem
Koskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheezy
Kan någon länka till youtube-kanalen?
https://www.youtube.com/user/HiphopDestroyer666/feed
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto