2015-10-22, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filous
GM var ung arg vit man. Nästan alla skolskjutningar och massakrer av diverse tillhyggen sker av unga arga män. Frågan är, när fan blir det nog? Är det något jag har missat? 99% av GM är unga arga män. Det är ju uppenbart att det är ett mansproblem det här. Kvinnor har inte alls samma våldsbrottsstatistik som unga män. Unga arga män måste få vård/låsas in på rättpsyk omedelbart ifall denne börjar visa symptom på utanförskap, rasism, psykisk sjukdom.

Jag är rädd för mina framtida barn. Att dom ska bli offer för den våldsvågen som sveper över hela världen utförd av arga unga män.

Det där stämmer bara om du tar bort dåd som sker i Afrika och Asien.
Vid skolmassakrer världen över är GM nästan aldrig vita. Samma sak gäller offren.

Vi mord på skolor eller i skolrelaterade mord i USA är majoriteten av GM inte heller vita.

Du är förd bakom örat av media som väljer ut vilken statistik de visar dig.
Citera
Medlem
Citat:
GM var ung arg vit man. Nästan alla skolskjutningar och massakrer av diverse tillhyggen sker av unga arga män. Frågan är, när fan blir det nog? Är det något jag har missat? 99% av GM är unga arga män. Det är ju uppenbart att det är ett mansproblem det här. Kvinnor har inte alls samma våldsbrottsstatistik som unga män. Unga arga män måste få vård/låsas in på rättpsyk omedelbart ifall denne börjar visa symptom på utanförskap, rasism, psykisk sjukdom.

Jag är rädd för mina framtida barn. Att dom ska bli offer för den våldsvågen som sveper över hela världen utförd av arga unga män.

Våldsvågen är nog ett resultat av ett "oroligt samhälle".
Individer som Breivik och denne Anton, Eritrianen på Ikea m fl hade antagligen inte "gått över gränsen" om vi hade haft stabila samhällen.
Denne Anton borde ju ha suttit på psyk eller fått behandling. En kraftigt nedbantad psykvård kan nog dels göras ansvarig. När testosteronerna löper amok så kan de bli livsfarliga. Tragikomikt nog så attraheras ju unga tjejer av dessa "unga arga män". Och det vet de om.
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
GM var ung arg vit man.

Ha ha nej det sveper ingen våldsvåg över världen.
Dina barn kan vara lugna

Däremot måste Sverige återinföra psykvården.
Citera
2015-10-22, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markiee
Varför sköt polisen honom i bröstet och inte i knäet t.ex.?

Ganska självklart så har polisen ledsnat på att vara underbemannade och att de de tar är ute efter 10 minuter igen så de skjuter allt avskum för likvidering.

Att sätta skott i denna amöba var nog inte så svårt då de fick hoppa över lik för att nå fram till gm.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinmusic
Det pekar åt att det är en väster false flag för att få SD's siffror att blekna. (vilket inte är helt ovanligt)

Skulle inte förvåna mig om man gräver lite om han har kopplongar till AFA, eller annat smuts som behöver backup för att tänka.

Hans Facebook blev tydligen aktiv den 11 oktober 2015 enligt nån längre bak i tråden.

Det luktar Mk ultra eller false flag.

Folk säger att han var drogpåverkad, förmodligen xanor med nån psykofarmica.

Lägligt att det hände precis innan regerigens krismöte om asylsökande.

Lägligt att detta hände 1 timme innan sveriges riksdag skulle gå ut med att sverige är bankrutt.

Lägligt att det händer när vi har det största flyktingtrycket någonsin. Alltså någonsin ever, 14 miljarder år.

Lägligt att han dog, som många andra patsy's genom historien.

Men det är ju bara en tanke iofs.

Jag röstar inte på SD, å jag röstar då fan inte på Vänstern som en tafatt jävel utan hjärna.

Jag röstar blankt för ingen av dessa idioter är kapabla att styra Sverige.

Finns en separat tråd om detta:

(FB) Skolmassakern i Trollhättan - En false flag pga flyktingkrisen?
Citera
Medlem
LasseKroners avatar
Citat:
Det pekar åt att det är en väster false flag för att få SD's siffror att blekna.

Skulle inte förvåna mig om man gräver lite om han har kopplongar till AFA, eller annat smuts som behöver backup för att tänka.

Hans Facebook blev tydligen aktiv den 11 oktober 2015 enligt nån längre bak i tråden.

Lägligt att detta hände 1 timme innan sveriges riksdag skulle gå ut med att sverige är bankrutt.

Lägligt att det händer när vi har det största flyktingtrycket någonsin. Alltså någonsin ever, 14 miljarder år.

Jag röstar inte på SD, å jag röstar då fan inte på Vänstern som en tafatt jävel utan hjärna.

Haha! Skämtar du? Eller är du så pass efterbliven att du tror att en afa-medlem går till en skola och dödar två personer för att sen bli dödad av polisen? Haha asså seriöst
Citera
Medlem
Analyzatorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thecunt
Fan håller svennar (nordbor) på med? Går till skolor och mördar barn. Wtf..

Sätt inte etikett på något du inte begriper, detta är händelse kopplad till en bevisligen mycket sjuk person. och dådet han utförde är vansinnigt.
Citera
Medlem
Varfor har lillebrodern publicerat nyheten?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannekarlsson
Psykiskt sjuka människor är en fara för samhället. Inte etnicitet eller nått annat.
Dom flesta psykiskt sjuka är helt ofarliga!
Citera
Medlem
Hendraxs avatar
Citat:
Det pekar åt att det är en väster false flag för att få SD's siffror att blekna. (vilket inte är helt ovanligt)

Du hamnar ju nästan i samma kategori som denna killen.
Tror på rosa enhörningar och konsipirationsteorier.
Du kanske behövs undersökas så du inte är en lika stor risk för sammhället som denna gärningsman.
Högerextremism är överrepresenterade vad det gäller terrorbrott i Europa och skolmassakrar i USA.

Falseflag i Sverige händer inte. Denna situation är för lätt att reda upp då det finns videoövervakning i lokaler och hundratals vittnen. I ett land med bara några miljoner invånare.
Att tro på Falseflag i detta läge är fruktansvärt naivt och dumt tänkt. Finns ingen logik i det whatsoever.
Citera
Medlem
Någon som har koll på om han varit elev på skolan?
Citera
Medlem
Varulvs avatar
Citat:

Folk säger att han var drogpåverkad, förmodligen xanor med nån psykofarmica.

Hela det här inlägget är så sjukt tragiskt. Klart som fan det inte är False Flag. Det vore helt absurt. Motivet är nog enklare så, att det var en arg rasist helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in