2015-10-22, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sanchezest90
Skönt att nazistaset dog .. hederspris till den polis som sköt aset. Nu återstår det bara en fråga. Var det på eget bevåg eller ett beställningsjobb av tex SD?

Man kan alltid åtala polisen för mord.

Beställningsjobb? Vad fan yrar du om din tomte?
Citera
2015-10-22, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suqdis
Men begriper du ingenting? Jag konstaterar bara det faktum du ser utspela sig framför ögonen på dig.

Jag är svensk och har minsann aldrig känt att "nä fyfan politiken är så dålig så nu får fan invandrarungarna skylla sig själva om jag mördar dom!!"
Specificera gärna vilken mental störning du lider av som ligger bakom din slutsats, så jag vet hur jag ska bemöta ditt flamsande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Stefan Löfven kan väl för fan inte åka till alla brottsplatser i Sverige! Hur dum är du? Självklart är det skillnad på detta och på IKEA-morden. Detta är en attack på en skola där det finns barn och barn som är offer också. Dessutom är detta politisk motiverat till skillnad från IKEA-morden.

Nu njuter ni SD-anhängare och firar med tårta. Mer våld är ju vad ni önskar er, er våta dröm. Det är SD och sådana som du som eldar upp galningar som denna GM. Hade det inte varit för er så hade detta aldrig hänt!

Ger dig delvis rätt när det gäller skol-delen i inlägget. Skolan ska vara en trygg plats för barnen som går där. Nu bedömdes inte den aktuella skolan som en sådan trygg plats tyvärr.

Däremot undrar jag vad du vet om det politiska motivet?

Jag kommer inte ha några problem med att fortsatt rösta på SD trots att jag är minst sagt berörd av denna händelsen. Jag tror även att vissa tidigare problem som skolan haft tidigare hade kunnat undvikas väldigt lätt.
Citera
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hestmot
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/21629275/803/normal/5ec04cc7308e2/KP_2015_KRONAN_2274.JPG

Någon som kan förklara varför ambulansen har kört rakt in i byggnaden?
Allmänt kaos när polis och väktare har fullt upp med att hålla obehöriga bakom avspärrningarna. Behövs inte mer och att ambulanspersonal då får väja och inte hinner få stopp på ambulansen utan den kör in i skolbyggnaden.

On: Förjävligt rent ut sagt, tragiskt att polis inte sköt i knät istället för bröstet.

Var det inte Stavreskolan som hotats? Vilken är Stavreredskolan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanchezest90
Skönt att nazistaset dog .. hederspris till den polis som sköt aset. Nu återstår det bara en fråga. Var det på eget bevåg eller ett beställningsjobb av tex SD?
Du menar som när studenten Benny Ohnesorg blev skjuten av polisen vilket eldade på en vänsterterroristisk rörelse gentemot polisen och samhället, men som år senare visade sig vara en polisman som hade kopplingar till Stasi?

Enligt din snedvridna logik med ovanstående facit i hand är detta ett beställningsjobb utav Sjöstedt och Löfven för att svartmåla SD.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
"Masken föll av och då var han betydligt mer vit och då kunde vi avfärda fler gärningsmän"
Sa han just det? vad fan menar han med det?

Troligen att dom fått höra av någon direkt när dom kom dit att han var maskerad, och sedan sett en omaskerad man och tänkt att det kunde vara två olika. Det är min gissning.
Citera
2015-10-22, 16:21
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Hej, GM, An.ton L finns inte med i belastningsregistret för er som är nyfikna enligt Tingsrätten.
Citera
Medlem
Nu har även tv4nyheterna visat en gärningsmannaprofil med screenshots från MGM´s facebooksidda
Citera
Medlem
robinmusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zachariah
Är det bara jag som reagerar på hur ny hans FB-profil verkar vara?
Finns ingenting innan 11 oktober 2015, han har bara 25 vänner etc.

Är detta en total slump, eller tror ni att detta är något han tänkt igenom?

mkt bra fynd.

luktar mer och mer MK ultra här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Sherlock
Outa användare är dock inget vi sysslar med på FB...

Nej det var därför jag inte skrev ngt i stil med "Hur gräver vi fram den?".

Hade nog inte varit det enklaste heller.

Men allt som kunnat ge en insikt i hans inre hade varit av intresse.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jk13
Ärthjärnor. Han menar att det först pratats om att det setts en mörk och en ljus gärningsman. Sen kopplade dom att det bara var masken som fallit av, och att det således var samma person dom sett.

Ah.. en efterkonstruktion menar du. Trevligt tonfall.
Citera
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Jag är såklart medveten om att det är märkligt att han hade med sig att riktigt svärd om han inte hade för avsikt att ställa till med jävelskap - Samtidigt är det ändå JÄVLIGT märkligt att han (om hans avsikt nu var en massaker) att han ställer upp på foto.
.
Nej men sakta i backarna här hur fan kommer du fram till det? Att ställa upp på foto låter som en utmärkt sak att göra i en skolmassaker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in