2015-10-22, 15:31
Medlem
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.4401155-larare-avled-efter-attack

för er som vill ha bilder.
Citera
2015-10-22, 15:31
Medlem
Från 25 till 22 FB-vänner nu (på MGM)

Edit: 21... lutar åt A. L-P i min bok.
Senast redigerad av Lars-Goggles 2015-10-22 kl. 15:36.
Citera
2015-10-22, 15:32
Medlem
"Sara, som egentligen heter någonting annat, lämnade klassrummet för att hämta en penna. I korridoren mötte hon två skolkamrater som stod tillsammans med en man som hade en mask på sig och höll i en blodig kniv.

– Han spelade konstig musik och sa inte ett ord. De var hemsk musik, typ Halloween-musik, säger Sara till Aftonbladet.
Hennes kompisar trodde att mannen skojade och ville gärna bli fotograferade med honom. Sara tog bilden.

Då kom en av lärarna ut och frågade den maskerade mannen vad han håller på med.
”Du skrämmer barnen, du kan gå härifrån”, ska läraren ha sagt, enligt Sara.

– Han bara nickade, sedan högg han kniven i lärarens högra sida. Det sista jag hörde honom säga var ”ring ambulans”, berättar Sara."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21630093.ab
Citera
2015-10-22, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anderss.0n
Killens lillebror har ju lagt ut på FB, kommentarer som "Strongt o lägga ut när brollan har gjort det"

men låt lillkillen va tror redan han mår kasst asså

Det finns en jävla massa sjuka individer med väldigt varierande politiska sympatier som läser(och även skriver) vad som skrivs på detta forumet och i denna tråden, de saknar helt normala spärrar för vad som är rätt och riktigt. Så att det finns de som skriver till den misstänkte GMs familjemedlemmar på FBn kan man ju förvänta sig.

En av många baksidor med internet(finns otroligt många fördelar med så klart).
Citera
Medlem
känns inspirerad av slasherfilm
Citera
Medlem
KaspianKuks avatar
Hemskt att se folk nu bryter banden med honom, jag har skickat en vänförfrågan men önskar jag vetat om hans situation tidigare. Bara 23 vänner och alla SD:are tom dom vuxna som ska vara hans förebilder. Att det finns folk som lever i en vansinnets bubbla mitt ibland oss gör mig hjärtskärande
Citera
2015-10-22, 15:34
Medlem
-DaRude-s avatar
Givet att GM är en ensamvarg med assburger-tendenser, en sån där udda filur man inte riktigt kan få någon ögonkontakt med. Beväpna skolorna.

/D
Citera
Medlem
Ang Löfvens besök och inte besök på IKEA, kan det inte helt enkelt vara så att det VAR EN SKOLA som det hände på och således drog han kopplingar till allehanda dåd på skolor runt om i världen utan att ha en tanke på vare sig invandrare eller svenskar?

Lite långsökta teorier.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KLR
Tror det blir mer sånt här framöver.

Det är just små veka svensson som knyter knogen i fickan o muttrar som brister ihop i psykologiska diagnoser och går bärsärk på arbetsplatser, skolor eller offentliga platser.
Precis som ensamvargar i USA då de flesta svenssons är just ensamvargar, flesta har blivit mobbade i skolan, där invandrare mobbat svensken.
Minns på min skoltid på -90 talet för trots att vi bara hade enstaka mörkhyade så var det just dom som skötte mobbandet till 99%.

Under samma tid levde jag o då var det white trash svensken som mobbade vars föräldrar söp o sket i barnen
Citera
2015-10-22, 15:35
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Verkar ju helt sanslöst förvirrat:

GM - med blodig kniv i handen! - ställer sig och poserar med några elever (som tror det är nåt slags skämt) för en selfie(!!). Men när en lärare kommer och säger till honom så knivhugger han läraren i sidan och säger "ring ambulans".

Måste ju ha brunnit rejält i proppskåpet?!

Citera
2015-10-22, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars-Goggles
Från 25 till 22 FB-vänner nu (på MGM)

Uppdatering 15.35 21 vänner
Citera
2015-10-22, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
"Sara, som egentligen heter någonting annat, lämnade klassrummet för att hämta en penna. I korridoren mötte hon två skolkamrater som stod tillsammans med en man som hade en mask på sig och höll i en blodig kniv.

– Han spelade konstig musik och sa inte ett ord. De var hemsk musik, typ Halloween-musik, säger Sara till Aftonbladet.
Hennes kompisar trodde att mannen skojade och ville gärna bli fotograferade med honom. Sara tog bilden.

Då kom en av lärarna ut och frågade den maskerade mannen vad han håller på med.
”Du skrämmer barnen, du kan gå härifrån”, ska läraren ha sagt, enligt Sara.

– Han bara nickade, sedan högg han kniven i lärarens högra sida. Det sista jag hörde honom säga var ”ring ambulans”, berättar Sara."

Fy fan vad läskigt! Som ur en skräckfilm!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in