2015-10-22, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Vi kanske ska återinföra psykvården i Sverige?

Om det finns några pengar över...

Det finns inga pengar över för de läggs på inhyrda ordinarie läkare, lärare som går på knäna,sjuksköterskor som inte orkar längre pga underbemanning.
Citera
2015-10-22, 17:54
Medlem
utforskas avatar
Vet någon etnicitet på dom två som står på var sida om gärningsmannen på bilden ?
Är dom mörkhyade så är det ju konstigt att han inte högg dom också,
Citera
Medlem
Fruktansvärt dåd!
Man fasar över dårskapen som finns mitt ibland oss!
All heder åt polismannen/kvinnan som gjorde ett rådigt ingripande och sköt GM på plats.
Antagligen avstängd och utredd till miljöpartister och vänsterradikaler tröttnar, men stå på dig - du har svenska folket i ryggen och jag ersätter gärna denna hedervärda polis för sveda och värk!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Vi får väl hoppas att Löfvén efter att han besökt Trollhättan för att visa de drabbade sitt stöd för detta dåd på vägen tillbaka också äntligen besöker Västerås där 2 svenskar slaktades av en afrikan med avvisningsbeslut.
Den här gången dödades afrikaner och araber, Löfvén rycker ut blixtsnabbt för att fördömma.
I Västerås mördas en svensk mor och hennes som, Löfvén säger och gör...........ingenting.
Svenskar är andra klassens människor i det nya mångkulturella Sverige.
Västerås calling................... Löfvén

Ser viss skillnad på skola och Ikea. Skola är en plats för Sveriges framtid och en plats för unga personer. Ikea är inte samma sak enligt mig.
Citera
2015-10-22, 17:55
Medlem
plasticitets avatar
Tror ni GM begick en suicide by cop i slutet?
Citera
Medlem
segadongs avatar
Tror inte de är något politisk dåd .

De aftonhora skriver går ju inte lita på.

Fattar inte att folk tror på den tidningen.

Folk lever verkligen i en bubbla där.
Citera
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razor11
Så att vara rasist är inte konstigt? en fråga till vad anser du om en person som begår brått och en person som uppmuntrar till brått?

Du glömde nämna att Invandrare utsätts också av hatbrott varje dag i Sverige eller du kanske lever ditt liv endast via FB?

Skillnaden mellan mig och dig är att jag är inte på någons sida. Jag hatar allt som har med brått, våld vare sig det är mot Svensken eller invandraren.
Första gången jag ser någon stava brott på det viset. Och innerst inne är vi nog alla lite rasister. Jag har mindre tilltro till en afrikan än en svensk. Tror väldigt många är sådana, man litar mer på de man kan känna igen sig själv i.
Citera
2015-10-22, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enaxtroll
Nån som har bilden när han posar med barnen?
Första bilden som kom: https://imgi.se/image/FTq
Bättre bild: https://imgi.se/image/FTz
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utforska
Vet någon etnicitet på dom två som står på var sida om gärningsmannen på bilden ?

Precis vad jag säger.

Hade han vart ute efter random bajklick hade han tagit dom.

Detta var en uppgörelse! Kanske hämd.
Citera
Medlem
emma80s avatar
Grabben hugger alltså ner en lärare i entrén på väg in i skolan, sedan poserar han bl.a. på en bild som elever vill ta tillsammans med honom. De tror att han är utklädd för maskerad eller på skoj, så där står han ihop med två personer med sitt blodiga svärd i högsta hugg. Efter fotot knackade han på hos olika klassrum och högg de som öppnade.

Fullständigt galet. GM verkar ju lugnt posera på bilden. Och de intet ont anande barnen/ungdomarna han poserade med kom undan med blotta förskräckelsen, jag läste att GM efter att ha huggit ner ytterligare någon lärare och barn sedan jagade efter sina "fans".
Citera
Medlem
utforskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaspianKuk
Sverigedemokraten jagade dom men barnen lyckades komma undan med sina liv den gången
Eftersom Du inte fattade frågan så upprepar jag den.

Citera
2015-10-22, 17:57
Medlem
Gregor.Silbersteins avatar
Det här brottet handlar inte om högerextremism, främlingsfientlighet eller något av den stilen.

Det handlar om samma sak som det brukar göra i USA. Nämligen att det är något sjukt med vår samtid som förstärker psykiskt illamående hos desperata unga män. Samma sak som gör att folk som har vuxit upp i Sverige söker sig till ISIS.

Utanförskap, segregering, kulturmarxistiska värderingar som t ex extremfeminism och upplösning av sociala strukturer. Egofixering istället för gemenskap. Fjäskande Instagram-kultur istället för solidaritet.

Sverige behöver bli socialkonservativt. Folkhemmet måste komma tillbaka. Bekämpa massinvandring, segregering, fattigdom. Motverka nedmonteringen av välfärden, sjukvård, mentalvård.

Det finns fan inget "svenskt" i att handla som denne dåre gjorde, inte en gnutta. Det är bara postmodern, amerikanskinfluerad, kulturmarxistisk DYNGA som ligger bakom detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in