2015-10-22, 13:34
Medlem
Om det visar sig vara en svensk gm så kommer (bör) Löfvén få utstå svidande kritik och hat för att han inte agerade på samma sätt när IKEA-morden inträffade.

Om det visar sig vara en invandrare som är gm så kommer (bör) Löfvén och övriga sjuklövern få utstå svidande kritik och hat för att man konsekvent vägrar att ha någon som helst kontroll på vilka människor som söker sig till Sverige.

Oavsett vilket så är Löfvén en förlorare.
Citera
Medlem
Apropå gissningarna kring GM:s ursprung: Det mest troliga är väl ändå att GM är svensk och offren invandrare? Annars skulle knappast Löfven lyft röfven för att ta sig dit, då hade han suttit kvar på sitt arsle, som i fallet IKEA Västerås.
Citera
Medlem
RadioDDR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FemHaxx
Hur exakt menar du att det är relevant för oss att veta hudfärg, ögonfärg och hårfärg på en GM som ligger på sjukan? Tror du han kommer rymma så vi behöver signalement?
Oroa dig inte, personalen på sjukhuset vet nog vem han är, du kan vara lugn.
Det är i princip bara rasister som kräver att få veta etnicitet, och när etniciteten är VIT MAN är det såklart irrelevant (se snubben som kraschade ett flygplan i alperna, han får begå utvidgat självmord utan att den vita rasen anklagas tydligen).
Sluta skyll på media för att du inte får ett somaliskt namn att runka till.

Allmänheten vill ha relevant information och bakgrundshistoria. Etnicitet och/eller religionstillhörighet kan avslöja GM´s motiv. Detta gäller så klart även om GM är en vit blåögd etnisk svensk.
Citera
2015-10-22, 13:35
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vingthor
Okej gm är nog svensk. någon som fått för sig att han är darth vader och lekt lite med ljussabeln.

det som talar för svensk galning:
darth vader mask
löfven åker jetplan för att direkt fördöma rasistdåd
planerat dåd då gm haft flera vapen
uppgifter om blåa ögon som börjat figurera.

Alla som sett filmerna vet att Anakin "blir" Darth Vader genom att han bland annat slaktar padawans i Jedi-skolor. Låter kanske långsökt men vem vet.
Citera
Medlem
herross avatar
Hur många serber bor i området?, dom kan ju vara blåögda. Med tanke på området. Verkar dock som att gm är svensk.
Citera
Medlem
Deatheads avatar
Tydligen problem på skolan förr. Så kanske en arg svensk som fått nog. Mobbad som fan som inte orka mer?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Nu är etnicitet skitviktigt igen för alla kulturmarxsister.

Det som är tragisk hudfärg är viktigt vid rätt tillfällen. Visst tragiskt att barn och ungdomar skadas. Också tragiskt att någon utför sånt här dåd ovadsett för hudfärg.

Ska bli en spännande utveckling
Citera
2015-10-22, 13:36
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filous
Enligt flera källor ska GM vara blond och blåögd. Jag tror på svensk/finne/balt.

Vilka källor uppger detta? Har inte hunnit läsa hela tråden.
Citera
Medlem
Polisen beskriver tillhyggena som MGM använt som knivar, svärd eller macheteliknande föremål. Alltid i plural. Kan det ha rört sig om ett katana set? Sådana var populära att köpa för ett antal år sedan. Består av tre klingor i olika storlek, men ser likadana ut.
Citera
Medlem
Bilden på vg.no, visar den gripandet, eller när man hjälper en skadad?
Citera
Bannlyst
Frågan är hur mycket skit psykvården kommer få efter detta fall? Psykvården i Sverige har totalt fallerat. Jag har själv tvångstankar (OCD) men får köa i 12 månader för att få adekvat vård. Känner folk med depressioner och psykoser som också får vänta länge innan de får vård. Det är u-landsklass på svensk psykvård, jag garanterar er att det finns sjukt många psykiskt sjuka personer i Sverige som är som tickande bomber. Folk får inte den vården de förtjänar.
Citera
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradamus72
Jag har läst massvis om händelsen på IKEA men ett dåd på svenska skola har fan så mycket större nyhetsvärde, då det dels är oerhört ovanligt, dels något många kan relatera till. Många av oss har barn på skolor och blir väldigt påverkade av det som hände här. Det är sorgligt det som hände på IKEA, men jag blir 100 gånger mer illa berörd av dådet i Trollhättan efter jag har två döttrar som går i skola.

Vem bryr sig om vad du känner? Och vem fan bryr sig om vad Lena Melin tycker, tänker och skriver?

Mitt inlägg var riktat mot politiker, då speciellt Frigolit och Löfven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in