2015-10-22, 13:17
Bannlyst
Jag tänkte direkt på dubbelmordet i Linköping. Nu kommer uppgifter om att GM är blond och svensk.
Har snubben flippat ur igen efter 11 år i koma? Det var 11 årsdag för dubbelmordet för några dagar sen.

En av BO i dubbelmordet var en 8 årig pojke vid namn Mohamed. Hade fått över 30 knivhugg och kvinnan som blev vittne till händelse höggs också ner. Koppling?
Citera
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Statsministern åker till Trollhättan nu direkt!
Om statsministern åker dit och GM använt riktigt svärd så lär det ju vara en svensk dåre/blattehatare.

En riktig galning som velat döda så många som möjligt hade dock använt skjutvapen.
Citera
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Min Teori Svensk gärningsman bor i ett 80% invandrar område,går i 99 % invandrarskola ,utstött på grund av att han är svensk,risig familjesituation.

det som talar för:

Vissa var inne på om det kunde vara IS relaterat.
En radikaliserad muslim skulle aldrig bära en mask från västerländsk kultur.

Löven är på väg ner nu,sorgligt men sant men enbart det talar för att det var en etnisk svensk.

Att Löfven är på väg ner beror på att offren och utsatta var unga pensionsräddare. Att Löfven inte var på väg till IKEA är för att offren var svenskar.

När Löfven säger "alla är lika värda" säger han det till svensken som inte omfattar detta.

"Anti-rasist" är ett kodord för anti-vit.
Senast redigerad av NS_14 2015-10-22 kl. 13:22.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Detta kommer media att försöka dölja så länge de bara kan. De gjorde precis samma sak vid IKEA-morden. Vi vet ju alla att det inte rör sig om en svenskfödd. Såna som är kapabla till att gå in på en skola och hugga ner barn plockar psyk upp innan det inträffar då man redan under deras uppväxt har anat att allt inte står rätt till innanför pannbenet. Nyanlända har man dock inte haft samma möjlighet att följa under deras uppväxt, vilket gör att fler galningar får ströva runt helt fritt. Oprovocerade attacker kommer att öka lavinartat under de kommande åren.
Tror du på det där själv eller?
Citera
Medlem
Det som talar för en svensk GM är maskeringen och att Lofvén är på väg.

Det som talar för en utom europé är resten.

Men det är svårt att veta. Bara spekulationer so far.
Citera
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Elevassistenten som blev halshuggen.

https://www.facebook.com/lavin.eskandar?fref=ts

Om så är fallet är det troligen inte en svensk kille, eller också är han helt jävla urflippad.
Citera
Medlem
Nostradamus72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Gustav Frigolit uttalar sig och säger b.la. att det är en attack mot hela det svenskasamhället.

Tro på fan att det är det när dom drabbade är invandrare.

När 2 svenskar mördas på IKEA är det i princip helt knäpptyst.

Helvete vad förbannad man blir

Jag har läst massvis om händelsen på IKEA men ett dåd på svenska skola har fan så mycket större nyhetsvärde, då det dels är oerhört ovanligt, dels något många kan relatera till. Många av oss har barn på skolor och blir väldigt påverkade av det som hände här. Det är sorgligt det som hände på IKEA, men jag blir 100 gånger mer illa berörd av dådet i Trollhättan efter jag har två döttrar som går i skola.
Citera
2015-10-22, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abortakuten
Det står väl ganska klart att det inte rör sig om "en vanlig skolattack" eftersom GM är i tjugoårsåldern och såldes inte är elev på skolan. Att, likt professor Sarnecki, jämföra detta med traditionella skolskjutningar är alltså felaktigt.

Jag konstaterade bara att det är första gången en skola attackeras på det här sättet. Det är fakta.
Citera
Medlem
Det bör vara en sjuk MÄNNISKA som utfört dådet, en exakt beskrivning av färg och form kommer sen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Elevassistenten som blev halshuggen.

https://www.facebook.com/lavin.eskandar?fref=ts

Han har för fan inte blivit halshuggen. Skärp dig.
Citera
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Detta kommer media att försöka dölja så länge de bara kan. De gjorde precis samma sak vid IKEA-morden. Vi vet ju alla att det inte rör sig om en svenskfödd. Såna som är kapabla till att gå in på en skola och hugga ner barn plockar psyk upp innan det inträffar då man redan under deras uppväxt har anat att allt inte står rätt till innanför pannbenet. Nyanlända har man dock inte haft samma möjlighet att följa under deras uppväxt, vilket gör att fler galningar får ströva runt helt fritt. Oprovocerade attacker kommer att öka lavinartat under de kommande åren.

Svensk psykvård är ett jävla totalhaveri, så att han skulle varit inspärrad om han var svensk kan du glömma på en gång.

Jag tror att det är en invandrare, egentligen enbart p g a att media inte rapporterat om rasistdåd än. Annars hade jag gett det större sannolikhet att vara en svensk.

Hade han, som det påståtts i tråden tidigare, en star wars mask på sig så stiger sannolikheten för att det är en svensk betydligt.
Citera
Bannlyst
De uppmanar alla blodgivare att höra av sig speciellt de med A+.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in