2015-10-21, 13:00
Medlem
Glauciuss avatar
För oss som inte är så aktiva i gamingvärlden längre men ett stort fan av Fallout serien när man var yngre, finns det några utmärkta sidor man kan läsa in sig på som handlar om Fallout 4?
Det verkar mest vara ganska splittrat och där Bethesda inte har läckt ut särskilt mycket.
Finns det gameplays på spelet ännu?
Och till sist, vilken sida bör man införskaffa spelet hos om man vill ha allting som rör spelet exklusive fysiska prylar? Jag tänker då främst på DLC's, preorder prylar och liknande.
Citera
2015-10-21, 16:18
Medlem
zBr9s avatar
Luck:

http://bethesda.net/?utm_source=twitter.com&utm_medium=Social&utm_camp aign=10212015-Luck&hootPostID=d620f416153c920d973941d84f194b4b#e n/events/game/fallout-4-special-video-series/2015/09/10/24
Citera
2015-10-21, 16:33
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Den där Fallout 4 handkontrollen hade jag köpt om den inte hade varit så dyr

Var hittar du den?
Citera
2015-10-21, 18:01
Medlem
knokkelmanns avatar
Kanske redan tagits upp, men vet vi något om hardcore mode? Blir det något osv?
Citera
2015-10-21, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glaucius
finns det några utmärkta sidor man kan läsa in sig på som handlar om Fallout 4?
Det verkar mest vara ganska splittrat och där Bethesda inte har läckt ut särskilt mycket.
Finns det gameplays på spelet ännu?
Och till sist, vilken sida bör man införskaffa spelet hos om man vill ha allting som rör spelet exklusive fysiska prylar? Jag tänker då främst på DLC's, preorder prylar och liknande.

https://www.youtube.com/watch?v=u-OXJEa4jJI

Bethesda är knäpptysta om storyn - total radio silence, alltså. Vad vi vet är att vi kommer få spela en prolog som utspelar sig alldeles innan de första bomberna i The Great War faller, i en idyllisk förort till Boston, som slutar med att protagonisten krälar ner i Vault 111 för att spendera tvåhundra år därnere. Mer än så har vi inte fått från Bethesdas håll.

Jag tror jag beställer från Electroworld - förutsatt att de kan leverera spelet på releasedagen. Jag beställde GTA V när det begav sig, och det trillade in punktligt på releasedatumets förmiddag. Vill minnas att Spelbutiken.se kör med leveransgaranti också.
Citera
2015-10-21, 21:19
Medlem
Reggaemans avatar
Även såhär nära release, tror ni att det finns en risk för att Fallout 4 blir uppskjutet?
Citera
2015-10-21, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Även såhär nära release, tror ni att det finns en risk för att Fallout 4 blir uppskjutet?

Skulle bli ytterst förvånad. Bethesda brukar hålla vad de säger, de har jobbat med spelet i många år (sedan FO3 har jag för mig, 7år)
Citera
2015-10-21, 22:52
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Var hittar du den?

http://store.bethsoft.com/vault-boy-wired-xbox-one-controller.html

Men den är slutsåld nu, fanns bara i en begränsad upplaga. Men det kanske dyker upp några fler så småningom. Har sett vissa som säljer den på Ebay.
Citera
2015-10-21, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Fallout 4 har gått guld i produktionen sedan en tid tillbaka. Om det är någon käpp som kan tänkas hamna i hjulet såhär långt fram i produktionsledet, skulle det vara någonting i den faktiska fysiska pressningen av skivorna. Minimal risk, och även om det händer så finns ju spelet digitalt.
Citera
2015-10-23, 10:34
Medlem
Glauciuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarBosse

Bethesda är knäpptysta om storyn - total radio silence, alltså. Vad vi vet är att vi kommer få spela en prolog som utspelar sig alldeles innan de första bomberna i The Great War faller, i en idyllisk förort till Boston, som slutar med att protagonisten krälar ner i Vault 111 för att spendera tvåhundra år därnere. Mer än så har vi inte fått från Bethesdas håll.

Jag tror jag beställer från Electroworld - förutsatt att de kan leverera spelet på releasedagen. Jag beställde GTA V när det begav sig, och det trillade in punktligt på releasedatumets förmiddag. Vill minnas att Spelbutiken.se kör med leveransgaranti också.

Tusen tack för länken, en recap av allting är precis vad jag behövde.
Onekligen väldigt intressant att få spela en miljö som utspelar sig innan allting började gå åt skogen.
Synd att jag är utomlands när den kommer ut och två veckor efter det... får njuta av det senare då och kanske kommit en del hotfixes som löser buggar.
Citera
2015-10-23, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarBosse

Så huvudkaraktären lever i över 200 år? Sån science fiction kan dom väl inte dra till med. Eller menar du att huvudkaraktären inte är född då bomben smäller och föds senare?
Citera
2015-10-23, 15:40
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkonst
Så huvudkaraktären lever i över 200 år? Sån science fiction kan dom väl inte dra till med. Eller menar du att huvudkaraktären inte är född då bomben smäller och föds senare?

Antagligen varit nedfryst under hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in