Citat:
Ursprungligen postat av
hushlittledarling
Alla utvecklas olika! Jag vet det kanske kommer som en chock för er barn. Men fakta är att så är det. Vissa ser ut som 20 när de är 15.
Vet tjejer som ser ut som 25 fast de är 16 år.
När jag spelade fotboll så var de som var 16 år redan med i a-laget, stora som hus, starka som fan...
Vet att det kanske är en chock för er. Men handlar det om att håna en invandrare så förstår jag ert hat. Då har ni lyckats... ni är duktiga på att känna att ni har mindre kuk.
Varför varför varför känner ni mångkulturvurmare alltid ett tvång att hela tiden försvara alla invandrare, helt utan att ta hänsyn till hur uppenbart genomskinligt det är? Att den här svartingen skulle vara 16 år är lika troligt som att påven skulle vara muslim. Likväl kommer du inridande på din vita springare med din subjektiva historia om hur vuxna några flickor i ditt fotbollslag såg ut att vara.
Förstår du inte att du gör bort dig själv genom att försöka försvara en uppenbar bedragare? Varför kan ni asylkramare inte bara välja era strider? Varför inte bara erkänna att okej, i det här fallet blev det fel? Sitter verkligen vänsterskolningen så hårt att ni inte ens i uppenbara fall låter de så kallade "rasisterna" få rätt? Om så, varför? Är ni rädda att hela er utopi rämnar om ni en endaste gång erkänner att ni hoppat i galen tunna? Respekten för er hade höjts om ni inte vore så envetna, så medvetet naiva och så tjurskalligt envisa. I nuläget är det så himla enkelt att vifta bort ert svammel eftersom det finns massor av sådana här exempel där ni gjort bort er totalt.
Taktisk reträtt, det är ibland bättre än en tokoffensiv.