2015-10-20, 19:18
Medlem
Varför hyllar alla helt plötsligt Christer....??..
Vilken idiot som helst kan ju inse att vi behöver Jimmy som statsminister....
Citera
2015-10-20, 19:19
Medlem
Giant Squids avatar
När ska han käka lunch med Bylund?
Citera
2015-10-20, 19:22
Medlem
SmokeOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21618044.ab
apropå pudel

Gött!

För den som inte vill klicka på länken så handlar det om att SVT tar avstånd från Karin Adelskölds tweet där hon hånade Christer Sandelin för sina stavfel och kallade honom för ett "rövhål". Nu pudlar hon och ber om ursäkt.

Screenshot på hennes tweet:
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/21618109/481/normal/9e85a8fbace0b/Sk%C3%A4rmavbild+2015-10-20+kl.+17.30.28.jpg
Citera
2015-10-20, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Gött!

För den som inte vill klicka på länken så handlar det om att SVT tar avstånd från Karin Adelskölds tweet där hon hånade Christer Sandelin för sina stavfel och kallade honom för ett "rövhål". Nu pudlar hon och ber om ursäkt.

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/21618109/481/normal/9e85a8fbace0b/Sk%C3%A4rmavbild+2015-10-20+kl.+17.30.28.jpg

Det var ett förfärligt pudlande!! Det fattas bara att Lisa Nilsson med flera också ber CS om ursäkt, så kan alla sätta sig ner i ring och sjunga "We shall overcome..."

CS kan nog poppa till en ny singel, kanske!

Det är ju sorgligt - svenskarna framstår ju här som en riktig samling syltryggar!
Citera
2015-10-20, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Gött!

Är det någon som är ett rövhål så är det väl hon. Taget nonsens namn, bonnbrud och ett redigt underbett. En som ger idiotin ett ansikte helt enkelt.
Citera
2015-10-20, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Riktigt bra gjort, han får betala ett högt pris för detta. Inga fler kändisfester, inga mysiga underhållningsprogram. Förmodligen flera stycken som säger upp vänskapen med honom.

Redan nu blir han utsatt för ren och skär mobbning framförallt från vår kulturmarxistiska "humor"-elit. Adelsköld och Schyffert är så äckliga att jag nästan darrar till när jag läser deras kommentarer. Mobbar-mentalitet är så äcklig.

Det är han själv som väljer detta, tyvärr.

Hade han haft "brains" nu så hade han bara skrivit en meddelande där han tackar för det enorma stöd han fått. Men istället gör han det mest korkade och ber om ursäkt, ursäkt för vad? Att han säger vad han själv och majoriteten av Sveriges folk tycker?

Alexander Bard, Vladimir Putin och Donald Trump är några exempel på personer som förstått att man inte ber om ursäkt till PKiter. Eftersom majoriteten hatar PKiter så är sånt här bara positivt. Varje gång CNN kräver Trump på en ursäkt så ökar hans popularitet eftersom majoriteten av folket vet att CNN är korrupta skitstövlar.

Ett par b-kändisar och ett par kommunister skriker sig hesa på twitter, who gives a fuck. Hela hans fanbase är SDare eller nära SD.
Han är 100 ggr mer populär idag en igår, men eftersom han nu väljer att kröka rygg för ett par stolpskott på twitter så kommer han betraktas som obegåvad och svag.
Citera
2015-10-20, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Varför hyllar alla helt plötsligt Christer....??..
Vilken idiot som helst kan ju inse att vi behöver Jimmy som statsminister....

Det är inte så mycket att han är tillräckligt begåvad för att se behovet av SD:s politik som dom bollarna han visar när han som offentlig person vågar gå ut och berätta om sina åsikter.

Jag har nu satt Christer Sandelin på repeat på Spotify (visserligen stängt av ljudet då jag inte orkar lyssna på musik), hoppas det kan ge lite extra STIM-pengar. Skall göra detta till en daglig vana.
Citera
2015-10-20, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
.

Redan nu blir han utsatt för ren och skär mobbning framförallt från vår kulturmarxistiska "humor"-elit. Adelsköld och Schyffert är så äckliga att jag nästan darrar till när jag läser deras kommentarer. Mobbar-mentalitet är så äcklig.
t

Schyffert har ofta visat de där mobbartendenserna. Man har god lust att klappa på fanskapet. Jag undrar vem som till slut gör det och när det händer. Det är näppeligen frågan om utan när.
Citera
2015-10-20, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BLL-Lord
Jag blir så jävla trött på att folk ska bli lynchade så fort som dom nämner att SD kanske har en poäng. Typiskt att media ska skriva att han får mothugg av flera kändisar. Jo tjena 2 st. Kleerup och bruden på SVT som är totalt vänstervriden. Såklart kastar hon rasistkortet rakt i fejjan på honom. Dom är så jävla upp i det blå!

Dem blir inte "lynchade" det är samma jävla personer som skriver dag in och dag ut på dessa twitterkonton. Hur många är dem? Ett hundratal med en svans på 10.000 personer som lajkar allt. Kolla på alla som inte lajkar så ser du hur många som är på Christers sida eller som skiter i vilket.

Samtidigt finns det över 2 miljoner Sverigedemokrater och 7 miljoner invandringskritiker. Runt 10% stödjer regeringens invandringspolitik och dem vet ändå inte ens vem Sandelin är.
Citera
2015-10-20, 20:07
Medlem
serotonins avatar
Har hon twittrat dettta?

Citat:
– Hej alla glada SD-anhängare som nu hör av sig. Kopplingen SD och rasism har jag aldrig gjort det är det ni som gör. Vilket är intressant.

Att håna andra för dyslexi när man skriver så är kanske inte det klipskaste.
Citera
2015-10-20, 20:10
Medlem
lossnuss avatar
Tycker att han står för sina åsikter - http://www.dn.se/kultur-noje/christer-sandelin-svarar-pa-kritiken-jag-alskar-mangkultur/
Tror inte att han "kröker rygg"
Citat:
Ursprungligen postat av kzz
Det är han själv som väljer detta, tyvärr.

Hade han haft "brains" nu så hade han bara skrivit en meddelande där han tackar för det enorma stöd han fått. Men istället gör han det mest korkade och ber om ursäkt, ursäkt för vad? Att han säger vad han själv och majoriteten av Sveriges folk tycker?

Alexander Bard, Vladimir Putin och Donald Trump är några exempel på personer som förstått att man inte ber om ursäkt till PKiter. Eftersom majoriteten hatar PKiter så är sånt här bara positivt. Varje gång CNN kräver Trump på en ursäkt så ökar hans popularitet eftersom majoriteten av folket vet att CNN är korrupta skitstövlar.

Ett par b-kändisar och ett par kommunister skriker sig hesa på twitter, who gives a fuck. Hela hans fanbase är SDare eller nära SD.
Han är 100 ggr mer populär idag en igår, men eftersom han nu väljer att kröka rygg för ett par stolpskott på twitter så kommer han betraktas som obegåvad och svag.
Citera
2015-10-20, 20:14
Medlem
ojvamysigts avatar
Ni som hyllar CS inser att han gjorde inläggen på fyllan/när han var drogpåverkad? Ni inser också att han tog bort det och pudlade när rätt personer kontaktade honom och bad honom göra det?

Är det något att hylla? En ynkrygg vars enda bundsförvant i det här är den ännu större föredettingen Marcus Öhrn som inte heller vågar stå för vad han tycker när det börjar blåsa lite.

De kan nog få några nostalgigig på Finlandsbåtarna, lira Noice och Style och försöka lägra brudar som är en tredjedel av deras egen ålder. Mys!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in