2015-10-20, 15:59
Medlem
ziracorns avatar
Hyfsat klent me kändisar som "rasar" ändå. Glenn Killing, Tensta, Adelsköld, Lisa Nilsson, Kleerup (vet inte ens vem det är)... Men det kommer väl fler...
Senast redigerad av ziracorn 2015-10-20 kl. 16:03.
Citera
2015-10-20, 16:08
Medlem
ziracorns avatar
Jo, han som blev dumpad av Eva till en annan Eva "rasar" också...
Citera
2015-10-20, 16:12
Medlem
m0gges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Men, c´mon... 100 % av kultureliten hatar ju inte SD, de kanske t.o.m. sympatiserar med dem, men vem vågar erkänna det!? Pudelns kärna s.a.s.

kan sätta min högra pungkula på att det inte bara är Sandelin som stödjer SD bland artisteliten, det är nog många fler... men som du säger, hur många vågar erkänna det?
Citera
2015-10-20, 16:13
Medlem
telefonforsaljarens avatar
Citat:
Det är så lätt att sitta där på sitt slott, på sin tron och säga saker. Då kan de väl upplåta sina bostäder och bo i tältläger själva? Mina föräldrar bor i förorten.

Go Sandelin Hyckleriet är avskyvärt.
Senast redigerad av telefonforsaljaren 2015-10-20 kl. 16:15.
Citera
2015-10-20, 16:21
Bannlyst
Citat:
Hyfsat klent me kändisar som "rasar" ändå. Glenn Killing, Tensta, Adelsköld, Lisa Nilsson, Kleerup (vet inte ens vem det är)... Men det kommer väl fler...

Jag såg något från Gardell också, men kan inte hitta det nu. Någon som citerade det?

Titta på "Så mycket bättre" nu så får du veta vem Andreas Kleerup är (eller kolla upp hans musik på Spotify).
Citera
2015-10-20, 16:25
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Fantastisk att det kan vara en nyhet att en artist som i det närmaste avslutat sin karriär väljer att rösta Sveriges kanske största parti, i alla fall näst största.

Tack Christer, det där var stark gjort och kan nog skapa ett trendbrott.

Ja det är allt märkligt. Han har åtminstone då 1 av 4 ungefär med sig. Vore ju mycket värre om han tex kom ut som miljöpartist då skulle han typ bara ha 1 av 15 med sig.
Citera
2015-10-20, 16:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0gge
kan sätta min högra pungkula på att det inte bara är Sandelin som stödjer SD bland artisteliten, det är nog många fler... men som du säger, hur många vågar erkänna det?

Just i detta läget kanske det vore en vara tidpunkt för dessa att rida upp till Sandelins försvar. Enbart då kommer ju detta odemokratiska tabut att brytas och folk slipper att vara pissnödiga över att enbart framföra sina åsikter.
Citera
2015-10-20, 16:33
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Jag såg något från Gardell också, men kan inte hitta det nu. Någon som citerade det?

Titta på "Så mycket bättre" nu så får du veta vem Andreas Kleerup är (eller kolla upp hans musik på Spotify).

OT: Hahaha, frugan googlade fram snubben, så nu är jag up to date. Tydligen framgångsrik, hur har jag missat honom? Cheers!
Citera
2015-10-20, 16:50
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Kleerup (vet inte ens vem det är)
En ex-hype som idag mest är känd för att ha släppt sig i direktsändning.

Jaså Christer Sandelin har hädat.
Ve och fasa.
Alla som vill komma till Sverige måste ju få göra det. Vi har ingen rätt att sätta oss på höga hästar bara för att vi har haft turen att födas här. Allt åt alla! Det är oetiskt att själviskt tänka på konsekvenserna.

Citera
2015-10-20, 16:58
Medlem
lossnuss avatar
Christer Sandelin är fanimej en sann hjälte.
Han verkar vara den enda "kändis" som lever i verkligheten, annars lever hela kändis sverige den där falska jävvla "politisktkorrekta" verkligheten. Fatta vilket mod som krävs för att sticka ut hakan där.
Respekt
Citera
2015-10-20, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
En ex-hype som idag mest är känd för att ha släppt sig i direktsändning.

Jaså Christer Sandelin har hädat.
Ve och fasa.
Alla som vill komma till Sverige måste ju få göra det. Vi har ingen rätt att sätta oss på höga hästar bara för att vi har haft turen att födas här. Allt åt alla! Det är oetiskt att själviskt tänka på konsekvenserna.

Han har raderat inlägget. Nu "älskar" han mångkulturen...:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21616321.ab.

Kan man kalla detta en halv pudel?
Citera
2015-10-20, 17:05
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intePK14
Han har raderat inlägget. Nu "älskar" han mångkulturen...:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21616321.ab.

Kan man kalla detta en halv pudel?
Ja, det kan man nog, för han står ju fortfarande för sin realistiska syn på saken:
Citat:
Man ska hjälpa människor. Men vi kan ju inte trolla, säger han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in