2015-10-18, 22:47
Medlem
Överliggarens avatar
Inte yngre än 25.

Hur kan förresten dessa utländska män stå ut med när de stollesvenska batiktanterna kallar och behandlar dem som "barn"? Hade flytt ifrån ett sådant dårhusland ögonabums.

En 16-åring är för övrigt inget barn.
Citera
2015-10-18, 22:47
Medlem
Ttoclaws avatar
Alltså, är det tänkt att han ska jobba till han är 65? När han är 65 kan ha vara närmare 80 år...
Citera
2015-10-18, 22:48
Medlem
Jeroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telefonforsaljaren
Är ålderskontroll via tänder pålitlig? Om han varit hos tandläkaren borde en ålderskontroll gjorts
ålder är bara en siffra ändå...bedömning borde göras på mognadsgrad.
Detsamma gäller våra straffsatser
Citera
2015-10-18, 22:50
Medlem
Överliggarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerom
ålder är bara en siffra ändå...bedömning borde göras på mognadsgrad.
Detsamma gäller våra straffsatser

Det tycker jag inte. I så fall hade vi varit tvungna att ta hit större delen av Mellanöstern och inte kunnat fälla en jävel.
Senast redigerad av Överliggaren 2015-10-18 kl. 22:52.
Citera
2015-10-18, 22:56
Medlem
Jeroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överliggaren
Hur menar du? Nuläget är abnormt. Försvarar du det?
Det enda jag menar är att kommer du hit utan papper och ser ut en vuxen man får du väl tas som en vuxen man och skickas hem...eller är alla dessa ärliga med sin ålder.
nån jävla hum har man väl om hur en 16 kontra en 30 åring ser ut...sen finns det folk som utvecklas väldigt tidigt men lite svinn får man räkna med
Citera
2015-10-18, 22:59
Medlem
Det kokar i mig när man ser feminister i TV stå med ett leende och säga att de är stolta över att de valde just vårat land som ligger så långt borta.
Citera
2015-10-18, 23:00
Medlem
Citat:
Det enda jag menar är att kommer du hit utan papper och ser ut en vuxen man får du väl tas som en vuxen man och skickas hem...eller är alla dessa ärliga med sin ålder.
nån jävla hum har man väl om hur en 16 kontra en 30 åring ser ut...sen finns det folk som utvecklas väldigt tidigt men lite svinn får man räkna med

Jag är + 30 år och jag aldrig någonsin sett en 16 åring så utvecklad, det e fan äckligt det här!
Citera
2015-10-18, 23:00
Medlem
Överliggarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Haha det reportaget är så jäkla kul! vilken parodi

Ja, onekligen. "Batikhäxan Berit" är brädad av verkligheten.

"Livets första boxningsträning. Zabi har sett fram emot detta länge. I Afghanistan tittade han på boxningsfilmer och tränade sedan ihop med kompisarna. Tränaren i Borås säger att det syns att han hållit på förut."

Citat:
Boendet har dock gett alla ungdomar buss- och gymkort. Zabi har åkt till gymmet i princip varje dag sedan han kom hit. Nu är det ramadan och eftersom Zabi fastar tränar han inte så hårt.

Varför finns det ingen ände på dårskapen...

Klart femåringarna måste få boxas lite. Hur ska de annars hålla uppe förmågan att cutta svenne och våldta lite här och där?
Citera
2015-10-18, 23:01
Medlem
Trösta er med att han troligen dör innan han kan inkassera ålderspension.
Citera
2015-10-18, 23:02
Medlem
ColaKexs avatar
GP visar prov på ett folkförakt om dom tror att man kan lura i människor att den här personen skulle vara 16 år. Ser väl vem som helst att han är åtminstone 30
Citera
2015-10-18, 23:04
Medlem
Överliggarens avatar
Citat:

Blir inget "svinn" om ingen jävel får komma över bron.

För åldersbestämning finns det säkra test som kan göras. (I och för sig otillåtet i Sverige eftersom hela tantsnuskspektaklet med "baaaaaaarnen" skulle avslöjas över en natt.)
Citera
2015-10-18, 23:04
Medlem
NygammalValss avatar
Här har vi tomtenissen som har skrivit reportaget:

https://twitter.com/frilanscalle

http://www.hoglundreportage.se/

https://sv-se.facebook.com/carlmagnus.hoglund

Han ser för övrigt ut att själv vara i...tja 11-årsåldern. Eller varför inte trotsåldern.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in