2015-10-17, 02:23
Medlem
Det verkar i tråden som en del uppgifter från FU kommit ut. Då är jag nyfiken på vems mobil som hittades bakom serveringen, förutom offrets.
2015-10-17, 02:28
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Överfallsmord tidig kväll, GM känner inte offret, tidigare ostraffad - det som skiljer är ett erkännande, en rättegång och en påbörjad psykisk utredning för den ene.

Mitt fetade: Hur vet du det? Källa i LH-fallet, tack.
2015-10-17, 02:29
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Mitt fetade: Hur vet du det? Källa i LH-fallet, tack.
Det är vad som hittills framkommit i media. Tyvärr kan jag inte bidra med mer serru.
2015-10-17, 02:30
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Det verkar i tråden som en del uppgifter från FU kommit ut. Då är jag nyfiken på vems mobil som hittades bakom serveringen, förutom offrets.

Mitt fetande.

Källa på att offrets mobil hittats "bakom serveringen" ?
Källa på att en till mobil hittats "bakom serveringen" ?
2015-10-17, 02:32
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Det är vad som hittills framkommit i media. Tyvärr kan jag inte bidra med mer serru.
Vad som framkommit i media är NB:s uppgifter att han inte kände henne. Om du tror på honom tror du att han är oskyldig.
2015-10-17, 02:35
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Vad som framkommit i media är NB:s uppgifter att han inte kände henne. Om du tror på honom tror du att han är oskyldig.
Ingenting från vänner, caféägare, kollegor har framkommit om nån bekantskap. Ingenting har framkommit i denna tråd och ej heller via nån kommentar nån annanstans.

Jag tror inte ett skit på honom.
2015-10-17, 02:40
Bannlyst
Citat:

Vad är det som får dej att så bergfast tro på NB:s oskuld i det här fallet ? det lilla advokaten
yppat säger ingenting, jag länkade igår om ett fall där Inger Rönnbäck försvarat en pedofil, där
man bortförklarade dna och hade en uppdiktad historia som TR med all rätt inte trodde på.
2015-10-17, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Mitt fetande.

Källa på att offrets mobil hittats "bakom serveringen" ?
Källa på att en till mobil hittats "bakom serveringen" ?

Det trodde jag någon i tråden som sett FU visste. Att offrets mobil befanns där är klart. Vems mobiler övriga träffar har markerat i och vid närområdet trodde jag hade framkommit.
2015-10-17, 02:42
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ingenting från vänner, caféägare, kollegor har framkommit om nån bekantskap. Ingenting har framkommit i denna tråd och ej heller via nån kommentar nån annanstans.

Jag tror inte ett skit på honom.
Så du tror honom inte när han säger att han inte kände Lisa. Intressant. Hur skulle han ha lärt känna henne när ingenting från vänner, caféägare, kollegor har framkommit om nån bekantskap? Ingenting har framkommit i denna tråd och ej heller via nån kommentar nån annanstans.
2015-10-17, 02:44
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Det trodde jag någon i tråden som sett FU visste. Att offrets mobil befanns där är klart. Vems mobiler övriga träffar har markerat i och vid närområdet trodde jag hade framkommit.
Källa på det fetstilta?
2015-10-17, 02:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Så du tror honom inte när han säger att han inte kände Lisa. Intressant. Hur skulle han ha lärt känna henne när ingenting från vänner, caféägare, kollegor har framkommit om nån bekantskap? Ingenting har framkommit i denna tråd och ej heller via nån kommentar nån annanstans.
Vad yrar du om? Det går att läsa vänners blogg och facebook och det finns inte en kommentar jag sett som indikerar nåt. Caféägaren har kommenterat dem sittande och glo uppe på taket, men inte ett ord om nån bekantskap.
2015-10-17, 02:45
Bannlyst
Citat:
Källa på det fetstilta?

det vet väl du om nån som hängt här i tråden att Lisas mobil hittades i delar uti spenaten, sen
är det väl knappast någon som tror att NB kände Lisa, varför så många dumma frågor ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in