2015-10-15, 15:40
Medlem
Som rubriken lyder.. Hur hittar man in med kuken när man ska ta henne bakifrån ?
Tjejen brukar alltid få hjälpa till
Citera
2015-10-15, 15:44
Medlem
Clay Allisons avatar
Du har ju båda händerna fria om du vill. Dra isär bara.
Citera
2015-10-15, 16:37
Medlem
GanjaFarfars avatar
Är väl inte så svårt, tryck kuken neråt så den hamnar under hennes fitta sen drar du ollonet uppåt mot rövhålet samtidigt som du pressar lite framåt, när den kommer rätt slinker den in.
Citera
2015-10-15, 17:58
Medlem
Timmervargens avatar
Jag har haft detta problem nån gång och då har jag gjort så att jag klivit ner en våning och kört henne i fittan snabbt , kanske 20-30 sekunder bara men hårt. Detta för att få henne att slappna av men också för att få lite smörjning på kuken.

Sen en spott i handen och smörj in brunögat. Sen sära ena skinkan med en hand och sätt din lilla kamrat i rätt läge med den andra. Med kamraten på plats särar du nu båda hennes skinkor och trycket in den långsamt men med jämn hastighet tills du har minst halva inne. Tveka eller stanna inte för tidigt! Nu är du hemma och kan så smått börja jucka.

Kom ihåg att du ska trycka kuken snett neråt i henne så det kan vara svårt om du själv står på knä, då kan vinkeln bli fel. Testa istället stå upp och böj på knäna.
Citera
2015-10-15, 23:25
Medlem
ChuckyTheEnforcers avatar
Alla fittor är ju olika, kan vara fram- eller bakmus vilket gör penetrationsvinkeln helt olika. Samt att fladdriga blygdläppar kan ställa till det. Du får bekanta dig med fittan i fråga så kommer du på nåt smidigt sätt att slinka in.
Citera
2015-10-15, 23:28
Medlem
gato12s avatar
Du har inte en ovanligt liten snopp då?
Citera
2015-10-15, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Är väl inte så svårt, tryck kuken neråt så den hamnar under hennes fitta sen drar du ollonet uppåt mot rövhålet samtidigt som du pressar lite framåt, när den kommer rätt slinker den in.
Detta plus att du ber henne svanka.
Citera
2015-10-16, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timmervargen
Jag har haft detta problem nån gång och då har jag gjort så att jag klivit ner en våning och kört henne i fittan snabbt , kanske 20-30 sekunder bara men hårt. Detta för att få henne att slappna av men också för att få lite smörjning på kuken.

Sen en spott i handen och smörj in brunögat. Sen sära ena skinkan med en hand och sätt din lilla kamrat i rätt läge med den andra. Med kamraten på plats särar du nu båda hennes skinkor och trycket in den långsamt men med jämn hastighet tills du har minst halva inne. Tveka eller stanna inte för tidigt! Nu är du hemma och kan så smått börja jucka.

Kom ihåg att du ska trycka kuken snett neråt i henne så det kan vara svårt om du själv står på knä, då kan vinkeln bli fel. Testa istället stå upp och böj på knäna.

Ahm... Det är kanske dags att lära sig skilja på analsex, som du utförligt beskriver här ovan, och doggy style, dvs vaginal penetraion bakifrån (som frågan gällde)? Det är nämligen så det går till när hundar får små valpar. De sätter inte på varandra i 2:an (och kör missionären när vi inte tittar på).
För att vara extra tydlig och bespara dig en och annan anmälan om sexuellt övergrepp: "Ta mig bakifrån" betyder inte (nödvändigtvis) "Knulla mig i röven".
Citera
2016-03-02, 05:17
Medlem
Snowshoess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Som rubriken lyder.. Hur hittar man in med kuken när man ska ta henne bakifrån ?
Tjejen brukar alltid få hjälpa till

Tänd lyset och titta vad du gör dom första gångerna
Så aka du nog kunna hitta fiffi. Eller har du ingen känsel i ollonet?
Citera
2016-03-02, 08:34
Medlem
ekzvs avatar
Jag har aldrig behövt hjälpa till killen att hitta rätt
Citera
2016-03-03, 12:10
Medlem
Man kan säga så här.

Alla tjejer är olika.

Tjejer med framfitta kan behöver svanka, speciellt om han har en stor härlig rumpa. Om hon inte svankar hamnar fittan liksom ner mellan benen.

Tjejer med bakfitta kan stå på alla fyra med raka armar (som vissa tjejer fått för sig är jättebra) men typ alla killar hatar.

Har hon blygisar (vilket från denna vinkel kan vara görsexigt att se hur de kramar om kuken) så kan dessa behöva säras med en hand vid införandet.

Till tjejer.

det finns 3 olika positioner ni bör inta en av dessa.
Armar framåt huvud på kudde.
Armar bakåt huvud på kudde (greppa gärna er egen rumpa).
Om det blir obekvämt testa denna.
Armbågar utåt händer inåt ni kan villa huvud/panna i händerna.

Vid alla dessa får ni en position där rumpa är högre än axlar och det är själva grejen.
Citera
2016-03-03, 15:57
Medlem
Lär dig skilja på doggy och bakifrån! Två olika positioner med distinkta skillnader

Vid doggystle ska damen stå såhär _/ (sett från sidan)
Vid bakifrån _| eller helst _\

Blir tokig när man vill köra bakifrån och hon ställer sig _/ och det slutar med att man ramlar framlänges....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in