Citat:
Ursprungligen postat av
Timmervargen
Jag har haft detta problem nån gång och då har jag gjort så att jag klivit ner en våning och kört henne i fittan snabbt , kanske 20-30 sekunder bara men hårt. Detta för att få henne att slappna av men också för att få lite smörjning på kuken.
Sen en spott i handen och smörj in brunögat. Sen sära ena skinkan med en hand och sätt din lilla kamrat i rätt läge med den andra. Med kamraten på plats särar du nu båda hennes skinkor och trycket in den långsamt men med jämn hastighet tills du har minst halva inne. Tveka eller stanna inte för tidigt! Nu är du hemma och kan så smått börja jucka.
Kom ihåg att du ska trycka kuken snett neråt i henne så det kan vara svårt om du själv står på knä, då kan vinkeln bli fel. Testa istället stå upp och böj på knäna.
Ahm... Det är kanske dags att lära sig skilja på analsex, som du utförligt beskriver här ovan, och doggy style, dvs vaginal penetraion bakifrån (som frågan gällde)?

Det är nämligen så det går till när hundar får små valpar. De sätter inte på varandra i 2:an (och kör missionären när vi inte tittar på).
För att vara extra tydlig och bespara dig en och annan anmälan om sexuellt övergrepp: "Ta mig bakifrån" betyder inte (nödvändigtvis) "Knulla mig i röven".