2015-10-14, 12:16
Bannlyst
Jag tänker inte nämna några medlemmar, men jag märker att attityden är fruktansvärd här på Flashback, varför kan man inte diskutera utan att bli påhoppad av någon? Detta är någonting som man måste se över. När jag blir illa behandlad på forumet så skiter jag oftast i det, men nu tycker jag att det har gått för långt Mods och Admin får gärna se över inläggen ibland där vi som vill diskutera ska få en chans utan påhopp.

Jag tycker det är dags att vi tar oss i kragen lite och dämpar på obefogat påhopp och mobbning.

Märker ni också att attityden är allt för hård på Flashback? Jag menar alla ska trivas här.
2015-10-14, 12:25
Medlem
NyttAnonymtKontos avatar
Bara för skojsskull:

Varför "ska" alla trivas här?
Varför "ska" alla vara snälla här?

Precis som i verkliga livet kommer man inte överens med alla, och precis som i verkliga livet är vissa människor snabba till förolämpningar och andra inte.
2015-10-14, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NyttAnonymtKonto
Bara för skojsskull:

Varför "ska" alla trivas här?
Varför "ska" alla vara snälla här?

Precis som i verkliga livet kommer man inte överens med alla, och precis som i verkliga livet är vissa människor snabba till förolämpningar och andra inte.
Vi ska alla ha det bra. Visst kan man ignorera inlägget istället för förolämpa.
Visst kan man bli sur men visa det inte här.
2015-10-14, 12:33
Medlem
HoranBolls avatar
Du verkar ju faktiskt lite bakom flötet det är inte säkert folk menar det som elakt för att dom berättar att du är dum i huvudet tänk semantiskt istället för att ta allt som en förolämpning
2015-10-14, 12:37
Medlem
vanligvaniljs avatar
Folk bakom skärmen brukar ha mer attityd, alltid vart så, även i spel som tex counter-strike/league of legends/wow u name it.
2015-10-14, 12:39
Medlem
Koyaks avatar
Du ska inte ta internet på för stort allvar, isf är du inte mogen nog att använda det
2015-10-14, 12:41
Medlem
Luxuss avatar
Var ska vi som trivs med en hård jargong få vra då tycker du? Forumets framgång grundas ju i att man kunde uttrycka sig som man ville. Sen blev det mainstream å småflickor å pojkar började klaga på näthat å vadmer för trams. Känsliga personer kan väl hänga på andra ställen kan man tycka men det tycker inte ledningen för dålig publicitet e man livrädd för numer då man driver forumet av ekonomiska åbintenideologisla skäl längre
2015-10-14, 12:51
Medlem
Havremopedens avatar
Flashback har tyvärr blivit så med åren, jag minns tiderna 2000-2010, var mycket bekvämligare samt att diskussionerna var intressanta och djupa i jämnförelse hur det ser ut nu.

Tråkigt men sant. Finns dock ett x antal forumdelar här inne som fortfarande håller hög kvalité, men inte alla...
2015-10-14, 13:00
Medlem
Erikons avatar
Guldåldern är 2000-2010 dessvärre förbi, den kommer troligen aldrig komma tillbaka igen.
2015-10-14, 13:06
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden
Flashback har tyvärr blivit så med åren, jag minns tiderna 2000-2010, var mycket bekvämligare samt att diskussionerna var intressanta och djupa i jämnförelse hur det ser ut nu.

Tråkigt men sant. Finns dock ett x antal forumdelar här inne som fortfarande håller hög kvalité, men inte alla...
Mycket bättre förr! Det är sant, vet inte vad som hänt här.

Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
Var ska vi som trivs med en hård jargong få vra då tycker du? Forumets framgång grundas ju i att man kunde uttrycka sig som man ville. Sen blev det mainstream å småflickor å pojkar började klaga på näthat å vadmer för trams. Känsliga personer kan väl hänga på andra ställen kan man tycka men det tycker inte ledningen för dålig publicitet e man livrädd för numer då man driver forumet av ekonomiska åbintenideologisla skäl längre

Uttrycka sig som en människa och "jargong" har ingenting att göra med påhopp och personangrepp!
Ni som gillar sånt ska inte komma hit. Det finns mentalsjukhus, fängelser och krogslagsmål.
2015-10-14, 14:41
Medlem
bitch-sandwichs avatar
En lösning vore att plocka bort Relation & Samlevnad, samt kräva högre nivå på alla trådar som startas i Politik-avdelningen, för att sålla bort de värsta snorungarna.
2015-10-14, 15:20
Medlem
augusta66s avatar
Å andra sidan kan de med attitydproblem vara rätt underhållande....

Blir det för mycket, får man helt enkelt ignorera dessa och hoppas dom tröttnar.....
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in