2015-10-12, 10:31
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Äh, han har ett kontrakt som väntar i en La Liga inom en snar framtid.
"Daniel Larsson och Labinot Harbuzi återförenas – i Valladolid.
Det hävdar spanska radio Marca i dag.
Kontraktslöse Harbuzi uppges ha skrivit på för La Liga-laget."

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/spanien/article16413072.ab

Vad var detta? Ett tidigt aprilskamt?
Citera
2015-10-12, 10:38
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
"Daniel Larsson och Labinot Harbuzi återförenas – i Valladolid.
Det hävdar spanska radio Marca i dag.
Kontraktslöse Harbuzi uppges ha skrivit på för La Liga-laget."

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/spanien/article16413072.ab

Vad var detta? Ett tidigt aprilskamt?

Vi brukar ju skämta lite om det där. Harbuzi gick ut med att han skulle till Valladolid. Det var i princip klart. När tränaren väl fick se honom blev han totaldissad och det blev inget kontrakt.
Citera
2015-10-12, 10:41
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Vi brukar ju skämta lite om det där. Harbuzi gick ut med att han skulle till Valladolid. Det var i princip klart. När tränaren väl fick se honom blev han totaldissad och det blev inget kontrakt.
Hade helt missat det. Mycket intressant.

Citat:
Efter att ha varit kontraktslös en längre period blev han idag klar för Prespa Birlik i division 2. Men snart väntar större utmaningar.

– Ja, till Valladolid. Jag har ett kontrakt som väntar, det är bara detaljer som ska fixas, säger Labinot Harbuzi till Sydsvenskan.

http://fotbolltransfers.com/site/news/30830

Later ju helt absurt att han skulle ga från att vara klubblos till svenska division 2 till La Liga.
Citera
2015-10-12, 11:33
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Om vi kan gå ifrån följetongen Harbuzi ett slag så funderar jag på en snubbe som spelade i Halmstad för några år sen. Kommer inte ihåg vad han hette och jag har försökt googla men jag lyckas inte hitta gamla HBK-uppställningar..

En biffig svart kille, född i Sverige (eller hade åtminstone bott här sen han var liten) men hade inget svenskt namn, spelade forward och kändes som en av dom mest lovande anfallarna i allsvenskan det året som HBK föll ur allsvenskan (2011?) (återigen med ett "tror" inlagt här). Lirade väl i U-21-landslaget där i trakterna också vill jag minnas.

Nån som kan komma på vem det är jag pratar om? Kanske till och med vet var han håller hus nu?

EDIT: Hittade en gammal laguppställning. Joe Sise hette han.
Och nu när jag kollar den uppställningen ser jag även namnet Anel Raskaj, han ansågs ju också som en av dom stora talangerna. Vad hände där?
Senast redigerad av Kung_Ingenting 2015-10-12 kl. 11:40.
Citera
2015-10-12, 11:39
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Om vi kan gå ifrån följetongen Harbuzi ett slag så funderar jag på en snubbe som spelade i Halmstad för några år sen. Kommer inte ihåg vad han hette och jag har försökt googla men jag lyckas inte hitta gamla HBK-uppställningar..

En biffig svart kille, född i Sverige (eller hade åtminstone bott här sen han var liten) men hade inget svenskt namn, spelade forward och kändes som en av dom mest lovande anfallarna i allsvenskan det året som HBK föll ur allsvenskan (2011?) (återigen med ett "tror" inlagt här). Lirade väl i U-21-landslaget där i trakterna också vill jag minnas.

Nån som kan komma på vem det är jag pratar om? Kanske till och med vet var han håller hus nu?
Joe Sise?

https://en.wikipedia.org/wiki/Joe_Sise

http://www.expressen.se/kvp/sport/sise-jag-har-varit-pa-morka-platser-mentalt/

Verkar ha haft det tufft senare aren med skador. Vet inte var han ar just nu dock.
Citera
2015-10-12, 11:41
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Joe Sise?

Lämnade Halmstad för Nordsjälland. Skador sabbade det sedan helt och han är nu kontraktslös.
Citera
2015-10-12, 11:55
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Joe Sise?

https://en.wikipedia.org/wiki/Joe_Sise

http://www.expressen.se/kvp/sport/sise-jag-har-varit-pa-morka-platser-mentalt/

Verkar ha haft det tufft senare aren med skador. Vet inte var han ar just nu dock.

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Joe Sise?

Lämnade Halmstad för Nordsjälland. Skador sabbade det sedan helt och han är nu kontraktslös.
Stämmer, Sise var det jag tänkte på som man kan se i min edit som jag gjorde samtidigt som ni skrev.
Men det var trist, jag gillade honom. En rejäl tank som gjorde det jobbigt för motståndarna. Hoppas han kan komma tillbaka om han nu vill/försöker fortfarande.

Och i min edit så nämnde jag också Anel Raskaj som spelade ihop med Sise då. Han håller tydligen till i Sandnes Ulf (skumt namn på ett lag, jag skulle ju gissat på en människa...) som spelar i norska andraligan nu. Där gick det väl inte heller som det tänktes precis..
Citera
2015-10-12, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezetrol
sj undrar jag vad blev av med hamad? ex mffaren.

materazzi o spaggen som la straffen i finalen 2006. vänsterbacken.

Gamla och la av
Citera
2015-10-12, 12:06
Bannlyst
Citat:
Stämmer, Sise var det jag tänkte på som man kan se i min edit som jag gjorde samtidigt som ni skrev.
Men det var trist, jag gillade honom. En rejäl tank som gjorde det jobbigt för motståndarna. Hoppas han kan komma tillbaka om han nu vill/försöker fortfarande.

Blev även tagen med THC i blodet.
Citera
2015-10-13, 18:50
Medlem
Frejssons avatar
Ken Fagerberg är kontraktslös och tränar med Ljungskile. Skulle säkert vara något för öis, men dom har Ataschkade och Mourad som garanterat går före.
Citera
2015-10-13, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frejsson
Ken Fagerberg är kontraktslös och tränar med Ljungskile. Skulle säkert vara något för öis, men dom har Ataschkade och Mourad som garanterat går före.
Vad hände med denne? Känns som han borde vara 35+ vid detta laget så länge som han varit med. Var ett jagat namn när det begav sig.
Citera
2015-10-16, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Da-Urgh
Messi.

Drack en Coca framför Pep fast han inte fick, skaffade tatueringar fick sedermera fängelse för skattebrott, fast officiellt heter det att han blev skadad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in