2015-10-10, 17:44
Medlem
LittleDaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Korven
Jag har betfilter installerat! men bara och ladda ner ultrasurf proxy program så kommer man in på dom flesta sidorna ändå!! går lite segare bara

För att komma med ett bättre alternativ då så säger jag K9. För att jag inte skulle kunna avinstallera programmet så öppnade jag en ny email adress med ett random namn som jag skrev upp på en lapp (ex. dfdfdgffgffhfh@gmail.com), lösenordet till den mailen gjorde jag desamma med (ex. edffgkgfkg). Laddade ner programvaran med den nygjorde mailen och installerade och angav ett random lösenord igen till programmet (ex. kdgklgjfjgf). När allt var installerat och konfigurerat till att den ska blockera allt som har med gambling att göra så loggade jag ut ur från mailen och brände lapparna med lösenord på.

Så nu kan jag inte avinstallera programmet! Perfekt!
Citera
2015-10-10, 18:58
Medlem
Jag säger det igen, ett kreditkort med
skrapad CVC kod och en fru som tar hand om
alla pengar.
Bara fickpengar på kortet.
Kört så i ett år snart.
Aldrig haft bättre ekonomi!
Och aldrig mått bättre!
Citera
2015-10-11, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MokkoLokko
Jag säger det igen, ett kreditkort med
skrapad CVC kod och en fru som tar hand om
alla pengar.
Bara fickpengar på kortet.
Kört så i ett år snart.
Aldrig haft bättre ekonomi!
Och aldrig mått bättre!

Ska testa!!

Trött på att alltid fucka upp allting jämt
Citera
2015-10-12, 16:06
Medlem
Jag skiter i att dra hela historian här, säger lite snabbt att mitt psyke har under 15års tid av perioder av hårt spelande och blanco lånande blivit minst sagt lite skevt.
Har käkat antidepp och skit men det har inte hjälpt nått.
Det är baksmällan av alla jävla skulder man dragit på sig och all stress man utsatt hjärnan för som tillslut sabbat hjärnans belönings system.
När jag drog upp att jag levt livet genom en spelmisär ville läkaren skicka mig till en KBT psykolog med inriktning på spel. Då mitt mående förmodligen grundar sig i mitt tidigare levene.
Så hon har skickat en remiss till psykologen och det är meningen att jag nu skall ringa upp denna för att boka en tid. Tror ni det är värt?
Citera
2015-10-12, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coheed123
Jag skiter i att dra hela historian här, säger lite snabbt att mitt psyke har under 15års tid av perioder av hårt spelande och blanco lånande blivit minst sagt lite skevt.
Det är baksmällan av alla jävla skulder man dragit på sig och all stress man utsatt hjärnan för som tillslut sabbat hjärnans belönings system.
När jag drog upp att jag levt livet genom en spelmisär ville läkaren skicka mig till en KBT psykolog med inriktning på spel. Då mitt mående förmodligen grundar sig i mitt tidigare levene.
Så hon har skickat en remiss till psykologen och det är meningen att jag nu skall ringa upp denna för att boka en tid. Tror ni det är värt?

Självklart är det värt det! Se det som ett jätteläge nu att verkligen bli kvitt ditt förflutna och början på något bättre och nytt!
Citera
2015-10-13, 01:37
Medlem
LittleDaves avatar
Citat:

Självfallet! Vad har du att förlora?
Citera
2015-10-13, 11:29
Medlem
Citat:

KBT är skitbra metod som funkar generellt väldigt bra.
Enkelt förklarat så till skillnad mot en psykolog som grottar ner sig i allt gammalt så riktar KBT in sig på här och nu och framåt. Ibland kan man behöva båda behandlingar men som sagt oftast ger bara KBT väldigt bra resultat. Så bara kör och satsa 110%. Lycka till
Citera
2015-10-13, 23:41
Medlem
En lång historia kort. La korten på borden för ca ett åt sedan, fick hjälp att lösa alla lån ca 350000 gick behandling i grupp för spelberoende. Fått några återfall senaste månaden, måste ta 20000 från sparade pengar (fonder) för att lösa ut lån, sen betala av 10000 i egen takt på ett lån som är kvar då, har råd att betala ca 2-4K extra på amortering av detta lån så de blir löst. När detta är gjort kommer jag vara där jag var för 2 månader sedan ekonomiskt. Nu till saken, hur gör ni för att lindra ångesten? Att man ljuger för nära och kära för dem bakom ljuset ger sån fruktansvärd ångest :-( typ panikångest för någon dag sedan, och allt var en enda jävla röra. Visst kanske känns bättre om några månader men att behöva ljuga för föräldrar och annat ger ångest och dåligt samvete!
Citera
2015-10-13, 23:48
Medlem
Kallekuling2015s avatar
Fattar inte hur jag kan spela bort alla mina fonder (114 000 kronor) plus sparkonto (100000 kronor) på 2-3 veckor.

Jag fegoddsade, flera matcher per dag. Det börjades med 4000. Tyckte det var mycket. Jag förlorade de 4000. Gick över till 10 000. Sen tänkte jag, skit samma. Jag orkar inte, jag bryr mig inte.

100 000. Vann 23000 sen var allt borta. Makalöst... Mår så dåligt.
Citera
2015-10-14, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekuling2015
Fattar inte hur jag kan spela bort alla mina fonder (114 000 kronor) plus sparkonto (100000 kronor) på 2-3 veckor.

Jag fegoddsade, flera matcher per dag. Det börjades med 4000. Tyckte det var mycket. Jag förlorade de 4000. Gick över till 10 000. Sen tänkte jag, skit samma. Jag orkar inte, jag bryr mig inte.

100 000. Vann 23000 sen var allt borta. Makalöst... Mår så dåligt.
Har du varit spelmissbrukare länge eller va detta dina första stora förluster? ?
Citera
2015-10-15, 00:38
Medlem
Nu kommer jag här och låter som en bortskämd liten unge. Jag får jätte ångest över att jag spelar även fast jag ligger 90k profit på blackjack... Känns hemskt ,vill bara att jag ska sluta spela. Fast tyvärr har jag inte diciplinen och jag vet att i slutändan så kommer jag ligga med skulder. Vad skulle ni rekommendera för att sluta spela?
Citera
2015-10-15, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oelvland
Nu kommer jag här och låter som en bortskämd liten unge. Jag får jätte ångest över att jag spelar även fast jag ligger 90k profit på blackjack... Känns hemskt ,vill bara att jag ska sluta spela. Fast tyvärr har jag inte diciplinen och jag vet att i slutändan så kommer jag ligga med skulder. Vad skulle ni rekommendera för att sluta spela?

Ersätt ditt befintliga kort med ett maestrokort, ge bort bankdosan, avinstallera bank-id och spärra dig hos svenska spel så du inte får tillträde till cosmopol.

Spelar du på krogar eller svartklubbar så får du nog flytta ut till vildmarken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in