2015-08-20, 21:22
Medlem
felixthecats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XRAH
Det där svaret duger inte. Majstorovic är fortfarande en kandidat med andra ord.
Stefan rehn, tycker han ser lite dekis ut nu förtiden. Näsan passar in på profil bilden
Citera
2015-08-21, 11:39
Avslutad
Tråden är nu återställd och jag har editerat TS genom att ta bort en del av den citerade artikeln.

Som vanligt med sådana här trådar kommer inget omotiverat "namndroppande" att tillåtas. Inlägg som "NN?", "Kan det vara NN?", "Det är NN" osv kommer att raderas. Postar ni ett namn ska ni även motivera varför ni tror att det rör sig om den fotbollsprofilen.

Detta är heller inte rätt tråd att diskutera narkotikalagstiftning, allmänt bruk av narkotika och dylikt. Det får tas i respektive forum. Inlägg som postas här skall ha en direkt anknytning till den fotbollsprofil det handlar om (när/om denne profil blir känd).

/Modertor
Senast redigerad av Cousin Cocaine 2015-08-22 kl. 00:35.
Citera
2015-08-21, 12:05
Medlem
Glenn Hysen stämmer väl in på beskrivningen. Han har alla meriter som nämns och var engagerad som tränare i sonens klubb. Just begreppet fotbollsprofil stämmer jättebra på honom. Festglad är han fast kokain. Hmmmm? Det känns som någon yngre.
Citera
2015-08-21, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Lägger in ett Lex Sven Nylander här. Helyllekille som åt havregrynsgröt under hela karriären och verkade reko på alla vis, ledde stiftelsen 'ren idrott' som verkade mot doping. Torskade sen för kokain.

Dessutom dog väl Henkes bror pga droger.

Fair enough men Henke Larsson på kokain, alltså det finns bara inte
Citera
2015-08-22, 09:58
Medlem
Mellberg? Tränar ett pojklag.
Citera
2015-08-22, 11:03
Medlem
Taliders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Rätta mig om jag har fel, men du kan inte räkna ut vad personen tjänar genom dagsboten och beloppet.

Från wiki:
Dagsböter är en form av böter där antalet dagsböter beror på brottets straffsats och svårighet eller straffvärde, och varje dagsbots storlek på den dömdes inkomst.

Så man kan visst räkna ut en ungefärlig inkomst.
Citera
2015-08-22, 22:56
Medlem
Tlagnojs avatar
Tolkar ni inte ursprungsartikeln lite snävt:

Svensk fotbollsprofil, meriter från allsvenskan, klubbar utomlands och landslag. Att det står fotbollsprofil får mig att tro att det inte är en svensk fotbollsspelare utan en fotbollsspelare som är en profil i svensk fotboll alltså inte svensk. Landslaget är således inte heller det svenska.

Det borde dessutom vara någon som avslutat sin karriär i allvenskan för inte allt så länge sedan. Har vi bud på någon som passar in på detta?
Citera
2015-08-23, 20:11
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Han har inga landslagsmeriter, såvida man inte räknar med U21-landslaget.

Gissar på Gary Sundgren.

Tycker snarare det stärker Bojan som MGM, U21 är också landslaget. Media brukar alltid överdriva meriter och om han nyligen blivit tränare så passar det också in. Det enda man kan tänka sig är att det skulle kunna nämnas att han är en medieprofil.
Citera
2015-08-27, 11:42
Medlem
Tlagnojs avatar
Är ganska säker på att det är m9. Han passar perfekt på alla punkter och har ju en personlighet så man knappast skulle höja på ögonbrynen om det var han.
Citera
2015-08-27, 12:09
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Är ganska säker på att det är m9. Han passar perfekt på alla punkter och har ju en personlighet så man knappast skulle höja på ögonbrynen om det var han.
M9?
Citera
2015-08-27, 12:35
Medlem
Inte för jag är Stockholmare men M9 tror jag är Martin Mutumba.
Citera
2015-10-10, 10:16
Medlem
Lägre och lägre :
http://vlt.se/sport/sport/1.3193739-ungdomsledare-domd-for-knarkbrott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in