2015-10-08, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Bolaget medger alltså inte diskriminering. Det skulle vara intressant att se deras version av händelsen.

De är rädda för DO!

Du (måste vara kvinna - har jag rätt?) förspråkar att polismakten har fel?
Citera
2015-10-08, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Blev en dyr frukost. Hade jag varit i Sheraton's kläder hade jag tvärvägrat och pekat ut att " en kaffe tar man enklast i lobbyn "
Vila ner sig för DO ger fel signaler i samhället. Betala till en hittepå organisation är ännu värre. Sheraton borde säga upp avtalet med regeringskansliet och hänvisa till en camping i stället. Ulltotten var ju inne på det själv när det inträffade... jävla fegt av Sheraton att vika sig - fy fan.

Inlägget ovan menar på det kan ge negativt publicitet. Tvärtom. Nu vet man att Sheraton slickar zigeranröv. Kommer aldrig bo på det hotellet i framtiden.

Nu ljuger du. Vi vet att du aldrig kommer ha råd att bo på Sheraton.

Det finns inget som heter negativ publicitet. Dom har ju inte erkänt diskriminering, dom slapp betala rättegångskostnader osv osv. Sheraton vann detta. Ezy.
Citera
2015-10-08, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AjaxTvattmedel
De är rädda för DO!

Du (måste vara kvinna - har jag rätt?) förspråkar att polismakten har fel?

Det heter inte polismakt det heter polismyndighet. DO har inget med polisen att göra. Det är dessutom åklagarmyndigheten som åtalar.

SD2022!
Citera
2015-10-08, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krowkan
Det heter inte polismakt det heter polismyndighet. DO har inget med polisen att göra. Det är dessutom åklagarmyndigheten som åtalar.

SD2022!

Ursäkta, polismyndigheten!

SD 2018!
Citera
2015-10-08, 16:06
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Om zigenet betalt för frukosten eller tagit sitt kaffe i foajen hade det blivit billigare.
Citera
2015-10-09, 09:21
Medlem
Citat:
Zigenare betalar inte, de tar betalt! Antingen via hej hej! Eller via råna gamla/sjuka svenskar.

De är precis som gamar.

Just i detta fall var det du och jag som betalade då zigenerskan var inbjuden av regeringen om jag inte missminner mig. ar för mig att det var i samband med zigenarnas nationaldag ( då när den förre integrationsministern påstod att zigenarna byggt Sverige). Regeringens inbjudna gäster brukar tydligen bo på Sheraton. Troligen många gästnätter att förlora för Sheraton om regeringen säger upp det avtalet.

Svagt av Sheraton att inte sätta hårt mot hårt.
Citera
2015-10-09, 11:19
Medlem
Citat:

SD 2018!

Polismyndigheten har inget med civilrättsliga mål att göra, lär ni er inget alls på SFI-undervisningen?
Citera
2015-10-09, 11:27
Medlem
Citat:

SD 2018!

Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Polismyndigheten har inget med civilrättsliga mål att göra, lär ni er inget alls på SFI-undervisningen?

Är det inte ganska typiskt för merparten av SD:s svans att de vet väldigt lite om hur samhället och lagstiftning fungerar mer än att allt är invandringens fel?

Hoppas staten säger upp avtalet med Sheraton om dom ska börja särbehandla fullbetalande gäster.
Citera
2015-10-09, 11:33
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urmelkotten
Är det inte ganska typiskt för merparten av SD:s svans att de vet väldigt lite om hur samhället och lagstiftning fungerar mer än att allt är invandringens fel?

Hoppas staten säger upp avtalet med Sheraton om dom ska börja särbehandla fullbetalande gäster.
Sheraton har givetvis inte diskriminerat någon. Det här rör sig bara om vanligt zigenartrixande, understött av DO's maffialiknande beskyddarverksamhet.
Citera
2015-10-09, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Sheraton har givetvis inte diskriminerat någon. Det här rör sig bara om vanligt zigenartrixande, understött av DO's maffialiknande beskyddarverksamhet.

För att inte tala om den Sverigehatande zigenaren Soraya Post (Fi). Vi lever numera i ett sjukt land. Ponera henne ens i kommunfulmäktige på 80-talet. Otänkbart! Nu sitter zigenarkärringen i EU-parlamemtet!
Citera
2015-10-09, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urmelkotten

Nä, vi antirasister inom SD föraktar just all typ av rasism medans ni vänsterfjollor är rasistiska mot vita (män). Skäms på er!

Givetvis ska Sheraton utvisa alla som inte betalar för sitt rum med egna pengar.
Citera
2015-10-09, 14:53
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krowkan
Nu ljuger du. Vi vet att du aldrig kommer ha råd att bo på Sheraton.

Det finns inget som heter negativ publicitet. Dom har ju inte erkänt diskriminering, dom slapp betala rättegångskostnader osv osv. Sheraton vann detta. Ezy.

Jo detta har skadat Sheraton svårare än du tror.
Att de ens låter zigenare bo på sitt hotell och det i kombination med våldtäkter till döds i garaget skadar detta pisshotell mer än du tror.

Smutshotell för smutsmänniskor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in