Citat:
Ursprungligen postat av
Morty
Jävla skitsnack, bara för att du är ett litet rasistiskt
kräk så ska du inte inbilla dig att dina fördomar är nån sorts sanning!
Bevisa att
ett enda flyktingbarn visat sig vara
25-30 år.
Nej alltså inte att dom bara varit
18 - 24 år utan att dom varit
25-30 år!
Seså, eftersom du påstår att det är så "generellt" och att "alla" vet det så måste det ju finnas belägg! Seså fram med beläggen, jag väntar!
Eller ljuger du?
Jaja, det enda du och dina små rasist-kompisar kommer komma med är ju bortförklaringar, ni ljuger ju jämt. Det är ju naturligt för er!

Nå har jeg lest hovedinnlegget flere ganger og finner ikke noe rasistisk i den. At man har i mot en ideologi er ikke rasisme, Om han hadde kalt dem svartskaller så var saken en annen. Du må la andre ha en mening eller få lov å fråge uten at du er enig.
Alle kan ikke mene det samme som deg, selv om du sikkert hadde likt det

.Når du trekker fram rasismekortet hele tiden hindrer du en viktig debatt. Voksne mennesker må ofte tåle at andre ikke er enig med en selv, sånn er voksenlivet.Dette vil du få en forståelse for når du blir eldre.
Jeg var også ivrig når jeg var ung, var fryktelig engasjert og glemte ofte at andre hadde rett til egen mening. Nord-Korea til eksempel er et regime som ofte blir kritisert av Vesten, vil du kalle dem som kritiserer regime for rasister? Nei, du ville nok ikke det. Islam er en ideologi og ikke en religion i den forstand vi har i Vesten, derfor er det veldig viktig at alle stemmer blir hørt før man tar en avgjørelse om å slippe inn så mange immigranter. Det blir store forandringer i svensk kultur ved åpne grenser-derfor må alle høres

. Ferdig snakka!