Citat:
Ursprungligen postat av
fantomsmurfen
Låtarna på fredag.
Frans Walfridsson- Sorry seems to be the hardest word (Blue)
Tove Burman- About you now (Sugababes)
Axel Schylström- Story of my life (One Direction)
Magnus Englund- You ruin me (The Veronicas)
Ida da Silva- Free your mind (En Vogue)
Martin Almgren- When you’re looking like that (Westlife)
Amanda Winberg- Survivor (Destiny’s child)
Bori Shoyebo- End of the road (Boyz II Men)
Anna-Sofia Monroy- Ugly heart (G.R.L.)
Simon Zion- Moves like Jagger (Maroon 5)
Verkar vara rätt vid definition på boyband/girlband. Inget NKOTB, Take That, Boyzone, Backstreet Boys, 'NSYNC, Hanson, Spice Girls eller B*Witched.
Eh ja, Maroon 5 är ju inget boyband bara för att de endast består av män. Isåfall borde väl exempelvis även Rolling Stones och Iron Maiden räknas som boyband. Mycket märkligt och jag är lite besviken redan på förhand, hade räknat med massa cheesy låtar från 90-talet skrivna av Denniz Pop och Max Martin. Oh well, jag tror att Tove kommer briljera med sin låt, kanske också Ida.