• 1
  • 2
2002-04-19, 20:23
Medlem
inte för att psykadeliska droger hör hemma över detta inlägg men eftersom det redan är en massa inlägg om e så kör jag väl på samma race då!!

vill bara sända en liten varning.. eller ja.. om ni frågar mej om effekten så va den inget å hurra för

det är Ferrari.. eller Ferarri.. vart nu fasen r:et ska vara jag pratar om.. även kallade enhörningar eller unicorns.. vita med F loggan på.. ja.. om ni inte vet hur den ser ut då.. en enhörning som står på galbenen.

effekten var att inget rus kändes ALLS ..man fick ligga å känna efter om saker hände eler inte.. så tyckte (eller hoppades, önsketänkande kanske) man att det börja kännas lite.. så efter 5 minuter så va den känslan borta.. å så låg man i en evighet å ville bara bli e:ad!! okej man blev kanske lite lugnare å skönare i kroppen men inget mer än det.. samma sak kände alla 3 av oss som käkade dessa! Hände NADA

inge skojj! bajs e med andra ord! köp inte dessa!!ha det bra! poss

:twisted: :evil: :cry: :x
Citera
2002-04-19, 20:27
Medlem
glömde säga att jag slängde 2 stycken den kvällen. mosade i varsin kapsel med en timmes mellanrum typ. då borde NÅNTING iaf hända tycker man ju! :evil:
Citera
2002-04-19, 20:30
Medlem
Tack för tipset. Har hört flera som tycker Ferrari suger så. Dock så har jag även hört en del som tycker de var superbra. Så man vet ju aldrig. Är ju oftast så iofs, att det finns dåliga och bra med samma märke. Man får väl testa helt enkelt.
Citera
2002-04-19, 20:36
Medlem
japp.. beror ju på vilken effekt man letar efter med.. många gillar kanske den sunkiga ligga-i-sängen-å-bara-glo-å-känna-sej-mysig-i-kroppen-känslan.. men inte jag.. får vara lite mer action för min del
Citera
2002-04-19, 20:40
Medlem
Jo, håller med dig helt klart. Trist å bara ligga stil.
Citera
2002-04-19, 20:43
Medlem
ja presix!! inge skojj alls!
Citera
2002-04-19, 20:51
Medlem
Hehe. Vilken är den bästa sorten du tagit då?
Citera
2002-04-19, 21:04
Medlem
oj, det vet jag inte.. hmm.. det är ju så mycket förutom just e:na som spelar in över hur effekten blir för kvällen..

men röda kronorna är bra!!! ja, är nog dom som vatt bäst av dom jag testat.. för dej då?
Citera
2002-04-19, 21:20
Medlem
Jo, du har rätt. Vilket humör och vilka man är med spelar väldigt stor roll, tycker jag iaf.

Hmm, svår fråga som sagt. Euro var väl den bästa jag tagit tror jag.
Citera
2002-04-19, 21:24
Medlem
har inte testat dom ännu... tror inte dom har funnits i Malmö direkt.. eller jo har dom kanske... har iaf inte testat dom ännu.. vart bor du?
Citera
2002-04-19, 23:38
Medlem
Jag bor i Uppsala. 8 mil norr om Stockholm. Det som finns här är oftast detsamma som i Sthlm.
Citera
2002-04-20, 00:05
Medlem
fasen pratade nyss med en kompis... han har mdma-pulver hemma nu har inte testat rent mdma-pulver ännu.. fan va skojjigt.. ska åka dit sen tror jag.. har du testat det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in