2015-10-05, 15:29
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
För att ni ska kunna skylla på att ni inte förstod språket när hon säger "Nej, jag vill inte!"?

Fyndigt!

Säg inte ni, jag skulle aldrig ta en kvinna utanför Europas gränser.
Citera
2015-10-05, 15:31
Medlem
Pnizs avatar
Våldtäkt låter magstarkt, däremot kan jag ändå tycka att sexuellt ofredande är inom ramen för vad killen hållit på med. Om jag frågar om jag får spruta någon i ansiktet och får ett "nej" så är det väl inte så mycket att dividera om? Hade en KK som var ok med att jag sprutade henne på brösten, men hon var inte med på facials - inga konstigheter.

Får man ett nej så är det ett nej, oavsett om det gäller knulla, stoppa in snoppen i pruppen eller spruta på ansiktet - att det ska behöva diskuteras tycker jag är märkligt och då är jag ändå emot majoriteten av det feminismen förespråkar och basunerar ut, så jag är sannerligen ingen godhetsapostel.

Om en tjej skulle säga nått i stil med "Jag vill göra en cumswap med dig" och du tackar nej till erbjudandet, men går med på att spruta henne i munnen - skulle du bli så jävla glad om hon spottade ut allt i ditt ansikte efteråt?

Att hon sedan går ut i tidningen och anser sig våldtagen gör såklart att hon framstår som en jävla idiot, men om någon säger att de inte är bekväm att göra något så är det faktiskt bara att gilla läget, är det verkligen en diskussionsfråga?
Citera
2015-10-05, 15:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Fyndigt!

Säg inte ni, jag skulle aldrig ta en kvinna utanför Europas gränser.
Det behöver du ju inte heller - det finns ju gott om fattiga och desperata med annat språk än svenska i Europa.
Citera
2015-10-05, 15:33
Medlem
Citat:
Fullständigt korrekt och jag är nog en av de få som fattar det och agerar utifrån det varje dag.
Vad du och dumbruden inte fattar är att om hon vill knulla igen efter förra ansiktsprutet så säger hon att det är okej.
På vilket sätt har du svårt att förstå det?
Om hon hör av sig efter första ansiktssprutet och vill knulla igen vad fan skall killen tro?

Fan, är folk så här djävla pantade eller trollar de bara?

Anledningen till att han fick en chans till var att han sa att ansiktssprutet var ett misstag. Han siktade på brösten och det kom lite fel. Detta litade hon på. Han visste att hon inte ville detta men det är mänskligt att göra misstag, tänkte hon.

Du kallar alltså henne dumbrud för att hon litade på en kille. Är det ett budskap du gärna står för, att man inte kan lita på såna som dig?
Citera
2015-10-05, 15:38
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Och jag säger att det har ni inte en djävla aning om det men ni tror säkert ni låter viktiga samt PK-istiskt skitnödigt goda.

Då kan vi skita i er godhetsapostlar som tror att allt är sant bara för att det står i tidningen.

Jösses i helvete vad verkligheten kommer att slå hårt mot era huvuden när den faller ner som en stålgardin.

Det är du som borde komma till insikt om att allt du ser i porrfilmer inte gäller i verkligheten.

Ska förklara för dig ändå. Tänk dig en rörmokare som reparerar ett avlopp. Plötslig går röret sönder och ut sprutar det kiss och bajs, det sista stället rörmokaren vill att strålen ska spruta är i ansiktet.

Detsamma gäller för många tjejer. Fast detta hade du ju redan känt till om du inte vart oskuld/bara knullat horor.
Citera
2015-10-05, 15:41
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Anledningen till att han fick en chans till var att han sa att ansiktssprutet var ett misstag. Han siktade på brösten och det kom lite fel. Detta litade hon på. Han visste att hon inte ville detta men det är mänskligt att göra misstag, tänkte hon.

Du kallar alltså henne dumbrud för att hon litade på en kille. Är det ett budskap du gärna står för, att man inte kan lita på såna som dig?

Mitt budskap är att ni är bra djävla korkade som tror på "sanningen" som den förmedlas via tidningen.
Ni tror alltså att det här är den heliga och korrekta sanningen?

Vad gör vi om killen senare skriver ett inlägg att bruden ville leka 50 shades of gray och efter ansiktssprutet så ville hon blir nerpissad ?

Ni har tydligen inte en aning om vad som händer när det knullas offensivt.
Har ni knullat själva blir ju liksom själva frågan? Har ni testat något som helst offensivt i sängkammaren?
Tror ni på alla sagoböcker också, jag menar i och med att ni tror på vad som skrivs av henne i tidningen?
Jösses!
Citera
2015-10-05, 15:43
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Det är du som borde komma till insikt om att allt du ser i porrfilmer inte gäller i verkligheten.

Ska förklara för dig ändå. Tänk dig en rörmokare som reparerar ett avlopp. Plötslig går röret sönder och ut sprutar det kiss och bajs, det sista stället rörmokaren vill att strålen ska spruta är i ansiktet.

Detsamma gäller för många tjejer. Fast detta hade du ju redan känt till om du inte vart oskuld/bara knullat horor.

Är du helt korkad på riktigt?
Rörmokareliknelse?
Tror du rörmokaren känner sig våldtagen om det luktar människoskit när han rensar en igenstoppad toalett?
Fan, är du pantad på riktigt eller trollar du bara?
Citera
2015-10-05, 15:45
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Rörmokareliknelse?
Tror du rörmokaren känner sig våldtagen om det luktar människoskit när han rensar en igenstoppad toalett?

Nej. Det var inte det som du och jag diskuterade och det vet du också.
Citera
2015-10-05, 15:46
Medlem
Citat:
Mitt budskap är att ni är bra djävla korkade som tror på "sanningen" som den förmedlas via tidningen.

Vad gör vi om killen senare skriver ett inlägg att bruden ville leka 50 shades of gray och efter ansiktssprutet så ville hon blir nerpissad ?

Har ni knullat själva blir ju liksom själva frågan? Har ni testat något som helst offensivt i sängkammaren?
Tror ni på alla sagoböcker också, jag menar i och med att ni tror på vad som skrivs av henne i tidningen?
Jösses!

Det finns ett forum här någonstans för den som har författardrömmar och gillar att fantisera fritt. Här håller vi oss till vad som faktiskt står i hennes text eftersom den är ämnet för tråden.
Citera
2015-10-05, 15:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Rörmokareliknelse?
Om rörmokaren inte alls har valt sitt yrke och sin utbildning - utan är en person som helt sonika tvingas gräva i andras skit helt i strid med sina egna val -- ja, då är det helt möjligt att denne upplever sig kränkt på ett sätt som hen kanske väljer att jämställa med känslan av våldtäkt... eftersom det när man uppger känslan av våldtäkt handlar om ofrivilligheten, maktlösheten och kränkningen och inte akten som sådan - till skillnad från när man säger att man varit utsatt för en våldtäkt, då är det handlingen man talar om helt oavsett hur man känner inför den.
Citera
2015-10-05, 15:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Jösses!
Vi har ju redan konstaterat att det helt i linje med din retorik bara finns en sak att göra då .. fråga tjejen - för killar/män ljuger ju - det skall man utgå ifrån.
Citera
2015-10-05, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pniz
Våldtäkt låter magstarkt, däremot kan jag ändå tycka att sexuellt ofredande är inom ramen för vad killen hållit på med. Om jag frågar om jag får spruta någon i ansiktet och får ett "nej" så är det väl inte så mycket att dividera om? Hade en KK som var ok med att jag sprutade henne på brösten, men hon var inte med på facials - inga konstigheter.

Får man ett nej så är det ett nej, oavsett om det gäller knulla, stoppa in snoppen i pruppen eller spruta på ansiktet - att det ska behöva diskuteras tycker jag är märkligt och då är jag ändå emot majoriteten av det feminismen förespråkar och basunerar ut, så jag är sannerligen ingen godhetsapostel.

Om en tjej skulle säga nått i stil med "Jag vill göra en cumswap med dig" och du tackar nej till erbjudandet, men går med på att spruta henne i munnen - skulle du bli så jävla glad om hon spottade ut allt i ditt ansikte efteråt?

Att hon sedan går ut i tidningen och anser sig våldtagen gör såklart att hon framstår som en jävla idiot, men om någon säger att de inte är bekväm att göra något så är det faktiskt bara att gilla läget, är det verkligen en diskussionsfråga?

Hon har ALDRIG sagt att hon anser sig våldtagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in