2015-10-05, 14:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaStupenda
Jag tror fortfarande inte att det har med kön att göra. Men jag anser att hans handlande är fel. På vilket sätt är det då sexistiskt?

Jag anser vidare inte heller att egoism är någonting positivt. Och om jag blir rövknullad så lär det vara tal om våldtäkt däremot, då jag sällan idkar samlag med människor med penis. Då bryr jag mig inte ett dugg om det är egoistiskt eller sexistiskt. Förövaren får springa för sitt liv oavsett.
Och hon väljer uppenbarligen inte att få sprut i ansiktet - så på vilket sätt skulle hennes val skilja sig från dina?

Du är en gnällputte så ingen lär behöva springa för dig. Dessutom skall du ju - i enlighet med din egen retorik - badda rumpen och vara glad över att du fick bjuda på upplevelsen .. att du sa nej skall liksom inte ha någon betydelse - och att gnälla över att nejet inte respekterades är ju bara "egoistiskt"..
Citera
2015-10-05, 14:04
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det tror jag inte hon bad om - och ja, jag tror på vad hon skriver. Det är ju bara att läsa inlägg från idioter likt dig själv för att inse att det är en högst sannolik berättelse.

Frågar tjejen om det är sant givetvis. Att man skall utgå från att killar ljuger har du ju själv konstaterat här i tråden.

Och återigen bekräftar du -- män ljuger när de säger att det handlar om misstag.

Behövde du verkligen läsa den här tråden för att inse att "hela nationen" föredrar 7-klövern framför puckon med ditt resonemang?

Clever boy.

Fantastiskt!
Du tror på henne reservationslöst och jag har ett litet annat förhållningssätt.

Mitt är att hur djävla korkad är man om man återkommer efter första ansiktssprutet?
Du fattar inte att hon ville knulla igen efter första ansiktssprutet?
Du tror inte att hon kanske bad om det?

Hela nationen kommer att strax ha ett litet annat förhållningssätt och då är frågan hur många av 7-klövern som finns kvar?

Livet måste vara underbart bland de rosa molnen där ni lever.

Förresten, när knullade du en brud i muffen och av "misstag" sprutade henne i ansiktet mot hennes vilja och du gjorde det dessutom två gånger efter att hon hörde av sig och ville knulla igen?
Senast redigerad av AlwaysAllIn 2015-10-05 kl. 14:06.
Citera
2015-10-05, 14:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Fantastiskt!
Du tror på henne reservationslöst och jag har ett litet annat förhållningssätt.
Du konstaterar ju själv att eftersom han är man så är han en lögnare och det borde hon förstått ..

Citat:
Mitt är att hur djävla korkad är man om man återkommer efter första ansiktssprutet?
Du fattar inte att hon ville knulla igen efter första ansiktssprutet?
Du tror inte att hon kanske bad om det?

Ja, man kan ju undra det om man som dig har insikten att män bara ljuger -- hon kanske inte hade kommit till den insikten än.
Förhoppningsvis har hon nu lärt sig att män gör aldrig misstag - däremot ljuger de gärna för att slippa ta ansvar för sina handlingar.

Citat:
Hela nationen kommer att strax ha ett litet annat förhållningssätt och då är frågan hur många av 7-klövern som finns kvar?

Livet måste vara underbart bland de rosa molnen där ni lever.
Troligen mer underbart än för någon som ses som avvikande pucko.

Citat:
Förresten, när knullade du en brud i muffen och av "misstag" sprutade henne i ansiktet mot hennes vilja och du gjorde det dessutom två gånger efter att hon hörde av sig och ville knulla igen?
Jag är kvinna - jag har inte knullat någon brud i muffen alls ..

Som kvinna vet jag dock att kuken inte fastnar där - utan går att dra ut.
Sannolikt hade han gjort det när han ställde frågan första gången och fick ett nej.
Senast redigerad av micro113 2015-10-05 kl. 14:10.
Citera
2015-10-05, 14:08
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Du konstaterar ju själv att eftersom han är man så är han en lögnare och det borde hon förstått ..

Ja, man kan ju undra det om man som dig har insikten att män bara ljuger -- hon kanske inte hade kommit till den insikten än.
Förhoppningsvis har hon nu lärt sig att män gör aldrig misstag - däremot ljuger de gärna för att slippa ta ansvar för sina handlingar.

Troligen mer underbart än för någon som ses som avvikande pucko.

Vägs ände!
Ingen idé längre.
Citera
2015-10-05, 14:12
Medlem
Citat:
Och hon väljer uppenbarligen inte att få sprut i ansiktet - så på vilket sätt skulle hennes val skilja sig från dina?
Inte speciellt mycket. Vad är din poäng?
Citat:
Du är en gnällputte så ingen lär behöva springa för dig. Dessutom skall du ju - i enlighet med din egen retorik - badda rumpen och vara glad över att du fick bjuda på upplevelsen .. att du sa nej skall liksom inte ha någon betydelse - och att gnälla över att nejet inte respekterades är ju bara "egoistiskt"..
Jag är ganska säker på att jag inte försvarat killens beteende. Men du tycker däremot inte att det är egoistiskt att göra saker emot andras vilja? Det får ju stå för dig, men det tycker jag låter som att du lider av brist på empati.

Huruvida du, eller någon annan, springer är upp till er. Det är egentligen bara ett råd från min sida.
Citera
2015-10-05, 14:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaStupenda
Inte speciellt mycket. Vad är din poäng?

Jag är ganska säker på att jag inte försvarat killens beteende. Men du tycker däremot inte att det är egoistiskt att göra saker emot andras vilja? Det får ju stå för dig, men det tycker jag låter som att du lider av brist på empati.

Huruvida du, eller någon annan, springer är upp till er. Det är egentligen bara ett råd från min sida.

Att det du tillskriver henne är just egoism/själviskhet -- vilket inte är relevant för två öre eftersom det inte är ett dugg själviskt att inte vilja bli utsatt ...

Citat:
Intressant att hon hävdar att han faktiskt inte är feminist för att hans kropp är viktigare än hennes i hans tycke, alltså är han sexistisk. Man skulle kunna argumentera för att hon tydligen tycker att hennes kropp är viktigast.

Helt befängt resonemang.
Citera
2015-10-05, 14:31
Medlem
Citat:
Är du sann?
Närihelvete knullade du en tjej i muffen och av misstag sprutade henne i ansiktet?
Sitter ni alla och trollar samt driver med mig?

De var överens om att han skulle spruta på brösten.

Prova läs artikeln eller be någon att läsa den för dig.
Citera
2015-10-05, 14:45
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peppolino
De var överens om att han skulle spruta på brösten.

Prova läs artikeln eller be någon att läsa den för dig.

Ni naiva är ju bara för söta hela dagen.
Om det kommer fram någon och ber om bankomatkortet och pinkoden ifrån dig men lovar att inte ta ut pengar, ger du bort ditt kort då?
Bor ni alla hemma hos mamma i källaren och får mackorna bredda av henne?

Nu tror alltså på fullaste allvar att en spermarädd brud skulle okeja ett sprut på tuttarna runt 15-20 centimeter ifrån ansiktet?
Fantastiskt!
Livet måste vara underbart i den skyddade verksamheten ni lever i.
När får ni frigång och besöker den verkliga verkligheten? År 2025?
Citera
2015-10-05, 15:00
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ni naiva är ju bara för söta hela dagen.
Om det kommer fram någon och ber om bankomatkortet och pinkoden ifrån dig men lovar att inte ta ut pengar, ger du bort ditt kort då?
Bor ni alla hemma hos mamma i källaren och får mackorna bredda av henne?

Nu tror alltså på fullaste allvar att en spermarädd brud skulle okeja ett sprut på tuttarna runt 15-20 centimeter ifrån ansiktet?
Fantastiskt!
Livet måste vara underbart i den skyddade verksamheten ni lever i.
När får ni frigång och besöker den verkliga verkligheten? År 2025?

Ja, många tjejer säger OK till att bli sprutade på brösten, betydligt färre tjejer går med på att ha det i ansiktet. Universell generell sanning som dom flesta med erfarenhet håller med om.
Citera
2015-10-05, 15:10
Medlem
Citat:
Ja, sånt händer ganska ofta med kvinnor som man inte betalat för, något du kanske har mindre erfarenhet av.
Citera
2015-10-05, 15:18
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Ja, många tjejer säger OK till att bli sprutade på brösten, betydligt färre tjejer går med på att ha det i ansiktet. Universell generell sanning som dom flesta med erfarenhet håller med om.

Citat:
Ursprungligen postat av Cygnus-X
Ja, sånt händer ganska ofta med kvinnor som man inte betalat för, något du kanske har mindre erfarenhet av.

Och jag säger att det har ni inte en djävla aning om det men ni tror säkert ni låter viktiga samt PK-istiskt skitnödigt goda.

Då kan vi skita i er godhetsapostlar som tror att allt är sant bara för att det står i tidningen.

Jösses i helvete vad verkligheten kommer att slå hårt mot era huvuden när den faller ner som en stålgardin.
Citera
2015-10-05, 15:26
Medlem
Citat:
Jatamejfan!
Knulla vid träff nr två, tar emot ett ansiktssprut och gnäller lite över det.
Väljer att knulla killen en gång till och bölar över ansiktssprutet som kommer igen.
Jadjävlarihelvete, mer pantad brud går inte att finna.
Är hela historien en Trollning?

Och så undrar dagens tjejer varför många män hämtar sin kvinna ifrån andra delar av världen.

För att ni ska kunna skylla på att ni inte förstod språket när hon säger "Nej, jag vill inte!"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in