2015-10-05, 13:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Fullständigt korrekt och jag är nog en av de få som fattar det och agerar utifrån det varje dag.
Vad du och dumbruden inte fattar är att om hon vill knulla igen efter förra ansiktsprutet så säger hon att det är okej.
På vilket sätt har du svårt att förstå det?
Om hon hör av sig efter första ansiktssprutet och vill knulla igen vad fan skall killen tro?

Fan, är folk så här djävla pantade eller trollar de bara?
Nej, hon sa inte att det var okej. Hon gjorde misstaget att tro på ett sjukhuvud som påstod att det var ett misstag -- bara för att nästa gång upptäcka att det inte alls var något misstag utan en förnedring som han gillade att utsätta tjejer för och att han sket fullständigt i henne..

Sensmoralen blir alltså - lita aldrig på en man. Säger han att något var ett misstag så ljuger han troligen...
Citera
2015-10-05, 13:33
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
För kvinnor från andra delar av världen vågar inte klaga när mannen skiter i dem och förnedrar dem efter eget tycke och behag ..

Jo, det är en av teorierna till varför män väljer kvinnor från fattiga länder som de sedan tror sig äga...

Jag instämmer fullständigt i mycket av vad du skriver.

Jag la absolut ingen värdering i mitt första inlägg, jag bara noterar att import av fruar sker på en hög nivå nu för tiden.
Det finns också en liten önskan att slippa dessa PK-skitnödiga feminister också.
Citera
2015-10-05, 13:33
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Fullständigt korrekt och jag är nog en av de få som fattar det och agerar utifrån det varje dag.
Vad du och dumbruden inte fattar är att om hon vill knulla igen efter förra ansiktsprutet så säger hon att det är okej.
På vilket sätt har du svårt att förstå det?
Om hon hör av sig efter första ansiktssprutet och vill knulla igen vad fan skall killen tro?

Fan, är folk så här djävla pantade eller trollar de bara?

Jag skulle kunna skriva likadant som din sista rad.
Hur jävla svårt ska det vara att förstå vad som förstår i texten samt ha lite vanligt jävla hyfs?
Citera
2015-10-05, 13:36
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Nej, hon sa inte att det var okej. Hon gjorde misstaget att tro på ett sjukhuvud som påstod att det var ett misstag -- bara för att nästa gång upptäcka att det inte alls var något misstag utan en förnedring som han gillade att utsätta tjejer för och att han sket fullständigt i henne..

Sensmoralen blir alltså - lita aldrig på en man. Säger han att något var ett misstag så ljuger han troligen...

Det märks att ni umgås med kvinnor i en extremt lite skala.
Ni skulle bara ana vilka rörelser, önskan och önskade upplevelser som dessa unga damer söker.
Ansiktssprut, det är fanimig bara rena rama vaniljsexet när man jämför med önskan av allt som 50 shades of grey har skapat.
Jösses, har ni sett verkligheten på riktigt när ni skriver dessa lätt PK-influerade inlägg?
Citera
2015-10-05, 13:39
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Jag skulle kunna skriva likadant som din sista rad.
Hur jävla svårt ska det vara att förstå vad som förstår i texten samt ha lite vanligt jävla hyfs?

Vänligen utveckla vad "vi" inte förstår som du dock ifrån din höga häst och helikopterperspektiv ser.
Vänligen förklara för oss dumma djävla bonnlurkar vad som egentligen hände.
Bruden återkom inte efter första ansiktssprutet, eller?
Du tror blint på att hon inte ville ha det eftersom hon skrev ett skitnödigt PK-inlägg om hur utnyttjad hon blev.
Jösses, hon ville ju knulla igen och vad fan skulle då killen tro?

Är ni så här lättlurade hela tiden?
Senast redigerad av AlwaysAllIn 2015-10-05 kl. 13:43.
Citera
2015-10-05, 13:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det märks att ni umgås med kvinnor i en extremt lite skala.
Ni skulle bara ana vilka rörelser, önskan och önskade upplevelser som dessa unga damer söker.
Ansiktssprut, det är fanimig bara rena rama vaniljsexet när man jämför med önskan av allt som 50 shades of grey har skapat.
Jösses, har ni sett verkligheten på riktigt när ni skriver dessa lätt PK-influerade inlägg?
Som sagt var - när män ber om ursäkt och kallar något för "misstag" så skall kvinnor helt sonika utgå från att de ljuger och aldrig ge dem en chans att visa att det faktiskt handlade om ett misstag ..
Citera
2015-10-05, 13:46
Medlem
Intressant att hon hävdar att han faktiskt inte är feminist för att hans kropp är viktigare än hennes i hans tycke, alltså är han sexistisk. Man skulle kunna argumentera för att hon tydligen tycker att hennes kropp är viktigast. Jag skulle knappast kalla detta sexistiskt. Det har ingenting med kön att göra, varför sexism diskvalificeras som etikett direkt.

Killen är alltså inte sexistisk. Däremot en aning egoistisk i sitt handlande. Det skulle dock inte bli en speciellt bra artikel då.
Citera
2015-10-05, 13:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaStupenda
Intressant att hon hävdar att han faktiskt inte är feminist för att hans kropp är viktigare än hennes i hans tycke, alltså är han sexistisk. Man skulle kunna argumentera för att hon tydligen tycker att hennes kropp är viktigast. Jag skulle knappast kalla detta sexistiskt. Det har ingenting med kön att göra, varför sexism diskvalificeras som etikett direkt.

Killen är alltså inte sexistisk. Däremot en aning egoistisk i sitt handlande. Det skulle dock inte bli en speciellt bra artikel då.
Du har uppenbarligen inte fattat skillnaden på att göra saker för på andras bekostnad - och att kräva rätten att slippa bli utsatt för olika saker...

Det är bara att hoppas att du blir rejält rövknullad någon gång .. efteråt kan du suga på att om du inte gillar det så beror det på att du är egoist.

Att inbilla sig att man får ta sig rätten på kvinnors bekostnad är sexistiskt.
Citera
2015-10-05, 13:50
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Som sagt var - när män ber om ursäkt och kallar något för "misstag" så skall kvinnor helt sonika utgå från att de ljuger och aldrig ge dem en chans att visa att det faktiskt handlade om ett misstag ..

Är du sann?
Närihelvete knullade du en tjej i muffen och av misstag sprutade henne i ansiktet?
Sitter ni alla och trollar samt driver med mig?

Ni tror inte att hon bad om ett kladdigt ansiktssprut men vill böla lite och få lite likes på Fejjan?
Ni tror blint på vad hon skriver?

Vad gör ni om killen nu skriver att tjejen bad om att bli bunden, nedsprutat och att han skulle pissa henne "ren" efter att ha sprutat ner hennes ansikte med sperma?

Vänligen, ring gärna mig när jag skall sälja min gamla bil som har sågspån i växellådan och kylaren tätad av hästskit och tro på mig när jag säger att bilen går bättre än en fabriksny Ferrari runt "Ringen".

Nu, precis nu förstår jag varför 7-klövern kan rövknulla hela nationen och ni alla tycker det är bra förutom ett fåtal som ifrågasätter skeendet.
Senast redigerad av AlwaysAllIn 2015-10-05 kl. 13:57.
Citera
2015-10-05, 13:56
Medlem
Citat:
Du har uppenbarligen inte fattat skillnaden på att göra saker för på andras bekostnad - och att kräva rätten att slippa bli utsatt för olika saker...

Det är bara att hoppas att du blir rejält rövknullad någon gång .. efteråt kan du suga på att om du inte gillar det så beror det på att du är egoist.

Att inbilla sig att man får ta sig rätten på kvinnors bekostnad är sexistiskt.
Jag tror fortfarande inte att det har med kön att göra. Men jag anser att hans handlande är fel. På vilket sätt är det då sexistiskt?

Jag anser vidare inte heller att egoism är någonting positivt. Och om jag blir rövknullad så lär det vara tal om våldtäkt däremot, då jag sällan idkar samlag med människor med penis. Då bryr jag mig inte ett dugg om det är egoistiskt eller sexistiskt. Förövaren får springa för sitt liv oavsett.
Citera
2015-10-05, 13:58
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Vänligen utveckla vad "vi" inte förstår som du dock ifrån din höga häst och helikopterperspektiv ser.
Vänligen förklara för oss dumma djävla bonnlurkar vad som egentligen hände.
Bruden återkom inte efter första ansiktssprutet, eller?
Du tror blint på att hon inte ville ha det eftersom hon skrev ett skitnödigt PK-inlägg om hur utnyttjad hon blev.
Jösses, hon ville ju knulla igen och vad fan skulle då killen tro?

Är ni så här lättlurade hela tiden?

Han sa att det var ett misstag, och hon valde att tro på honom.
Kanske lite naivt med tanke på att han precis hade uttryckt en önskar att spruta henne i ansiktet, men knappast något som gör att hon får skylla sig själv eller kan anses ha bejakat handlingen.
Citera
2015-10-05, 13:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Är du sann?
Närihelvete knullade du en tjej i muffen och av misstag sprutade henne i ansiktet?
Sitter ni alla och trollat samt driver med mig?

Ni tror inte att hon bad om ett kladdigt ansiktssprut men vill böla lite och få lite likes på Fejjan?
Ni tror blint på vad hon skriver?
Nej, det tror jag inte hon bad om - och ja, jag tror på vad hon skriver. Det är ju bara att läsa inlägg från idioter likt dig själv för att inse att det är en högst sannolik berättelse.

Citat:
Vad gör ni om killen nu skriver att tjejen bad om att bli bunden, nedsprutat och att han skulle pissa henne "ren" efter att ha sprutat ner hennes ansikte?
Frågar tjejen om det är sant givetvis. Att man skall utgå från att killar ljuger har du ju själv konstaterat här i tråden.

Citat:
Vänligen, ring gärna mig när jag skall sälja min gamla bil som har sågspån i växellådan och kylaren tätad av hästskit och tro på mig när jag säger att bilen går bättre än en fabriksny Ferrari runt "Ringen".
Och återigen bekräftar du -- män ljuger när de säger att det handlar om misstag.

Citat:
Nu, precis nu förstår jag varför 7-klövern kan rövknulla hela nationen och ni alla tycker det är bra förutom ett fåtal som ifrågasätter skeendet.
Behövde du verkligen läsa den här tråden för att inse att "hela nationen" föredrar 7-klövern framför puckon med ditt resonemang?

Clever boy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in