2015-10-03, 09:51
Medlem
Enydrions avatar
Ni andra har inga problem med att se reklam från mina sidor på wifog? (på pc alltså inte på mobil)

Edit: så här måste jag göra, först titta på reklamen på det gamla sättet en eller flera, men inte klicka fram poängen här utan gå till mina sidor och där klicka på reklam och då syns poängen från gamla sättet och då kan jag få poängen.

Edit nr 2: hade inget med wifog att göra mina sidor i crome funkade inte att se reklam, men i edge eller vad det kallas i win 10 funkar det...
Senast redigerad av Enydrion 2015-10-03 kl. 10:41.
Citera
2015-10-03, 14:21
Medlem
Innan du beställer ett SIM-kort från Wifog bör du ha läst deras avtal om Återbetalningspolicy!!

Citat:
Eftersom du inte betalar något för att använda Wifogs bastjänster så kan inga återbetalningar göras. Det finns därför ingen möjlighet till ångerrätt för Wifogs bastjänster.

Om du väljer att beställa Wifog-tjänsten, så har du rätt att ångra dig om du meddelar Wifog inom 14 dagar, den så kallade ångerfristen, från att avtalet ingicks. Om du börjar använda tjänsten under ångerfristen kan du bli skyldig att ersätta Wifog för den del du använt, t ex samtal, dataförbrukning etc. Ångerrätten gäller inte för företag eller andra näringsidkare.

Om du har några frågor om det ovannämnda så är du alltid välkommen att kontakta vår support. Om vi inte lyckas hitta en lösning i samförstånd kan du enkelt utan avgift i enlighet med Wifogs servicevillkor avsluta din prenumeration på Wifog.

Ikraftträdande: 30 September 2015

Källa: https://www.wifog.com/aterbetalningspolicy/
Citera
2015-10-03, 15:43
Medlem
servalacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Ni andra har inga problem med att se reklam från mina sidor på wifog? (på pc alltså inte på mobil)

Har aldrig haft några problem med det, inte nu eller efter prishöjningarna.

Citat:
Edit: så här måste jag göra, först titta på reklamen på det gamla sättet en eller flera, men inte klicka fram poängen här utan gå till mina sidor och där klicka på reklam och då syns poängen från gamla sättet och då kan jag få poängen.

Jag öppnar sex flikar i Chrome och klistrar in direktadressen till reklamen i varje t.ex.
mobile-ads.wifog.com/app?msisdn=467xxxxxxxx där xxx är ditt nummer.
Sen byter jag flik och startar igång filmerna en efter en. Ser till att klicka på Se fler. När den till sist säger ifrån att dagsransonen är slut så klickar jag på spara poängen, och stänger alla extraflikar.

Citat:
Edit nr 2: hade inget med wifog att göra mina sidor i crome funkade inte att se reklam, men i edge eller vad det kallas i win 10 funkar det...

Då har du nåt fel inställt i din Chrome. Kanske du blockerar popup-fönster.
Citera
2015-10-04, 05:59
Medlem
Citat:

IE11 finns även i Win10 och där funkar allt som funkade med IE11 i äldre Windows.

Däremot kanske en del saker inte funkar med den nya Edge, som är Förvalt som Bläddrare i Win10.
Citera
2015-10-04, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rand
Kan inte fylla på alls av någon anledning.
0 poäng och 0 mb/min/sms.. Tack Wifog.

Det beror som andra redan sagt förmodligen på att reklamen drar 5mb medan man bara får in 3mb så man måste fylla på via wifi
Citera
2015-10-04, 09:13
Medlem
Teoretiskt sett går det fortfarande att få gratis telefoni men då ska man titta på reklam i 30min/dag (Via Wifi till råga på allt.) för att få en 5-10 sms. Det är ganska dålig timpenning på det plus att man får en väldigt begränsad tel.
Det hade varit mycket bättre om man fortfarande hade kunnat ladda på tel via mobildatan för de som inte vill/kan betala och sedan ha en fast avgift på 39kr/mån där man får 200 samtalsminuter, 200sms och 2GB surf för övriga.
500 poäng som man får för 39kr motsvarar väl något mini-abonnemang typ 70sms, 500mb surf samt 1h samtalstid per månad? Tidigare så gick det åtminstone att smsa om samtalstiden var förbrukad eller vice versa, alt surfa. Nu blir ju telefonen helt död när poängen är förbrukad vilket gör att man omöjligt kan ha wifog som enda tel. Vidare så gör man sig av med alla kunder som inte har tillgång till wifi direkt. Det förstår jag inte alls.
Senast redigerad av BallaRune 2015-10-04 kl. 09:45.
Citera
2015-10-04, 10:37
Medlem
Om ni kommer på något sätt att slippa se på reklam eller titta på den i turbo mode.
Håll det då hemligt, hur mycket ni än vill dela med er om er upptäckt för ju fler som kommer på hur man smiter desto större blir risken att filmerna ger färre poäng eller att wifog stänger möjligheten...

Bara en egoistisk tanke.

Älskar Wifog
Citera
2015-10-04, 18:42
Medlem
Nu har det hänt något skumt med Wifog.
Kunde helt plötsligt inte kolla på reklam alls. Appen sa åt mig att kolla så WiFi var av osv. Jag blev så klart lite purken, men väntade tålmodigt på en fix.
Tanken slog mig idag att prova att gå in på internet ändå, och till min förvåning fungerade det utan att ha fyllt på sedan i torsdags. Jag kan dessutom skicka hur många SMS som helst (verkar det som).

En liten nördig dröm som slog in. Unlimited free internet access!

Någon mer som stött på detta "problem"?
Citera
2015-10-04, 19:06
Medlem
kan inte logga in på wifog nu,,har säkert blitt
nån
fnurra på trån,,sidan svarar inte,säkert blivit
hackad av
nån sur wifog användare,,satt o räknade
att det kostar mycket poäng att ringa o sms:a
1 minut samtal drar 10 poäng, 1 sms drar 5 poäng
eller är jag o cyklar
Senast redigerad av gassarn1 2015-10-04 kl. 19:26.
Citera
2015-10-04, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
kan inte logga in på wifog nu,,har säkert blitt
nån
fnurra på trån,,sidan svarar inte,säkert blivit
hackad av
nån sur wifog användare,,satt o räknade
att det kostar mycket poäng att ringa o sms:a
1 minut samtal drar 10 poäng, 1 sms drar 5 poäng
eller är jag o cyklar

Hela havet stormar nu på Wifog:s Facebook
https://www.facebook.com/Wifog
Citera
2015-10-05, 07:48
Medlem
men va i h.vete,går inte logga in ännu på wifogs sidor??,
vad är detta?????kandock logga in med plattan o
fylla på mina surt förvärvade poäng
Senast redigerad av gassarn1 2015-10-05 kl. 07:51.
Citera
2015-10-05, 07:54
Medlem
ImBurnings avatar
Är det bara jag som upplever att det ej går att logga in på www.wifog.com?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in