2015-09-29, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandrandepinnen666
Du får ursäkta mej, men glider man på 500mg testo kanske man ska ha koll på sina saker som hur nivåerna osv ligger till.

Sätt idag o fortsätt sen e5d som vanligt. Inga skada skedd

Har nog ett hundratal stick i bagaget men har alltid varit extremt noggrann så det är inte förrns nu jag mitt i en kur saknade rätt prepp.
Lite därför jag frågade om jag skulle Fronta (om) en högre dos för att behålla en stabilare nivå trots missen.
Citera
2015-10-02, 13:38
Medlem
flashbacklurkers avatar
Var några år sen jag höll på.

Hur är det på den orala fronten? Är lågdoserna fortfarande utklassade av injects?
Citera
2015-10-02, 16:40
Medlem
AnabolicMindss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacklurker
Var några år sen jag höll på.

Hur är det på den orala fronten? Är lågdoserna fortfarande utklassade av injects?

Vad fan är frågan?
Citera
2015-10-03, 15:26
Medlem
Om man bulkat på testo är det då rekommenderat att under deffen använda AAS för att inte tappa muskelmassa, eller är det en bra idé att deffa ren och låta kroppen återhämta sig?
Citera
2015-10-03, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ventilation
Om man bulkat på testo är det då rekommenderat att under deffen använda AAS för att inte tappa muskelmassa, eller är det en bra idé att deffa ren och låta kroppen återhämta sig?

Du kan deffa ren, du kommer givetvis att förlora muskelmassa på detta dock. Innan du börjar deffa så bör du dock vara helt återhämtad för att minska förlusten.
Annars får du skjuta på deffen till nästa kur, som jag antar att du kommer köra
Citera
2015-10-03, 16:28
Medlem
flashgrenades avatar
felppost
Citera
2015-10-03, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sceptique
Du kan deffa ren, du kommer givetvis att förlora muskelmassa på detta dock. Innan du börjar deffa så bör du dock vara helt återhämtad för att minska förlusten.
Annars får du skjuta på deffen till nästa kur, som jag antar att du kommer köra

Okej, hör det till vanligheter att de som kurar på låga doser även deffar på AAS också?

Det kommer garanterat bli fler kurer, men känns lite som ett slöseri att inte bygga medans man trycker. Kommer ju dröja evigheter innan man kommer kunna lägga på sig mer massa om varannan kur ska vara en deffkur?

Tack för ditt svar
Citera
2015-10-04, 10:19
Medlem
flashbacklurkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnabolicMinds
Vad fan är frågan?
Är du skadad eller?

Hur har utvecklingen av orala gått...
Citera
2015-10-04, 13:09
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacklurker
Är du skadad eller?

Hur har utvecklingen av orala gått...
Den har sett likadan ut dom senaste 60åren.
Citera
2015-10-04, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ventilation
Okej, hör det till vanligheter att de som kurar på låga doser även deffar på AAS också?

Det kommer garanterat bli fler kurer, men känns lite som ett slöseri att inte bygga medans man trycker. Kommer ju dröja evigheter innan man kommer kunna lägga på sig mer massa om varannan kur ska vara en deffkur?

Tack för ditt svar

Hur andra gör vet jag inte. Det är nog olika beroende på hur ens kroppskomposition ser ut.

Du kan ju också bygga utan att grisbulka. Jag själv brukar försöka hålla ett litet överskott för att inte bli för fet. Det är i min mening bättre att bygga lite mindre utan att lägga på sig onödigt fett än att stoppa i sig allt man kommer över bara för att bli stor och plöffsig.
Nu är inte jag så rippad som jag skulle vilja vara under sommaren tex men håller mig i hyfsad form året runt, typ 4 ruter på magen utan valk under och en bra skuren linje under brösten. Detta med eller utan aas, kör dock bara 1 kur om året.
Citera
2015-10-04, 16:00
Medlem
Vart köper ni stora grabbar kläder?
Nu när man växt till sig lite så passar ju inte ens xxl?
Vad gör ni, är det skräddarsytt för hela slanten?
Citera
2015-10-04, 16:52
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggsallad
Vart köper ni stora grabbar kläder?
Nu när man växt till sig lite så passar ju inte ens xxl?
Vad gör ni, är det skräddarsytt för hela slanten?
Exakt hur stor är du egentligen?
Det enda jag kan tycka är lite svårt är att hitta saker i min passform med vissa kläder.
Det är tex svårt att hitta jeans som är lagom vida i låren utan att midjan blir skitstor.
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in