2015-10-03, 13:13
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KokaGroda
Jag diskuterar gärna mina åsikter med dig, ge mig bara namn och adress till dig.
Hörru moderat, bjuder du på kaffet kommer jag med fikabröd.
Vågar du, eller är det bara vi lågpannade as "som är beklämmande fega"?

Ingen grund til at komme med trussler, Gillab har en pointe, flashback har næsten 1.000.000 medlemmer hvoraf stor majoritet har en voldsom anti-indvandrer holdning, trods det kommer der endast 200 til protesten "stäng grænser nu".
Citera
2015-10-03, 13:13
Medlem
Nu efter torgmötet har det inte samlats någon tydlig grupp som ska ta sig till bron. Verkar inte som att så många har kommit för att ta sig dit.
Bild: http://m.imgur.com/rAPH1Bm

Obs: detta är 10 min efter torgmötet. Det var betydligt många fler när det hölls.
Citera
2015-10-03, 13:15
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollreg
Är det verkligen fel att visa bilder på hur dessa länder ser ut och att inte vilja ha samma utveckling här? Har väl inget med religion att göra...

Säg det till dom i eventet inte till mig. T Mårtesson är Muslim, och han varvas med Anti Islam på eventet.
Känns inte så genomtänkt. Eller hur.
Citera
2015-10-03, 13:16
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opgize
Nu efter torgmötet har det inte samlats någon tydlig grupp som ska ta sig till bron. Verkar inte som att så många har kommit för att ta sig dit.
Bild: http://m.imgur.com/rAPH1Bm

Obs: detta är 10 min efter torgmötet. Det var betydligt många fler när det hölls.

Inte så konstigt, normalt folk brukar inte vilja bli gripna och riskera straff
Citera
2015-10-03, 13:36
Medlem
Niggerbullens avatar
Hade gärna deltagit men är så långt ifrån man kan komma ungefär... Även om jag hade börjat resa igår hade jag antagligen inte hunnit fram i tid

Tycker det är ett bra initiativ om än tandlöst. Förväntar mig inte att det händer nånting egentligen, men det visar ju på ett tydligt missnöje och att det finns somliga som är beredda att agera.
Citera
2015-10-03, 13:40
Medlem
Fffffflllloppppppppp, fotanglar hade varit ett effektivare alternativ om man nu vill stoppa trafiken på allvar...
Citera
2015-10-03, 13:44
Medlem
Luzurs avatar
Känns som att AFA kommer att också vara där.
Citera
2015-10-03, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur

Känns som om ingen kommer att vara där. Ett vanligt fiasko i främlingsfientlighetens namn.
Citera
2015-10-03, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Om du är aktiv inom moderaterna är jag sjukt glad över 1. att jag och de i min omgivning gick från M till SD/SvP och 2. att M sjunker som en sten.

Jag känner många som GÄRNA ställt sig vid gränsen om de hade möjlighet. Dock brukar media filma och fota och hänga ut varenda en på såna här möten och då blir det kicken om man jobbar inom det offentliga.

Och jag känner tillfredsställelse över att de som har åsikter som passar in i SD och liknande har insett att de inte passar in i M.

Vi står för en öppen humanistisk och solidarisk politik i flyktingfrågan.
Citera
2015-10-03, 14:00
Bannlyst
För att citera Dan Bäckman tv4-Dramaten 0-1--Skäggbarnen-Sd 1-0.
Citera
2015-10-03, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur

Det är väl inte otänkbart med tanke på att det goda hatet knappast hört talas om ideellt arbete.

Hade vanligt folk blivit avlönade för att yttra sin politiska åsikt både verbalt och fysiskt så hade vi nog haft ett mycket bättre Sverige idag. Där har vi dagens privilegium med att vara en stökig antirasist, tyvärr.
Citera
2015-10-03, 14:09
Medlem
Luzurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIILAB
Känns som om ingen kommer att vara där. Ett vanligt fiasko i främlingsfientlighetens namn.

Det är väl det vanliga, lätt att klicka gilla på Facebook, men betydligt svårare att resa på arslet och ta en promenad, gäller ju även "den andra sidan" och deras Facebook kampanjer, hur många facebook-upprop har inte misslyckats för dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in