2015-10-02, 20:30
Medlem
iSlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demotrams
Nej.

Jo.

Citat:
Finns inget sånt. Det finns endast en enda sorts människa över hela jordklotet men din ruttna hjärna kan inte greppa det. Du lever i din illusion.

Det är en definitionsfråga.

Citat:
Jag kan svära på att du inte kan mer än din näsa räcker. Och jag svär inte om jag inte är riktigt säker på nåt. Du är rutten och lika så din hjärna och jag säger inte det för att nedvärdera utan du har visat det gång på gång genom dina texter.

Det hade varit riktigt kul att ta ett snack med dina lärare alltså Du är säkert det stora samtalsämnet i fikarummet.
Citera
2015-10-02, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Jo vi förutsätter att virus evolverar, vilket dom mycket riktigt gör. Som sagt, hundratusentals människor och forskare som kan och förstår hur evolution faktiskt fungerar och som dagligen arbetar med det, eller du, som utan bevis skriker och gapar om att det inte kan stämma "på grund av Gud"?

Va? utveckla gärna! Det finns ingen medicin som är effektiv mot virus. Virus involverar inte. Sjukdomar existerade fortfarande som orsakas av virus så frågan är vad alla dessa tusentals forskare gör? sköter de inte sitt arbete?
Citera
2015-10-02, 20:33
Medlem
iSlashs avatar
Citat:
Snack! Antingen så har universum alltid existerat eller så har Gud alltid existerat. Universum har en början... Det säger sig självt.

Ja, allt tyder på att universum har en början. Och allt tyder på att din gud är i bästa fall några tusen år gammal beroende på hur man räknar.
Citera
2015-10-02, 20:33
Medlem
Citat:
=iSlash|54896856]Jo.

Nej.

Citat:
Det är en definitionsfråga.

Du är fåordig.

Citat:
Det hade varit riktigt kul att ta ett snack med dina lärare alltså Du är säkert det stora samtalsämnet i fikarummet.

Om de fina betygen jag har eller? Betygen talar sitt tydliga språk.
Citera
2015-10-02, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iSlash
Ja, allt tyder på att universum har en början. Och allt tyder på att din gud är i bästa fall några tusen år gammal beroende på hur man räknar.

Fel. ålder bestäms med hjälp av solsystemet. Solsystemet är Guds skapelse. Vi kan inte använda Guds skapelse för att avgöra Guds ålder. Gud är oändlig.
Citera
2015-10-02, 20:35
Medlem
Citat:
Va? utveckla gärna! Det finns ingen medicin som är effektiv mot virus. Virus involverar inte. Sjukdomar existerade fortfarande som orsakas av virus så frågan är vad alla dessa tusentals forskare gör? sköter de inte sitt arbete?

Nu förstår jag helt ärligt inte vad du menar.
Citera
2015-10-02, 20:37
Medlem
iSlashs avatar
Citat:
Fel. ålder bestäms med hjälp av solsystemet. Solsystemet är Guds skapelse. Vi kan inte använda Guds skapelse för att avgöra Guds ålder. Gud är oändlig.

HAHAHA du är ju tamigfan helt bisarrt otrolig!! Lyteskomik är klart min grej alltså
Citera
2015-10-02, 20:37
Medlem
Citat:
Nu förstår jag helt ärligt inte vad du menar.

Jag menar som jag skrev; nämligen att evolution är inte fakta. Virus och bakterier är inte evidens för evolution.
Citera
2015-10-02, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iSlash
HAHAHA du är ju tamigfan helt bisarrt otrolig!! Lyteskomik är klart min grej alltså

Jag säger precis samma sak om dig och en av oss har rätt. Framtiden får visa vem det är.
Citera
2015-10-02, 20:38
Medlem
Citat:

Jasså, trodde man använde främst CMB för att få fram universums ålder.
Citera
2015-10-02, 20:39
Medlem
Citat:
Jag menar som jag skrev; nämligen att evolution är inte fakta. Virus och bakterier är inte evidens för evolution.

Det var ju verkligen inte vad du skrev.
Citera
2015-10-02, 20:41
Medlem
Citat:
Jasså, trodde man använde främst CMB för att få fram universums ålder.

Vi pratar inte om Universums ålder och Gud och universum är inte en och samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in