Citat:
Ursprungligen postat av
svallerbyttan
SD har alltså fått över 1 500 nya medlemmar den senaste månaden. Varav 500 av dessa tillkom bara under den senaste veckan. Det är den kraftigaste medlemstillväxten någonsin för partiet vi upplever just nu.
http://status.st//18%20Main%20frame%20Medlem.html
Wow, vilket ryck! Något händer bland väljarna, det var en tydlig uppväxling. Kan det vara SD-väljare som i samband med senaste tidens ultrainvandring känner att de vill göra något aktivt för att få sinnesro?
En tydlig opinionsmarkör detta, frågan är om det speglar sig i väljarkåren i stort, det få vi svar på i månadens OUs.
Hur ligger SD nu i förhållande till de andra partiernas medlemsantal?