2015-10-01, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasticitet
Ge fan i såna mediciner om du inte behöver dom, ta tag i ditt problem i stället!

Behöver dom visst för ibland sover jag rätt dåligt Har förlägne sedan tagit tag i mina problem och håller på med behandling. Och du säg inte åt mig vad jag ska göra?
Citera
2015-10-01, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carnitine
Nej du är troligtvis inte schizofren.
Haha det var ju en jävla tur!!!
Citera
2015-10-01, 17:05
Medlem
plasticitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjaoooo
Behöver dom visst för ibland sover jag rätt dåligt Har förlägne sedan tagit tag i mina problem och håller på med behandling. Och du säg inte åt mig vad jag ska göra?
En söt flicka som du ska inte hålla på med sömnpiller då du inte har allvarliga sömnproblem. Medicinen rubbar bara din sömn i längden. Du bör fokusera mer på sömnhygien.
Citera
2015-10-02, 00:56
Medlem
Citat:
En söt flicka som du ska inte hålla på med sömnpiller då du inte har allvarliga sömnproblem. Medicinen rubbar bara din sömn i längden. Du bör fokusera mer på sömnhygien.
Blä och en fet gubbe som du bör uppsöka läkare. GENAST
Citera
2015-10-02, 01:12
Medlem
plasticitets avatar
Citat:
Blä och en fet gubbe som du bör uppsöka läkare. GENAST
Jag är bara nått år äldre än dig.
Citera
2015-10-02, 19:50
Medlem
Citat:
Jag är bara nått år äldre än dig.
Jag är 58
Citera
2015-10-02, 20:02
Medlem
plasticitets avatar
Citat:
Jag är 58
Hahahahah gå och lägg dig!
Citera
2015-10-02, 23:14
Medlem
lithionits avatar
Citat:
Inga läskiga röster, utan typ någon man som drar en mening lite då och då. Tog två st imovane 7,5
heter oxå zoplikon

helt normalt, Benzoanaloger kan ofta ge hallisar, speciellt zolpidem men även zopiklon (speciellt om du överdoserar) :P

Hade stilnoct under ett par år periodvis, en underbar medicin men på den blev man helt väck och massa hallisar, ofta i form av att det lät som gotiska kyrkokörer som sjöng i sovrummet, en annan gång hade jag målat badrumsspegeln med hudlotion och gjort en massa mönster (upptäckte det dagen efter) :P
Citera
2015-10-03, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lithionit
helt normalt, Benzoanaloger kan ofta ge hallisar, speciellt zolpidem men även zopiklon (speciellt om du överdoserar) :P

Hade stilnoct under ett par år periodvis, en underbar medicin men på den blev man helt väck och massa hallisar, ofta i form av att det lät som gotiska kyrkokörer som sjöng i sovrummet, en annan gång hade jag målat badrumsspegeln med hudlotion och gjort en massa mönster (upptäckte det dagen efter) :P

Hahahahaha härligt :P Jag är snål med mina imovane så jag har inte lyckats ta så många, men häromdagen tog jag en tablett efter 1 liter rödvin. Dagen efter kommer jag att tänka på att jag hade ju googlat på ''i vilken ordning sitter gasen,bromsen och koppligen, hade satt mig i min killes bil mitt i natten men kände att näe, det blir för svårt,så istället gick jag en runda i kvarteret och kollade i brevlådor och kollade om jag kunde fynda något kul som någon kanske beställt. Hittade bara en räkning jag tog hem och öppnade.
Citera
2015-10-03, 17:15
Medlem
lithionits avatar
Citat:
Hahahahaha härligt :P Jag är snål med mina imovane så jag har inte lyckats ta så många, men häromdagen tog jag en tablett efter 1 liter rödvin. Dagen efter kommer jag att tänka på att jag hade ju googlat på ''i vilken ordning sitter gasen,bromsen och koppligen, hade satt mig i min killes bil mitt i natten men kände att näe, det blir för svårt,så istället gick jag en runda i kvarteret och kollade i brevlådor och kollade om jag kunde fynda något kul som någon kanske beställt. Hittade bara en räkning jag tog hem och öppnade.

Har också medvetet blandat benzoanaloger och alkohol, det som tack o lov är det bra med t.ex. stilnoct i kombination med alkohol är att det oftast inte verkar göra en aggressiv, utan mer att man blir väldigt psykotisk och gör att man gör otroligt märkliga saker, en gång när jag och en kompis kombinerade stilnoct och alkohol så fick han kräkanfall och gick och spydde på golvet lite varstans och jag sprang efter med en mopp och en skurhink minns att jag tyckte det var jättekul, tror även att jag dansade runt med moppskaftet. Har gjort massa andra bänga saker också, en gång hade jag fått för mig att en viss person bodde i en viss trappuppgång tror att jag stod och ringde på porttelefonen till alla som bodde där och frågade efter x, kollade upp det dagen efter och hen bodde inte ens på den adressen fast var nog tur det, hade varit awkward att förklara annars, minns bara något fragment av det hela men hade tydligen samtidigt pratat med en kompis på telefon och hon hörde massa arga röster och skrik (förmodligen från de som svarat i porttelefonen)

Om du istället skulle petat i dig flunitrazepam eller alprozalam och dragit i dig vin efteråt så hade det varit större chans att du vaknat med risk för att ha mordhotat en granne, varit på en krog och blivit portad och hamnat i slagsmål med alt. någon annan och/eller vakten.
Det är det som är så läskigt med vissa benzo att kombinationen av de och alkohol kan förvandla en person som i normala fall aldrig är våldsam till ett totalt monster.
Citera
2015-10-10, 23:26
Medlem
nonameds avatar
Citat:
Inte alls första gången jag tog dessa
Men! Jag har en fråga!!! tog en imovane 7,5 på morgonen innan jag gick till jobbet trögt tycker kanske vissa men jag blir mycket piggare och den dämpar min ångest Funderar på att sluta ta på kvällen och spara dom tills dagen! Vad säger ni om det? För så svårt sover jag ändå inte.
Min mamma sa att tar man dom på dagen när man är hyffsat pigg blir man bara piggare. Man ska egentligen ligga ner i sängen och blunda när man tar dom för att sova. Sitter man uppe vid tvn blir man bara pigg, iallafall jag ;P
Inte svårt att hålla sig vaken. Blir mer ett rus. Men går man och lägger sig så somnar man oftast. Dom sitter i 3 timmar. Sen beror det på hur rösten är för att du ska vara schizo.
Citera
2015-10-16, 01:20
Medlem
Slackoffs avatar
Det är väl sådant som händer.
Mitt ex brukade bli sugen på att åka bil ibland när hon hade tagit imovane.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in