Citat:
Ursprungligen postat av
Roelof
Han heter nu Nils Ludvigsson och bor i Västerbotten. Han har flyttat norrom. Han fortsätter ändå med sina arbete att förstöra kvinnors liv.
Ja han fortsätter tydligen i samma stil men det var ju väntat. En psyksjuk blir inte frisk efter så många års sjukdom. Eller sjukdom är fel ord. Han har en obotlig personlighetsstörning!
Bor han inte kvar i Vistträsk?
Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Jippie... och här har vi honom
http://www.ratsit.se/19540603-Nils_L...JnvhUoa9KvS0q4
Nej man får väl knappast skyddad identitet när man är den som förföljer...
Han är ett sjukt äckel
Vem tror det blekfeta äcklet vill se hans "paket"?
Citat:
Ursprungligen postat av
JagSkotPalme
Jag har en god vän i Vistträsk, en mycket trovärdig vän som jag brukar diskutera detta med.
Vi pratas vid då och då, jag brukar höra ifall det hänt nåt nytt.
Är en liten by så det tar inte många minuter före Bengans påhitt kommer fram.
Senast i förrgår så visade Bengt "kronjuvelerna" för en förbijoggande kvinna som inte alls uppskattade den blekfeta asets handling.....
Han bor kvar, på samma adress, snackat om att han skall flytta till Vidsel(2 mil från Vistträsk). Eftersom att folk är "så otrevliga" där han bor nu,...... Konstigt?
Han har även åkt på lite stryk för ett tag sen av en närboende efter att ha varit och äcklat sej på dennes typ 90+ åriga mor.....
90 åringar och barn

Han har ju inga spärrar alls
Undrar om han har gått på barn förut? Det finns ju många domar på honom men många domar är för gamla och i arkiven och då måste man veta i vilken rätt han dömdes för att få tag i dom.
Som den här grisen har flyttat runt så får man ju kolla varenda rätt i hela landet.
Citat:
Ursprungligen postat av
JagSkotPalme
Alla föräldrar i byn är på det klara med vem han är och vad han är kapabel till.
Alla ungar är varnade då han även visat intresse för dessa.
Såvitt jag vet så är hans adress under bevakning efter mörkrets inbrott så han inte ställer till nåt

Man vill ju inte att han ska råka villa ut sej i skogen nu såhär i älgjaktstider direkt!