Citat:
Ursprungligen postat av
goran744
Nej du är ju väldigt mån om att beskriva hur jävla oviktig Gud är för dig på religionssidorna och i varje tråd dessutom.
Själv försöker jag hålla mig till trådämnet men det blir en avstickare mellan varven som nu då eftersom du så gärna vill chatta med mig om barn och din barndom i de katolska klorna som gjort dig bitter.
Själv kan jag klart och tydligt se att det ej finns bevis som går att ta på, väga, mäta eller räkna ut vad gäller Gud nu då. Fenomenet är så att säga så, i sin natur.
Däremot kan man försöka få fram vad var och en uppfattar som bevis på fenomenet och i sin egen tro nu då.
Endera det eller också överlåta hjärnan till prästen och religionens medlemmar som skall tänka åt en.
Inte alls min smak nu då. Prästen skulle bli galen på mig.
kom ihåg att du inte känner mig. du och jag är främlingar för varandra, vi kan snickesnacka i trettontusen trådar till, utan att du fått in så lite som en enda kokosnöt av det som skrivs, pladdertracka : lär dig elementär logisk skiss
fattar du inte vad som krävs för vidgat förstånd för infart av diskussion värt namnet, så är det DU som ser enbart kladd, men den begivne för linjer och texken.. är ett myller av streck annars kallat för torrnål och en rembrandt, börjar alltid med ett myller av sträck och ofta ord, det är de orden som SPÖKAR FÖR DIG.
där den ene ser ett kaos, ser annan redan en antydan till målning
så du sitter alltså och klankar ner på barn som inte ritar som du vill de ska.. bra göran, du tar dig verkligen i skitsnackartalang
du kanske får en medalj till så länge du drar timmerstocksrvalsen.. zzzzz
så när du öppnar en mattebok, ser du gud va? finns många guds-älskare som vill inget annat än leka tolktolkslekar, du verkar sitta fint där i det lägret.
NOT by bag anyhow och fick du nåt sagt i metatråden?
bevisen för gud är ju ännu på emotionella planet, agree or disagree?
agree betyder , medhåll och dis består av 3 bokstäver som har alldeles egen utökad betydelse. du spom ju letar i bibeln efter alla-människors-sanning-där, man jag gör inte , u have to deal w that, sweetie