2015-09-27, 07:23
Medlem
Nästa månad har säkert denna andel ökat till 54%, samtidigt som de första tältlägren för flyktingar slås upp på skåneslätten och migrationsverket vädjar om familjehem för ensamkommande men med noll respons.

Denna undersökning var ta mig fan det dummaste jag hört sedan Kim Il Sung fick över 100% i ett val.
Citera
2015-09-27, 07:32
Medlem

"De senaste två veckorna har ungefär tusen människor om dagen sökt asyl i Sverige" men fler av de tillfrågade vill ta emot FLER flyktingar än minska antalet. Dock, vill töntsvennen samtidigt som landet fylls med negrer och araber ha allmän sjukvård, avtalsenliga löner för lågkvalificerade jobb, "kvinnlig frihet", ett "öppet samhälle", "jämlikhet" etc ...

Ja, alltså, det finns inget folk i världen som förtjänar detta mer än vi. Det är skönt att man slipper ha några som helst sympatier när verkligheten kommer ikapp alla dessa vansinniga svenskar.
Citera
2015-09-27, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Nästa månad har säkert denna andel ökat till 54%, samtidigt som de första tältlägren för flyktingar slås upp på skåneslätten och migrationsverket vädjar om familjehem för ensamkommande men med noll respons.

Denna undersökning var ta mig fan det dummaste jag hört sedan Kim Il Sung fick över 100% i ett val.
Siffrorna stämmer säkert. Det är kostnadsfritt för töntsvennen att påstå att hen skulle ta emot en arabisk man med öppna famnar i sitt hem. När det väl kommer till kritan kommer det såklart inte ske, förutom i några mer grava (genuina) fall av politisk tro hos de mer förvirrade vänstermupparna.

Jmf. Aftonbladets redaktion. Vänstern vill inte ha några arabiska män som förstör stämningen utan den är mer eller mindre rasren som ett 80talsdagis.

En mer relevant fråga skulle va "Kommer du öppna ditt hem för flyktingar?". Gissar på att så få skulle säga ja att antalet avsiktliga ja:n drunknar i antalet som säger ja av misstag.
Citera
2015-09-27, 07:49
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuknimgus
En mer relevant fråga skulle va "Kommer du öppna ditt hem för flyktingar?". Gissar på att så få skulle säga ja att antalet avsiktliga ja:n drunknar i antalet som säger ja av misstag.
Det har du helt rätt i.

Kostar inget med en "läpparnas bekännelse" och sitta på feta säkra kneg med höga löner och en bostadsrätt i innerstan och hävda att man vill öppna sitt hem för invandrare.

De enda invandrare som kommer in hos dem är städhjälpen de får som löneförmån och au pairen som passar deras barn...
Citera
2015-09-27, 07:58
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Det här är alltså en del av KAMPANJEN som nu har börjat.

Det är en KAMPANJ som till sist ska mynna ut i att svenskarna ska ge upp sina hem.

För de som är seriöst intresserade berättar jag mer i detalj här.

Vakna nu för fan svenskar! Tror ni att gammelmedia publicerar detta på skoj?

Nej, ni ser den allra första början på något större, och ni kommer att bli lurade, för svensken blir alltid lurad. För svensken är helt enkelt för godtrogen och litar på politiker och media. Därför kommer svensken bli lurad. Igen.

Läs mitt inlägg i länken ovanför.
Exakt. Mycket bra inlägg. Detta kan inte betonas tydligt nog. Normaliseringsprocessen har börjat nu, gick snabbare än vad jag trodde. Det här är ingen oskyldig liten undersökning/oskyldig liten nyhet. Det är en viktig pusselbit i en ny fas av propagandakriget och den oundvikliga systemkollapsen.

Fy fan vad sjukt detta land har blivit.
Citera
2015-09-27, 08:07
Medlem
Tstaafs avatar
Ändrat uppfattning eller ren å skär lögn!?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21481612.ab

Enligt A-slasken så har svensken ändrat uppfattning ang flyktingmottagandet.
En markant ökning för mer mottagande enligt undersökning..
Stämmer det verkligen????
Citera
2015-09-27, 08:11
Medlem
IGotAGoldenTickets avatar
Nu läser jag inte den tidningen men det är väl sannolikt det som det står på TV6 text, att 44 % vill ta emot fler flyktingar och att ökningen ör 18 procentenheter sen februari så betyder det att 56 % inte vill ta emot fler flyktingar.

Dessutom att 76 % inte ville ta emot fler i februari.
Senast redigerad av IGotAGoldenTicket 2015-09-27 kl. 08:23.
Citera
2015-09-27, 08:25
Medlem
oldtimedrunks avatar
Om den här undersökningen stämmer, så fy fan vad många idioter vi har i detta landet!

Man förtjänar inte att leva i ett civiliserat land om man är så jävla vek i sinnet.

Personligen känner jag inte ett skit när jag läser snyfthistorier om svartmuskiga människor, för jag har träffat på så många av dem och vet precis hur lite de bryr sig om andra än sin egen släkt och vänner.

Kom dock ihåg: Det är främst kvinnor som tycker såhär i hjärtat, män som säger de stödjer detta gör det för att passa in/behaga sin kvinna.

Rösträtten måste begränsas, som förr då endast de som gjort militärtjänst fick rösta.
Citera
2015-09-27, 08:27
Medlem
okok1s avatar
Va bra då blev flyktingkrisen löst! Enligt scb finns det runt 5 miljoner hushåll i Sverige.

5 000 000 * 0.69 = 3450000

Det betyder att vi kan ge mat och tak över huvudet för 3,5 miljoner människor idag!
Citera
2015-09-27, 08:33
Bannlyst
Tror dn seriöst att 1/3 av oss vill ta in flyktingar till sina hem?

Om ni vill bekräfta att det är falskt, bara gå runt och intervjua okända folk och 1/10 kanske svarar ja. OM ni har tur dvs.
Citera
2015-09-27, 08:36
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReageraNu
Tror dn seriöst att 1/3 av oss vill ta in flyktingar till sina hem?

Om ni vill bekräfta att det är falskt, bara gå runt och intervjua okända folk och 1/10 kanske svarar ja. OM ni har tur dvs.

Vi har 349 riksdagsledamöter och hela 116 av dessa skulle alltså vilja ha en inneboende flykting i Dagens Nyheters propagandavärld. Men i den verkliga världen är det 0 inneboende flyktingar hos dessa.

Riksdagsledamöterna är utvalda för att representera folket och är väl inte mer flyktingsfientliga än svensson i allmänhet. Riksdagsledamöternas hjärtan är öppnast av alla.

Så vad ska vi tro på, DN eller våra egna sinnen?

Noll.
Citera
2015-09-27, 08:45
Medlem
fostroms avatar
Låt MSM hållas med sin propaganda, snyftreportage och fantasifulla tolkningar av opinionen. Med dagens höga tillströmning av asylsökande kommer varje svensk snart bli varse om kaos, förfall och nedskärningar. När detta år går mot sitt slut lär inga skönmålningar i världen kunna dölja att vi nått vägs ände. Då kommer förtroendet för media och sjuklövern sjunka drastiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in