2015-09-24, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Och i bilen finns inga spår (för det hade glappats om för längesedan). Dom har vänt ut och in på den beslagtagna bilen. Andra bilar verkar däremot snabbt avföras som intressanta (=tunnelseendet).

Japp, o den står bara kvar, som beslagen, pga att NB sitter inne, vem skulle dom kunna lämna ut den till? Då ägaren sitter inne!
2015-09-24, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jo, jag! HA och jag är lika bra på det här, tolka som du vill.

Skämt åsido, tror du att HA vet något som inte vi vet, vad i så fall?

Ja du!
Du får väl som oss alla andra titta på programmet i kväll, så får du höra!
Senast redigerad av LA-B 2015-09-24 kl. 20:42.
2015-09-24, 20:39
Medlem
Reviewss avatar
Spaningsledaren LJ: "– Det är ju så att vi inte har något erkännande i det här fallet. Om det skulle komma in en person som erkänner så måste vi ha skyddade uppgifter som gör att vi kan bedöma det personen säger."

Min tolkning är att LJ med "person" syftar på brodern i Litauen. Skulle AB erkänna kan man se det som nödvändigt att hålla inne med vissa uppgifter som endast han kan känna till. Man vill här undvika att AB tar på sig skulden för en gärning han inte har begått? AB och NB är trots allt bröder med allt vad ett brödraskap kan innebära.
2015-09-24, 20:40
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Brottscentralen, som sänds ikväll och tar upp Lisa Holm-fallet, var väl det program som GW dissade? Alltså, han lockades inte över till TV4 av det, trots (antagligen) bättre betalt än på SVT.

Hasse Aro i all ära, men jag litar på GW:s väderkorn här.
Tomma tunnor skramlar bäst. Det har inte minst denna tråd bevisat idag.
Jag kan inte se Brottscentralen, men det plågar mig föga. Troligen är det inget alls av värde i det programmet, inget nytt om detta fallet. Rätta mig gärna om jag har fel, ni som behagar se eländet.
2015-09-24, 20:42
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Det är studier som är belagt för ganska längesedan. Maktställning och sexuellt våld/sadism hänger ihop. Det ger också möjlighet att lättare komma undan. Dom betalar helt enkelt. Inte har precis senaste tidens händelser motsagt det....
Hur mycket makt har en litauisk dräng, mördaren alltså?
Kanske han kände makt en stund då han hade LH oskadliggjord och i sitt våld?
Hur mycket makt hade den störda skarakannibalen? Kan du berätta?
Hur mycket makt hade etiopiern Yohannes som i sitt våld brutalt mördade EK i Göteborg 2010?
Yohannes gick vad jag vet på socialbidrag, arbetslös, dagdrivare= missanpassad afrikan.
Kan du lägga ut texten och berätta hur mycket makt dessa personer har/hade. Idiot!!!
Det förekommer i alla samhällsklasser, givet är allt våld vanligare bland missanpassade, fattiga osv.
2015-09-24, 20:43
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Brottscentralen, som sänds ikväll och tar upp Lisa Holm-fallet, var väl det program som GW dissade? Alltså, han lockades inte över till TV4 av det, trots (antagligen) bättre betalt än på SVT.

Jag kan inte se Brottscentralen, men det plågar mig föga. Troligen är det inget alls av värde i det programmet, inget nytt om detta fallet. Rätta mig gärna om jag har fel, ni som behagar se eländet.
GW dissade Nya Efterlyst. Ikväll sänds Brottsplats Sverige.
2015-09-24, 20:44
Medlem
Citat:

Brottsplats Sverige, Brottscentralen är programmet från Aftonbladet.
2015-09-24, 20:46
Medlem
Citat:

Synd om dig, att du inte kan se programmet har inget ont sagt om GW heller! han är gamal o ruttinerad som Hasse Aro !
2015-09-24, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spanaren321
Eller så finns det grisar på en annan gård som arrendatorn på Martorp driver? Kroppen kan ha flyttats från grisfarmen till manskapsboden på Martorp. Jag tycker polisen borde kartlägga arrendatorn och hans sons förehavanden under de aktuella dygnen och inte enbart litauerna. De bedriver smågrisuppfödning enligt allabolag.se

Ja kroppen återfanns väl på områden som redan var avsökta?
2015-09-24, 20:47
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Spaningsledaren LJ: "– Det är ju så att vi inte har något erkännande i det här fallet. Om det skulle komma in en person som erkänner så måste vi ha skyddade uppgifter som gör att vi kan bedöma det personen säger."

Min tolkning är att LJ med "person" syftar på brodern i Litauen. Skulle AB erkänna kan man se det som nödvändigt att hålla inne med vissa uppgifter som endast han kan känna till. Man vill här undvika att AB tar på sig skulden för en gärning han inte har begått? AB och NB är trots allt bröder med allt vad ett brödraskap kan innebära.

Min tolkning är, att man är långt ifrån säker på att rätt man sitter och måste gardera sig ifall han släpps...
2015-09-24, 20:48
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ja kroppen återfanns väl på områden som redan var avsökta?
Nej, Martorp var inte avsökt.
2015-09-24, 20:49
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
GW dissade Nya Efterlyst. Ikväll sänds Brottsplats Sverige.

Ach so, jag var säker på att han dissade Hasse Aro
Brottsplats Sverige eh, ok. Same shit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in