2015-09-24, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Nej!idiotgenen har vi tydligen inom oss alla. OAVSETT vart idioten befinner sig så att säga.
Så du ser ingenting inom religion som kan få folk att göra "fel val" här i livet? Och börja bete sig idiotiskt?
Konstigt... men du får naturligtvis tro vad du vill om den saken.
Citera
2015-09-24, 12:29
Medlem
Citat:
Måste och måste? Får du väl rota runt i själv. Detta är mina åsikter om TS idiot problem endast och om jag sedan har rätt eller inte rätt.
Det vette sjutton men det är min personliga åsikt om TS idiotfunderingar i alla fall.
Skulle lika gärna kunna stå, enligt mitt sätt att se på det hela.
Hur fan kan man vara ateist i Sverige 2015 utan att vara en komplett idiot.
Ja, utveckla gärna det resonemanget. Det ska bli "intressant". Lägg fram dina rationella belägg för detta.
Citera
2015-09-24, 12:33
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Ja, utveckla gärna det resonemanget. Det ska bli "intressant". Lägg fram dina rationella belägg för detta.
Tyvärr Kiss. Se dig omkring själv. Mer kan jag inte säga om saken OCH jag är ej skyldig dig ett enda belägg i sakfrågan inne på ett enkelt diskussionsforum.
Vi skall ju inte förändra någon lag här inne utan spekulerar hej vilt , kan jag tycka.
Endera så tycker man att teister är idioter eller i mitt fall nu då en hel drös av ateistiska idioter som kommer in här och kräks: Du är en idiot, det är inte jag.
Citera
2015-09-24, 12:36
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Så du ser ingenting inom religion som kan få folk att göra "fel val" här i livet? Och börja bete sig idiotiskt?
Konstigt... men du får naturligtvis tro vad du vill om den saken.
Jo det är just det jag ser. Idioten överallt. Står alltså inte och pekar enbart på en religiös idiot och får en kniv i ryggen av en annan idiot
Helikopterseende så att säga.
Citera
2015-09-24, 12:43
Medlem
Citat:
Tyvärr Kiss. Se dig omkring själv. Mer kan jag inte säga om saken OCH jag är ej skyldig dig ett enda belägg i sakfrågan inne på ett enkelt diskussionsforum.
Vi skall ju inte förändra någon lag här inne utan spekulerar hej vilt , kan jag tycka.
Endera så tycker man att teister är idioter eller i mitt fall nu då en hel drös av ateistiska idioter som kommer in här och kräks: Du är en idiot, det är inte jag.
Är jag en idiot? För att jag inte ser mig omkring, och ser vad ateismen ställer till med?
Nä, du är inte skyldig mig belägg, men dina åsikter blir trovärdigare då. Och jag vet att du spekulerar hej vilt.
Och att jag inte håller med dig (i vissa frågor) har inget med min "ateism" att göra.
Citera
2015-09-24, 12:44
Medlem
Citat:
Jo det är just det jag ser. Idioten överallt. Står alltså inte och pekar enbart på en religiös idiot och får en kniv i ryggen av en annan idiot
Helikopterseende så att säga.
Så det finns alltså teister som blivit idioter p.g.a. sin tro?
Citera
2015-09-24, 12:47
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Så det finns alltså teister som blivit idioter p.g.a. sin tro?
Nej men det finns idioter där också som det gör bland er ateister. Om sedan ateisten blivit idiot av sin ateismen vill jag då verkligen inte beskylla denne för.....
Citera
2015-09-24, 12:48
Medlem
Citat:
Nej men det finns idioter där också som det gör bland er ateister. Om sedan ateisten blivit idiot av sin ateismen vill jag då verkligen inte beskylla denne för.....
Bra, det tar sig.
Citera
2015-09-24, 12:49
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Är jag en idiot? För att jag inte ser mig omkring, och ser vad ateismen ställer till med?
Nä, du är inte skyldig mig belägg, men dina åsikter blir trovärdigare då. Och jag vet att du spekulerar hej vilt.
Och att jag inte håller med dig (i vissa frågor) har inget med min "ateism" att göra.
Nej och om jag inte håller med dig så har det inget med teismen att göra. Jag är dessutom inte speciellt religiös av mig. Tycker du?
Kanske jag skulle skola om mig till präst ,eller vad säger du Kiss?
Citera
2015-09-24, 12:49
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Bra, det tar sig.
Har jag sagt från början så det är du som börjar få grepp om saken
Citera
2015-09-24, 12:52
Medlem
HoodGoods avatar
Jag är kristen och är förmodligen 10x smartare än dig har en IQ på 160
Citera
2015-09-24, 12:57
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoodGood
Jag är kristen och är förmodligen 10x smartare än dig har en IQ på 160
Var inte högmodig nu. Det gillar inte GUD och kan göra så att dina 160 IQ poäng hamnar på 0 nivån. Huwa!
Nu får du allt be vår fader om ursäkt om du vill behålla dina 160 IQ poäng
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in