Citat:
Ursprungligen postat av
Nostradumbass
Jag kollade och DN/Ipsos rapporterar 13.9% "osäkra väljare"-facket. Högt kan tyckas och garanterat gömmer sig en bunt SD väljare i den kategorin.
Agendarski at work

RingRing2014
"Ipsos-siffrorna är ganska usla för ljug-eliten.
Det är ingen dramatik med ipsos, tvärt om, ett ganska bra resultat med tanke på att vi precis genomgått konsensus-PK-elitens sista stora kraftansträngnings- och propagandastrid.
Se här!
Det var 1201 deltagare och 13,9% osäkra.
Antal som kände att de ville säga sitt partival blir då 1034 personer. (1201 x 0,861)
Eftersom SD backade 1,1 procent blir det absoluta talet personer som backade från att säga SD totalt
ynka 11 personer."
Fattar ni vilken knivsegg OI balanserar på?
Ta det lugnt! TA DET LUGNT OCH SITT I BÅTEN.
Det här ordnar sig snart ska ni se.