2015-09-22, 23:43
  #40297
Medlem
Vaftrudners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8411143
SD kommer få 40% sommaren 2016.


Den fullkomliga invasion av adrenalinstinna hannar från Mellanöstern och Afrika som Sverige utsätts för har uppenbarligen kickat igång överlevnadsinstinkten hos allt fler män i Sverige. Enligt senaste Yougov är det 36,3% av männen som stödjer SD i september. (I mars 2014 var det 15,3% män). Det är så många att alla svenska män (utan hipsters på Söder eller i Majorna) har flera vänner och bekanta som röstar på SD.

Budkavlen går. Rid Inatt. Invasionen är samtalsämnet på alla manliga arbetsplatser och i alla sammanhang där män umgås tillsammans. Det diskuteras. Testosteron och adrenalin kickar in. Diskussionerna blir högljudda och känsloladdade. Den som först inte brydde sig så mycket, men deltar i några sådana här diskussioner vaknar plötsligt till liv. Börjar tänka kritiskt när han ser TV-nyheterna och läser tidningen. Börjar diskutera med frugan. Får ett mail från polaren med ett youtubeklipp med bilder från 1000-tals män som river ned kravallstängsel för att ta sig mot Sverige. Lyssnar mer uppmärksam på vad barnen säger om skolan. Blir förbannad när han ser Arnstad och lyssnar på kvinnorna och tösapågarna i 7K-partierna.

Det har definitivt blivit manligt att rösta på SD. Den svenske mannen inser att det handlar om överlevnad. Överlevnad för han själv, för frugan, för barnen, för vännerna och för Sverige. Sedan 1968 har den svenske mannens hjärna varit insvept i velour, men nu är det slut med det. När den svenske mannens överlevnadsinstinkt har kickat igång och han ser allvaret, så kommer han inte stanna vid det. Han kommer att övertyga sina vänner, bekanta och inte minst sin hustru.

7K-politikerna och agendajournalisterna har framtiden bakom sig. Det finns inte en chans i världen att de kan vända detta nu. Sverigedemokraterna kommer lätt att ha 40% nästa sommar och de kommer att få egen majoritet i riksdagsvalet 2018.
2015-09-22, 23:51
  #40298
Medlem
Innerslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aristides
Ett SD på 40 % ser man förstås gärna, men det måste då vara ett SD som återigen vågar lyfta tanken om repatriering av stora invandrargrupper, medan tid är. Annars har man att att administrera ett land där svenskarna kommer att trängas undan i takt med den demografiska utvecklingen. Människor måste till att börja med göras medvetna om detta. Ett SD med makten i sin hand behöver definitivt göra mer än att bara anpassa sig till gängse EU-nivåer för asylinvandringen.
Går aldrig att gå till val 2018 och tro det. Vi får nöja oss med att vi vill stoppa vansinnet och att vårt land tillhör oss och de vi till dags datum bjudit in. Finns ingen annan chans att förändra .
Nu borde en del börja tänka utanför ramarna.Ny tid.Kommer snart nära dig i verkligheten.
2015-09-23, 00:01
  #40299
Medlem
Vaftrudners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aristides
Ett SD på 40 % ser man förstås gärna, men det måste då vara ett SD som återigen vågar lyfta tanken om repatriering av stora invandrargrupper, medan tid är. Annars har man att att administrera ett land där svenskarna kommer att trängas undan i takt med den demografiska utvecklingen. Människor måste till att börja med göras medvetna om detta. Ett SD med makten i sin hand behöver definitivt göra mer än att bara anpassa sig till gängse EU-nivåer för asylinvandringen.

År 2018 har Sverige hunnit bli ett betydligt sämre land att leva i. Sämre välfärd. Sämre skola. Sämre sjukvård. Sämre åldringsvård. Lägre ersättningar i socialförsäkringssystemen. Mer våld. Otryggare samhälle. Fler no-go-zoner. Dyrare bostäder. Resultatet kommer vara ett helt uppvaknat svenskt folk och SD har egen majoritet i Riksdagen. Men det kommer att vara en argare befolkning som till viss del kommer att vara radikaliserad. Det är sannolikt att väljarna kommer att kräva av SD att göra allt de kan för att repatriera ointegrerbara och kriminella. SD kommer inte behöva lyfta tanken om repatriering; det tankelyftet kommer väljarna att stå för.
2015-09-23, 00:05
  #40300
Medlem
Innerslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaftrudner
År 2018 har Sverige hunnit bli ett betydligt sämre land att leva i. Sämre välfärd. Sämre skola. Sämre sjukvård. Sämre åldringsvård. Lägre ersättningar i socialförsäkringssystemen. Mer våld. Otryggare samhälle. Fler no-go-zoner. Dyrare bostäder. Resultatet kommer vara ett helt uppvaknat svenskt folk och SD har egen majoritet i Riksdagen. Men det kommer att vara en argare befolkning som till viss del kommer att vara radikaliserad. Det är sannolikt att väljarna kommer att kräva av SD att göra allt de kan för att repatriera ointegrerbara och kriminella. SD kommer inte behöva lyfta tanken om repatriering; det tankelyftet kommer väljarna att stå för.
Seriöst. Hoppas du har rätt men det är snömos rakt igenom som du presenterar. Fattar du inte varför är du en idiot.Eller det är du antagligen.
Edit:Avser naturligtvis Repatrieringen snubben jiddrar om som en cracker eller nåt.
__________________
Senast redigerad av Innerslang 2015-09-23 kl. 00:07.
2015-09-23, 00:16
  #40301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaftrudner
Den fullkomliga invasion av adrenalinstinna hannar från Mellanöstern och Afrika som Sverige utsätts för har uppenbarligen kickat igång överlevnadsinstinkten hos allt fler män i Sverige. Enligt senaste Yougov är det 36,3% av männen som stödjer SD i september. (I mars 2014 var det 15,3% män). Det är så många att alla svenska män (utan hipsters på Söder eller i Majorna) har flera vänner och bekanta som röstar på SD.

I så fall borde opinionsstödet bland etniskt svenska män redan ligga strax över 40 %. En lätt svindlande tanke.

MSM kommer att få göra omprioriteringar ganska snart vad gäller ton och urval. Kanhända håller det inte att ösa dynga över SD i så gott som varje journalistiskt sammanhang. Eller följer man med 7K rakt in i kaklet?
2015-09-23, 01:02
  #40302
Medlem
lirareflashbacks avatar
Tror att vi kan fa se SD fortsatta ga starkt framat i OU under lang tid.
Det som sker i Tyskland kommer att ske aven i Sverige.
Laste just bla detta i aftonhoran :

"Den som tror att alla tyskar välkomnar flyktingar med öppna armar bör resa till Dresden och lyssna på slagorden som framförs på torget framför Operan.
"Avvisa dom", ljuder ropen. "Stoppa asylanterna".
"Stoppa asylbedragarna - varenda en som kommer är en för mycket”.

– Jag är rädd att den tyska kulturen påverkas och förändras, säger Karin, 73. När många muslimer samlas förändras samhället. I vissa skolor i västra Tyskland har de slutat servera griskött.

– Ingen skäms längre för att tala illa om flyktingar."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21458632.ab

I Sverige har SD redan runt var 4:e rost om det hade varit val idag.
SD ar redan storsta parti bland den manliga befolkningen.
Finns INGENTING som tyder pa att SD inte skulle fortsatta vaxa i kommande Opinionsundersokningar.
Tror fortfarande pa 30% innan året ar slut och garanterat att SD vuxit sig till Sveriges storsta parti innan valet 2018.
Nasta OU skall bli intressant :-)
2015-09-23, 02:01
  #40303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerslang
Nej inte alls du missförstod helt.Allt som gör att jag kommer rösta på SD är invandringspolitiken.Detta överspeglar allt nu i Sverige för mig. Vet cirka var de står men det har helt enkelt inte varit intressant i jmf med invandringen. Så massa knasiga grejer i regeringsställning eller backning i invandrarfrågan och jag går tillbaks till M. Så enkelt är det.
Jepp jag är rasist när jag värnar nuvarande/tidigare invandrares barns utveckling och chans till utkomst i ett framtida Sverige!!

Om inte SD löser problem som M varit med och ställt till, vad ska du då tillbaka till M och göra?

Citat:
Ursprungligen postat av Aristides
Ett SD på 40 % ser man förstås gärna, men det måste då vara ett SD som återigen vågar lyfta tanken om repatriering av stora invandrargrupper, medan tid är. Annars har man att att administrera ett land där svenskarna kommer att trängas undan i takt med den demografiska utvecklingen. Människor måste till att börja med göras medvetna om detta. Ett SD med makten i sin hand behöver definitivt göra mer än att bara anpassa sig till gängse EU-nivåer för asylinvandringen.

Vissa i tråden har ju kloka tankar om hur man uppmuntrar folk att återvända hem. Kriminella ska ju naturligtvis skickas hem med första flyg eller båt. De som på falska grunder fått PUT och medborgarskap ska se sin sejour här i Sverige som över. Skicka hem dem så får de gör ny asylansökan. 96% av de som kommit sedan 1980 har inte flyktingstatus enligt de avtal Sverige internationellt förbundit sig. 90% saknar ID-handlingar. Klart som tusan att det måste städas upp och göras rent.

Citat:
Ursprungligen postat av Vaftrudner
Den fullkomliga invasion av adrenalinstinna hannar från Mellanöstern och Afrika som Sverige utsätts för har uppenbarligen kickat igång överlevnadsinstinkten hos allt fler män i Sverige. Enligt senaste Yougov är det 36,3% av männen som stödjer SD i september. (I mars 2014 var det 15,3% män). Det är så många att alla svenska män (utan hipsters på Söder eller i Majorna) har flera vänner och bekanta som röstar på SD.

Budkavlen går. Rid Inatt. Invasionen är samtalsämnet på alla manliga arbetsplatser och i alla sammanhang där män umgås tillsammans. Det diskuteras. Testosteron och adrenalin kickar in. Diskussionerna blir högljudda och känsloladdade. Den som först inte brydde sig så mycket, men deltar i några sådana här diskussioner vaknar plötsligt till liv. Börjar tänka kritiskt när han ser TV-nyheterna och läser tidningen. Börjar diskutera med frugan. Får ett mail från polaren med ett youtubeklipp med bilder från 1000-tals män som river ned kravallstängsel för att ta sig mot Sverige. Lyssnar mer uppmärksam på vad barnen säger om skolan. Blir förbannad när han ser Arnstad och lyssnar på kvinnorna och tösapågarna i 7K-partierna.

Det har definitivt blivit manligt att rösta på SD. Den svenske mannen inser att det handlar om överlevnad. Överlevnad för han själv, för frugan, för barnen, för vännerna och för Sverige. Sedan 1968 har den svenske mannens hjärna varit insvept i velour, men nu är det slut med det. När den svenske mannens överlevnadsinstinkt har kickat igång och han ser allvaret, så kommer han inte stanna vid det. Han kommer att övertyga sina vänner, bekanta och inte minst sin hustru.

7K-politikerna och agendajournalisterna har framtiden bakom sig. Det finns inte en chans i världen att de kan vända detta nu. Sverigedemokraterna kommer lätt att ha 40% nästa sommar och de kommer att få egen majoritet i riksdagsvalet 2018.

Om det redan idag är +40 % av de svenska männen som röstar SD lär PK aldrig kunna vända det här. Det är svårt att riktigt ta in hur mycket som har hänt senaste 12 månaderna.


Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Det där är ett förslag som jag tror väldigt få SD:are skulle ställa sig bakom, möjligtvis några knasbollar här på FB.

Det där är fasoner som uteslutande SvP:are sysslar med, nutida SD har många invandrare i partiet och sympatisörer som är invandrare.

Däremot bör samhället uppmuntra frivillig återvandring.

Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Det ska nog väldigt mycket till innan SD börjar prata om att faktiskt skicka tillbaka människor som har kommit hit. Något som är mycket rimligare är att man ser till att utvisa brottslingar och illegala invandrare illa kvickt. Du borde rösta på ett annat parti om du vill ha mer radikala åtgärder än så.

Jag gissar att SD kommer vara sista chansen att lösa det här någorlunda civiliserat. Om de misslyckas, vad återstår i så fall? Två mandatperioder, det är nästan hela grundskolan för ett barn. Tiden tickar på och våra barn och barnbarns framtid glider dem ur händerna. För ett eller ett par år sedan kom man fram till att 15.000 pensionärer svälter ihjäl varje år. Varje år!! 2 mandatperioder ger 120.000 pensionärer som svultit ihjäl. Utöver det tillkommer alla andra sätt PK-staten "tar livet" av våra äldre. Sveket är så omfattande och så djävulskt att man blir mållös.

Det är en för stor skillnad i sysselsättning i gruppen etniska svenskar och västerlänningar på ena sidan och tredje världen invandrare på den andra i Att en så stor andel av invandrarna inte är i arbete kommer ju inte med tiden bli mindre betungande för den arbetande befolkningen. Nu höjs skatterna och staten tar nya lån. Vilka är det som får betala de nya lånen? Någonstans kommer ju folk känna att det inte är värt det längre. Ännu högre skatt, ännu sämre välfärd, sämre skolor, ökad otrygghet, mera våld i samhället, en polis som står och tittar på. Det kommer inte räcka att skicka tillbaka kriminella och illegala. Med den stora välfärdsslukande bidragskonsumerande invandring som är kvar kommer ekonomin kollapsa oavsett.

Crispy skrev ett tänkvärt inlägg om förnekelse och Pungs inlägg om analogen Nigeriabrev är riktigt träffsäker. För några måste pengarna tydligen ta slut, men kanske så många som 40% av svenska männen har insett bluffen. Nu börjar det bli farligt. Jag vet inte hur det var för er, men för mig så gick jag runt hemma tokförbannad över allt jag läste. Jag bytte från M till SD i raseri.
2015-09-23, 04:51
  #40304
Medlem
lirareflashbacks avatar
Ja da borde SD fatt runt 4-5% ytterligare.
Underbart att se Expressen vaga skriva om vart i all varlden alla flyktingar skall bo nagonstans i Sverige och vad det kommer att kosta skattebetalarna.
An mer underbart var att de vagade skriva om den OERHORT PINSAMMA intervju som gjordes i agenda pa SVT med var 'svenska' bostadsminister Mehmet Kaplan.

"Det är tv-höstens hittills mest pinsamma inslag.
Programledaren Anders Holmberg försöker i SVT:s Agenda få bostadsminister Mehmet Kaplan, MP, att svara på en enkel fråga: Varför är regeringens mål bara 250 000 nya bostäder fram till år 2020 när Boverket menar att det krävs närmare en halv miljon?
Något riktigt svar får Holmberg dock aldrig. I ena stunden låtsas Kaplan som att det inte är så noga med de där prognoserna. "Ibland så inträffar dom och ibland så gör dom det inte."
http://www.expressen.se/ledare/patrik-kronqvist/var-ska-alla-flyktingar-bo-mehmet-kaplan/

Mkt bra att programledaren for Agenda inte gav upp i sina forsok att fa svar utan istallet blev allt mer irriterad ju mer var 'svenske'' bostadsminister slingrade sig.
Bade hoppas och tror att manga naiva svenskar fick sig en rejal funderare nu nar de sag sa tydligt att regeringen självklart inte kommer att kunna losa fragan med var i helvete alla "flyktingar" skall bo
Som sagt, minst 4-5% ytterligare fick SD pga detta.
Oktober skall bli mycket intressant att följa Opinionsundersokningarna!
2015-09-23, 05:31
  #40305
Medlem
Jagviosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Det ligger nog väldigt mycket i denna analys, faktum är att det här nog är den bästa förklaringen som jag har sett till det annars obegripliga i den Svenska hållningen, tack så mycket!

Eftersom jag är en nolla även när det gäller datorer så tar jag gärna emot tips på smarta sätt att spara denna text för att visa mina vänner och bekanta.

Pung:s text är bra. Det handlar i stort om ett enormt nationellt groupthink
https://en.wikipedia.org/wiki/Groupthink
där hela befolkningen är fångad.

Men samtidigt vet mycket väl de som sitter i toppen av partierna vad de gör. Reinfeldt ville krossa välfärdsstaten genom invandring - öppna era hjärtan talet visade att han hellre förlorar makten än att han ändrar invandringspolitiken, för invandringen uppfyller i längden hans mål så mycket mer effektivt. Lyssna på Bo Lundgren här:
https://www.youtube.com/watch?v=5FbyI6nYDII


Sossarna behöver invandrare, muslimer, för färre och färre svenskar röstar på dem, de behöver fylla på med valboskap:
http://www.socialdemokraterna.se/Webben-for-alla/Arbetarrorelsen/trosolidaritet/Media/Nyhetsarkiv-jan-2009-dec-2011/Darfor-rostar-muslimer-rott---seminarium-pa-S-kongressen-imorgon-kl-15-/


Därför tycker jag det delvis är fel att sälja in massinvandringen som ett groupthink. Den analysen är korrekt vad gäller befolkningen, men inte toppolitikerna!
2015-09-23, 08:11
  #40306
Medlem
Storus Pittuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Ipsos borde komma på torsdag eller fredag denna vecka.
Stämmer nog. De sökte min fru igår för "en intervju om samhällsfrågor". Hon var inte inne och de ville tyvärr inte prata med mig.

/SP
2015-09-23, 09:35
  #40307
Medlem
Denna extrema invandring med 1000 invandrare per dag har vi aldrig sett tidigare, största invandringen genom historien... SD kommer öka som aldrig förr känner jag på mig, dom kommer öka desto fler invandrare vi tar emot. Jag kan tänka mig att dom kommer öka 2%/månad om några månader om dom fortsätter med denna extrema massinvandring... Inget tyder på att massinvandringen kommer minska som det är nu, 1000 invandrare per dag kommer bara ökas, vi kommer säkert få se 2000 invandrare per dag framöver.

SD kommer få 40% sommaren 2016!
__________________
Senast redigerad av 8411143 2015-09-23 kl. 09:37.
2015-09-23, 09:52
  #40308
Moderator
Siegfrids avatar
Inlägg flyttade till (FB) Sverige - bäst och nyckfullast - kommer vi också bli först & störst på repatriering?
/Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in