2015-09-22, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Nej, tro inte det. Du är säkert bra som du är.

men hur vet man? jag har alltid trott bullfitta menas att fittan är lite bullig men ju mer jag läser om vad folk skriver så verkar det som att bullfitta är något jättefult, en defekt och någo jättenegativt?
här är bild på min iallafall, skulle ni spy om ni drog hem en tjej och hon såg ut som jag?
http://www.ladda-upp.se/bilder/eilrkgnhskdbzu/
Citera
2015-09-22, 15:17
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudentFlickaN
men hur vet man? jag har alltid trott bullfitta menas att fittan är lite bullig men ju mer jag läser om vad folk skriver så verkar det som att bullfitta är något jättefult, en defekt och någo jättenegativt?
här är bild på min iallafall, skulle ni spy om ni drog hem en tjej och hon såg ut som jag?
Det är precis som du säger att venusberget är lite bulligt. Din var fin! Gärna en bild framifrån så att vi kan göra en mer noggrann bedömning.
Obs! Endast för studiesyfte.
Citera
2015-09-22, 15:27
Medlem
jaybones avatar
Konstigaste bulligaste fittor sitter alltid på tjockisar. Undvik.
Citera
2015-09-22, 15:40
Medlem
Citat:

Du är hur fin som helst! Är din fitta mjuk, varm och blöt, och jag hade varit välkommen, då hade jag inte klagat.
Din personlighet är viktigare än hur din fitta ser ut.
Citera
2015-09-22, 16:01
Medlem
Det är mest andra tjejer i min erfarenhet som fått för sig att bullfitta är fult, själv tycker jag det är jävligt hett.
Citera
2015-09-22, 22:27
Medlem
Citat:

Bilden var borta. Men man ska inte dissa en tjej bara för hon skulle råka ha en ful fitta
Citera
2015-09-22, 22:35
Medlem
HighwayDelights avatar
Det buktar ut mycket i brallorna?

Jag är glad att jag inte tilldelats en bullfitta!
Citera
2015-09-24, 11:58
Medlem
Rymd-Tores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
varför bojkotta kvinnor med bullfitta? Misstänker att du är max 15 år, för det uttrycket slutade jag använda när jag var 15 år.
Ja, bullslida heter det!
Citera
2015-09-24, 13:35
Medlem
capmacs avatar
Som vanligt i dessa trådar vet 9 av 10 inte ens vad som menas med begreppet, än mindre har de sett någon i verkligheten.

Så för er stackare, så här är det;

"Bullfitta" uppstår när underhudsfettet just under venusberget är mer framträdande än omkringliggande delar runt bäcken och höfter. Eftersom det är en relation så är det mest framträdande hos de som är riktigt smala och har beniga höfter och smala lår.

Bullfitta är när venusberget ( det är alltså "triangeln" som har hår, eller bör ha det) sticker ut framför låren om du ser kvinnan rakt från sidan.

Om man har lite trevligare former så syns det inte alls lika tydligt. Alla har lite dämpande kudde med fett därunder utom de värsta anorektikerna så det är absolut inget fel med det och har inget med tjockisar att göra. Tvärtom är lite bulle bara sexigt och skönt att vila pannan mot när man jobbar med tungan....

Bästa bilden jag hittade: http://metrobloggen.se/motorama/file...d.-300x201.png

/capmac
Citera
2015-09-24, 15:20
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capmac
"Bullfitta" uppstår när underhudsfettet just under venusberget är mer framträdande än omkringliggande delar runt bäcken och höfter. Eftersom det är en relation så är det mest framträdande hos de som är riktigt smala och har beniga höfter och smala lår.

Min erfarenhet.

Bryr mig inte om bulligheten.
Citera
2015-09-24, 17:53
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Min erfarenhet.

Bryr mig inte om bulligheten.
Nä, bulllar är gott.. Potenshöjande..
Citera
2015-09-24, 18:08
Medlem
Somehow-somewheres avatar
Hur undviker man små, fula, sneda, kukar med pyttelitet ollon som gör att den ser ut som en morot? Please help me!
Herregud!!! Inte konstigt att så många killar på fb är singlar...haha...vilka idiotiska inlägg. Stör man sig på en killes örsnibbar eller stortå så går det ju bara inte att fortsätta dejta honom hur underbar han än må vara för övrigt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in